Ben geldim canlarım nasılsınız iyisiniz umarım keyifler yerindedir inşallah.
Oy ver yorum yap beni gülümset 😘
Agah berzan agayla biraz sohbet etti ,rojhatta diğer misafirlerle sohbet ediyordu .
Kahya:Yemekler hazırdır ağam .
Rojhat herkesi sofraya davet etti şahmeran konağında yoğun bir kalabalık mevcuttu teras avlu ve birçok odada sofralar kurulmuş yemekler yeniyordu.
Agah: Buyursun berzan ağa sofraya geçelim.
Arjen:Abi siz geçin ben bı lavaboya gidip geleceğim.
Berzan:İyi tamam git sen.
Agah:Lavoboyu bilmiyormusun karahandiba?
Arjen:Sanane
Agah:Gel göstereyim şimdi kaybolursun bide senle ugrasmayalım ,malum sen biraz tam değilsin.
Arjen parmağını agaha kaldırıp kaşlarını çattı.
Arjen:Bana bak ben senin o tanıdığın saf kızlara benzemem seni burda öldürürüm kimsenin ruhu duymaz bidaha benimle muhattap olma sonuçlarından sorumlu değilim ona göre.
Agah:Çok korktum ağlicam.
Arjen:Korkarsan iyi edersin .
Arjen hızla agahtan uzaklaşıp lavaboyu aramaya başladı sonunda bulup ihtiyaçlarını karşıladı makyajını tazeliyip lavobodan çıkıp kadınların bulunduğu odaya gidip yengesinin yanına oturup yemek yemeye başladı .Yemekler yenip çalışanlar tarafından etraf toplandı herkes oturma salonunda oturup servis edilen kahvelerini yudumlayıp tekrar tekrar rojini tebrik ediyordu .
Rojin : Teşekkür ederim hepinize geldiğiniz için Allah isteyen herkese nasip etsin.
Arjen: Tebrik ederim canım Allah anneli babalı büyütsün.
Rojin kocaman gülümseyip arjene sarıldı arjende ona karşılık verip hafifçe gülümseyip geri çekildi.
Misafirler birer birer dağıldılar tüm aile halkı gelen misafirlere teşekkür edip onları uğurladı.
Berzan: Tebrik ederim kardeşim tekrardan Allah analı babalı büyütsün biz gidelim artık.
Rojhat:Olmaz ,gidemezsiniz sizi misafir etmeden göndermem ta Şırnak'tan gelmişsin Mardin'e bir gün misafirimiz olun yarın isterseniz gidersiniz.
Berzan: Rahatsızlık vermeyelim biz gidelim.
Rojhat:Ne rahatsızlığı berzanım sen benim dostumsun ailemde benim için kiymetlidir bu gece buradasınız o kadar.
Berzan daha fazla ısrar etmedi ve burda kalmayı kabul etti.
Rojin:Arjen sen benimle gel canım sana odanı göstereyim .
Sanem:Berzan oğlum senle Delal kızımda benimle gelin sizede kalacağınız odayı göstereyim.
Arjen rojini takip etti rojin ona odasını gösterip bir pijama takımı verip odadan çıktı.
(Arjenden)
Odadaki banyoya gidip uzerimdekileri çıkarıp kendimi sıcak suya teslim ettim güzel bir duş alıp bornozu giyip dışarı çıktım .
Agah:Lan ,kızım bu ne hal.
Agah beni az önce bornozla görmüştü hızla arkasını dönüp bağırıp bana saldırmaya başladı.
Arjen:Senin burda ne işin var , medeniyet sıfır insan bir kapıyı çalar .
Agah:Kızım senin benim odamda ne işin var.
Arjen:Ne saçmalıyorsun sen be burası misafir odası rojin beni buraya getirdi.
