Karım

1.7K 50 6
                                    

Ben geldim 2008 omuşuz çok teşekkür ederim hepinize sizi çok seviyorum umutlarım karanlık yolundaki fenerlerim bende 2008okur şerefine muhteşem bir bölümle geldim.
Bide bazı kuzucuklar bana özelden artı 18 sahneler çok rahatsız edici diyo o zaman okuma arkadaşlar burda kimse zorla tutulmuyor ve ben artı 18 sahneler çok az ve üstü kapalı yazıyorum bunlar daha artı 18 okumamış neyse uzatmadan başlayalım bölüme sizi çokça öpüyorum 😘😘😘😘💪
Bölüm şarkısı Rojda Dila ,Rojda ezim ezim,ve son olarak Rojda heyrano sahnelere göre belirticem 🥰💞💓

Yeni gün yeni umutlardı.Mardinin muhteşem gün ışıkları odaya veriyordu rojin yüzünü rojhatın boynuna gömdü Rojhat bunu çok seviyordu bu yüzden akşamları perdeleri kapatmazdı.
Rojhat: Güzelim uyan geç oldu kahvaltıya inelim.
Rojin: Valla uyucam ya git sen.
Rojhat kahkaha attı küçük karısına çok tatlıydı Rojhata göre öpüp.
Rojhat:Hadi rojin uyan uykucu .
Rojin rojhatın boynumdan kafasını kaldırıp Rojhata sert bir bakış attı.
Rojin:Ya git ve ağa sensin banane ben niye uyanıyorum .
Rojhat:Rojin Kalkıyormusun yoksa ben kaldırayımmı?
Rojin: Kalkmıyorum.
Rojhat rojini bir çırpıda kucağına alıp kalktı anın haliyle tiz bir çığlık attı rojin.
Rojhat :Beş dakika var giyin aşağı gidiyoruz.
Rojin:Gicikkkk insan karısına kıyarmı uyu sen der ya.
Rojhat :Rojin giyiniyomusun  onuda benmi halledeyim.
Rojin göz devirip banyoya girdi elini yüzünü yıkadı sonra elbise giyip banyodan çıktı,Rojhat üzerine siyah bir takım giymiş saçını özenerek şekillendirmiş çok yakışıklı görünüyordu.
Rojin:İnelimde bu ne hal.
Rojhat:Ne varmış halinde?
Rojin:Çok çirkin olmuşsun.
Rojhat kahkaha atıp karısını belinden tutup kendine çekti dudaklarına sayısız öpücük bıraktı.
Rojhat:Birileri kıskandı mı banamı öyle geliyor.
Rojin: Hiçte değil.
Rojhat rojinin elini tutup kahvaltıya indi ler.
Rojhat: Rojbaj ( Günaydın)
Rojin: Günaydın
Herkes bir ağızdan günaydın dedi Rojhat masanın başına rojinde onun yanında oturdu.
Agah:Akşam için cımhatı topladım doğunun her kesimindeki ağaları davet ettim akşam hepsi burada olacak şark odasını ayarladım .
Rojhat: Aferin koçum
Sanem: Oğlum bende rojin kızımıza düğün hediyesi olarak midyattaki binayı hediye ediyorum orasını vakıf olarak kullanabilirsiniz.
Rojin düğün lafını duyunca içinde bir burukluk hissetti sahi ona düğün yapılmamıştı gelinlik gitmemişti annesinin dizi de Küba'da ağlamıştı, bunları dinledikçe gözlerinden yaşlar akarken Rojhat rojine burdayım demek için elini sıktı.
Rojin gülümseyip.
Rojin: Teşekkür ederim hala çok çok teşekkür ederim.
Sanem:Rica ederim canım.
Bekir bey rojine gururla baktı agahında böyle bir karısı olsun istedi içinden.
Rojhat kahvaltısını bitirip işe gitmek için ayaklandı agahla rojinde kocasını uğurlamak için ayağa kalktı ve kapıya kadar ona eşlik etti Rojhat agahi dışarı yollayarak rojinin yüzünü ellerinin arasına aldı.
Rojin:İyiyim.
Rojhat: Değilsin içine atma biz senin aileniz burdaki herkese gözün kapalı inanabilirsin.
Rojin: Gerçekten iyiyim ben sadece ailemi özledim .
Rojhat sıkıntılı bir nefes verip .
Rojhat: Halamı rojin halamı neden hımm onlar seni düşünmeden ateşe atarken sen onlarımı özlüyorsun.
Rojin: Öyle değil işte başımı koyup ağlayacak bir anne istiyorum benim için endişelenen bir baba ama yok bunuda adım kadar iyi biliyorum ama yinede canım yanıyor.
Rojhat:Kurban olduğum bunları düşünme zor ama biz birbirimize tutunarak ayakta kalmaliyiz.
Rojin:Akşam çok yorucu olacak.
Rojhat:Konuyu değiştirme rojin aileni özlüyorsan seni götürebilirim yanlarına .
Rojin: Hayır istemiyorum .
Rojhat küçük tebessüm edip karısını öptü yanağından.
Rojhat:Ben şimdi işe gidiyorum  geldiğimde çok mutlu bir kadın istiyorum.
Rojin:Tamam .
Rojhat çıkıp gitti rojinde  içeri girdi aile halkı ve hizmetliler tüm evi temizleyip kazan kazan yemek yaptılar. Zaman geçmiş akşam olmuştu  rojin hazırlanmak için yukarı çıktı güz bir banyo yaptı hep yemek kokuyordu banyo yapıp dışarı çıktı saçlarını kuruttu aşağıdan ses gelmeye başladı rojin anladı cımgat toplanmıştı.
Cımhat(aşiret toplantısı demek Diyarbakır ve Mardin'de cımhat Hakkari Kars batman ve Adıyaman'da cımhıt diye geçer)

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin