Selam gün ışıklarımmm 🥰
Yine ben geldim.
Yeni bölüm için sınır:
600 Oy 600 YorumEvet sınır yüksek çünkü 2 günde geçtiniz. 🙂
Bende 2 günde 300 oy geliyorsa 600 yapayım en az 4 gün olsun dedim. Ne olucak hiç bilmiyorum. Bu ara yeni okuyucular geldiğinden tahmin edilmesi zor biraz. Ay yeni okuyucular demişken 🥰 Hoş geldinizzz umarım keyifle okuyorsunuzdur. 🫶🏻
Okullar da açılmışş nasıldı okulun ilk günü?
BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ UZUN YAZICAM SÖZ, AMA BU UZUN DEĞİL TAMAM MI? KIZMAYIN BANA 🥹🥹 BUGÜN DIŞARDAYDIM SINIR ERKEN GEÇİLDİĞİ İÇİN ÇOK KISA ZAMANIM VARDI YAZABİLDİĞİMİ YAZDIM.
22.BÖLÜM: HENÜZ
Kendim hakkında yeni bir keşif daha.
Bende gerginliğin yan etkisi fazla açık sözlülük olabiliyormuş. Kelimeler ağzımdan dökülene değin neyi dillendirdiğim hakkında en ufak fikrim yoktu. Aklımdan geçen senaryoların zindanında, diyaloglardan birini söyleyivermiştim.
Yara bandını birden çekeyim derken yanlış yara bandını çektiğimi anladığımda iş işten geçmişti. Şöyle bir düşününce, sık sık aklıma geleni filtresizce dile getirmek gibi bir özelliğim vardı maalesef.
Keskin dişlerini öne çıkaran gülüşü ateşimi de çıkardı. Muzip ve seksiydi. Kahretsin.
"Söyleyeceğim bu değildi ama sen bunu tercih ediyorsan..."
Saçlarımla oynama ihtiyacıyla elim kafama gitti. Gözlerimi odanın içinde gezdirip umursamazı oynamaya çalıştım. Sanki becerir misin sorusunu sormak benim için oldukça günlük hayattanmış gibi.
"Sabahtan beri mıymıy ne anlatıyorsun onu anlamıyorum ki ben." diye söylendim.
Ve bu arada bazı insanlar için bu soruyu sormak gayet normal olurdu. Neden ben sorunca tuhaf karşılansın ki? Belki kızarmaya başladığımdan olabilir ama sanmıyorum (!)
Konuyu dağıtma çabamı başarıyla savuşturarak söze girdi. "Hm, cinselliğe dair bundan bin kat ağırlarını konuşurken yüzünde mimik oynamayan kadın şimdi kızarıyor mu?" Ben sildikçe o altını çiziyordu! Bence o günkü konuşmamıza gitmek hiç iyi bir fikir olmazdı.
Ellerimi incelerken "Çünkü o zaman olanla bu bir değil." dedim.
"Lütfen aradaki farkın ne olduğunu söyleyerek beni de aydınlat."
Kibar bir zorba. Okan'ın yaptığı buydu. Öyle İstanbul Türkçesiyle, kibarca konuşurken içinizi oyabilirdi.
Ellerimi inceleme mesaimi uzatamayacağımı anlayınca mecbur ona baktım. "O zaman söz konusu biz değildik. Cinselliğe uzaktan bir bakıştı. Cinsel terapist olarak bilgili olacağından sadece bilgi olarak bakıyordum ben onlara." Evet o anlarda cesur görülebilecek şekilde konuşmuştum çünkü tek amacım bilgi almaktı. Meraklı biri, bilgili birini görünce bin bir türlü soru sorardı tabii ki. Konunun cinsellik olması merakımı değiştirmezdi. Onun da doğasını merak edebilirdim. Bundan doğal ne vardı?
Ama söz konusu ikimiz arasındaki tuhaf ilişkiye dair konuşmaksa, o zaman sorularımı cesur tutmak zorlaşıyordu. Zira onu öyle hayal etmeden nasıl sorabilirdim? Yemek yediğimiz gün bile onu hayal etmemeye ekstra uğraşmıştım.
Güven problemlerimin var oluşu libidosuz olduğum anlamına gelmiyordu.
Benim için cinselliğin tabu olması güven problemlerine dayanıyorken toplumumuz için ne yazık ki farklı başlıklar altında baskılanıp ayıplanıyordu. Sanki hepimiz nasıl dünyaya geldiğimizden bir habermişiz gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimaller Cesedi +18
Romansa(Yetişkin okurlar için uygundur.) Cinsel terapist olan bir adam ve cinsellikle ilgili korkuları olan bir kadın. ⚜️ Okan tuttuğu elimin üstünü okşadı. Oldukça nahif gelen bu hareketin aksine, hiddetliydi. Sessizliğim ona fazla geliyormuş gibi yakası...