Agah hızla önüne dönüp bana dik dik baktı ,utanmıyordum çünkü üzerimdeki bornoz uzundu benim için normaldede çok açık giyinirim ama agah sanki çıplakmışım gibi davranıyor bana .Agah:Bilerek yapıyorsun degilmi ,bana dedinya ben diğer kızlara benzemem doğru !
Agah sinirle bana yaklaştı kolumu sertçe tutup gözlerimin içine bakarak yüzüme tısladı.
Agah:Sen erkekleri ayartmak için her boku yiyen küçük bir fahişesin.
Söyledikleriyle şoka uğradım ve ayak parmaklarımdan beyin igliklerime kadar bir sinir tüm vücudumu kapladı .Kolumu hızla çekip onun suratına sert bir tokat yapıştırdım yana düşen yüzüyle bana o kadar sert bakıyordu ki ama umrunda değildi bana fahise demişti.
Agah:Bana tokat atan ilk kızsın ve bunun bedrlini çok ağır bir şekilde ödeyeceksin bunu unutma küçük fahişe.
Arjen:Kes sesini düzgün konuş benimle yemin ederimki seni gebertirim ağzından çıkanı o kulakların duysun .
Agah bana yaklaşıp nefretle yüzüme baktı.
Agah:Senin gibilerini çok iyi bilirim saf ayaklarına yatarsiniz ama çok çok fena ve igrencsiniz.
Bu adam artık haddini fazlasıyla aşmıştı bukadarda olmaz.
Arjen:Bdn bu evden gidiyorum senin gibi ahlaksız , görgüsüz, şeref yoksunu bir adamla bir saniye daha aynı çatı altında nefes almak istemiyorum.
Agah:Defol!
Hızla banyoya girip üzerimi giyindim onun yüzüne bile bakmadan sinirden ağlamaya başlayıp konağı terk ettim abimlere haber vermek istemefim tatsızlık çıksın istemiyorum Rojhat ve rojinin bu mutlu gününü mahvetmeye hakkım yoktu.Konaktan çıkıp dar sokaklarda yürümeye başladım agahın dedikleri aklımda yankı yapıyordu zoruma gitmişti bu yüzden ağlıyordum bana fahişe bir nevi oruspu demişti.
(Rojinden)
Arjenin odasından çıkıp odaya geldim srvgili kocam altında siyah bir eşofmanla uzanmış bana bakıyordu.
Rojhat: Güzelim.
Rojin:Ben bir banyo yapıp geliyorum .
Rojhat: Yardım etmemi istermisin?
Rojin: Hayır tabiki kocacım.
Rojhat:Senin kocacım diyen ağzını yerim.
Ona kocaman gülümseyip banyoya girip güzel bir duş aldım üzerime esefmon takımımı giyip yatağa geçtim.Rojhat beni kucağına çekip yorganı üzerime atti göğsüne başımı koyup dik dik ona bakıyordum ,benim kocam gerçekten çok çok yakışıklı buna bu gün yine kanıt getirdim.
Rojhat: Güzelim
Rojin: Efendim
Rojhat:Efendim diyen dillerini yerim.
Rojin:Çok mutluyum ,bir bebeğimiz olacak benden ve senden bir parça.
Rojhat:Bende çok mutluyum , düşünsene küçücük elleriyle elimizi tutuyo, gülümsüyo,baba veya anne demesi çok güzel birşey.
Rojin:Biz şimdi anne babamı olacaz.
Rojhat: İnanamıyorum ana evet.
Rojhat alnımdan öpüp çekildi,onu kocaman öpüp ona iyice sokulup dünyanın en huzurlu kollarında uykuya teslim oldum.Rojhat Ağam
Agah şahmeran
Agaha saydiran okurlarım alnınızdan öpetim.
Oy ve yorum bekliyorum canlarım 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
RomanceMARDİNİN YAKIŞIKLI VE EN SERT AĞASI ROJHAT ŞAHMERAN VE AYAKLARIYLA HAYATA TUTUNAN ROJİN KARAHANINAŞK MASALI❤️🩸