Tutsak edilmek neydi zindana kapatılıp güneşi rüzgarı hisetmemekmiydi yoksa yaşarken ölmek mi neydi tutsak acı yanlizlik dı belki rojin artık tutsaktı intikam uğruna gözü kararan rojhatın tutsağıydı ...
(Yazardan)
Rojhat avluda kafayı yemişçesine volta atıp duruyor geçmiş aklından bir salise gitmezken babasına değen o kurşun her salise kulaklarında çınlıyordu,rojin ise bidaha özgür olmayacağı için açılarından kaçmak için uykuyu seçiyordu.
(Rojhat Tan)
Kafayı yiyiyordum böyle olmamalı intikamımı almalıyım Karahanlıların soyunu kurutmalıyım Reşat karahan yaşarken ölmeli tıpkı benim gibi rojin masum olabilirdi ama onun kanını taşıdığı gerçeği içime öfke dolduruyordu oda bu intikam yolunda en acı şekilde payını alacaktı belki vicdansızlıktı ona yaptıklarım ama bende masumdun çocuktum yanlız büyüdüm tırnaklarımla bu seviyeye geldim acı çeke çeke düştüğü mde kaldırmadılar ittiler dövdüler ben çok yaralandım ama hep kalktım bu intikam uğruna ve bugün herşey bitecek intikamımı alicam ve rojin hariç herkes ölecek Reşat iti o oğullarının cesedini asla unutmayacak, kendimi toparlayıp demiri aradım.
Rojhat:Demir hemen karahan holdingini basın ve Bawer ve agiri depoya götürün hemen .
Demir:Ama erken onlara bişey yaparsan çok kan dökülecek biliyorsun dimi?
Rojhat:Bir saatin var demir.
Onun konuşmasına izin vermeden telefonu kapattım ve depoya gitmek için çıktım,sonunda depoya vardım.
(Yazardan)
Mardin doğunun bir parçası doğu kan acı demek değilmiydi töre denen kavram bitirmedimi bu insanları yazılı olmayan bu kanuna gözleri kapalı inanıyorlar ve acımadan kan döküyorlar,Rojhat sinirle depoya girdi karşısında iki karahan varisi Bawer ve agir vardı.Onlara acımayacaktı ama onları babaları karşısında öldürecekti ve Reşat karahan bu sahneyi beyin igliklerine kaziyacak ve yaşadığı sürece hep acı çekecek huzurlu bir salisesi bile olmayacaktı tıpkı çocuk Rojhat gibi belki bedeni büyümüştü ama hala baba şefkati istiyordu elinden alınmıştı buna asla tahammülü yoktu ölecekti ama öldürdüğü vakit kan davaları peş peşe gelecek intikam bitmeyecekti ama Rojhat hiçbirini umursamıyordu .
Rojhat:Evet Karahan itleri geberemeye hazırmıyız?
Bawer:Senden korkan senin gibi olsun it herif .
Rojhat hırsla önündeki adama üst üste yumruklarını indirdi onu çeken demirle bir hışımla kalktı ve demire dönerek ...
Rojhat: Reşat itini ara
Agir:Ulan doğru konuş seni gebertirim.
Rojhat alayla sırıttı ama korkunç bir sırıtmaydı.Demir bile korkuyordu çünkü rojhati ilk defa böyle görüyordu.Rojhatin dediğini ikiletmeden olayı reşata anlatıp konum attı ama tabi oğullarının burda olmadığını erkekse tek gelmesini söyledi.Reşatında bu topraklarda bir saygınlığı vardı bu yüzden Rojhata tek gidecekti hızla işlerinin başından kalkıp rojhatın attığı konuma gitti,ve sonunda vardı etrafta birçok adam vardı içeri girdi girer girmez iki oğlunu kanlar içinde sandalyelere bağlı gördü.
(Rojhat ağam biraz patakladıda)
Daha olayı kavramadan iki adamla zorla bir sandelyeye bağlandı.
Reşat: Tuzaktı bu Rojhat Şahmeran bu kadar ucuz olamazsın adamlarını çek ikimiz haledelim erkek erkeğe.
Rojhat:Adam olsaydın belki ama sikim kadar etmiyorsun bu yüzden senle yaptığımız bu olay savaş değil intikam hatırlıyormusun babamı nasıl vurduğunu gözlerimin önünde öldü lan benim babam ben daha çok küçüktüm ama acımadın yeter dedim babam ölmüştü ama senin öfken bitmedi hala kurşunları sıkıyordun ben o gün bir yemin içtim aynı duyguyu tattıracaktım sana ve kızını aldım ama sen o kadar şerefsizsinki kızını kurban ettin ama şu itleri bırakamıyorsun ve şimdi o andımı gerçekleştirme vakti.
Reşat:Rojhat sakın sakın soyunu kuruturum tüm şahmeranları öldürürüm beni öldür onları bırak.
Rojhat:İt gibi titriyorsun ama bı bok yapamicaksın çünkü seni bu topraklardan sürgün edeceğim ağa bensem hükümde benimdir bilirsin doğunun kralı benim senin gücün bana asla yetmez asla .
Reşat: Korkaksın ben senin elini baglamadım babanıda bu hale getirmedim adam gibi dikildim karşınıza ve vurdum o babanı.
Reşat kahkahaatıyordu ama Rojhat çok sınırlıydı damarları şişti gözleri büyüdü demir bu adamı tanımıyordu ve çok korkuyordu,ve Rojhat reşatı öyle bir vuruyordu ki demir şok olmuştu ama cesaret edemedi ayırmaya Rojhat deli gibi yumrukları yüzüne indiriyor hiç acımadan tekmeleri karnına indiriyordu beyaz gömleği kanlar içinde kalmıştı ama umrunda değildi sonunda üstünde n kalkıp demire döndü.
Demir:Sakin ol
Rojhat: Silahı ver.
Demir: Pişman olacaksın yapma
Rojhat:Ver şu siktigim silahı .
Demir silahı verdi ve Rojhat yerde ağlayan evet doğru duydunuz ağlayan adamın gözünün içine bakarak iki oğlunu da kurşunlara dizdi ikisin ölü bedenine sırıtarak baktı.Yerde ağlayan Reşat evlatları nın cansız bedeni ni görünce öyle bir bağırdı ki demir bile ürktü yaşları Dicle ve Fırat nehri gibi akarken Rojhata öfkeyle baktı ama elinden birşey gelmiyordu çünkü Rojhat onu öyle bir vurmuştuki yerden kalkamıyordu ama bir babanın çaresizliğini izleyen Rojhat keyifle gülümsedi ..
Rojhat:Bitti intikam bitti Reşat Reşat bu suratını asla unutmayacağım sana andım olsun ki heykelini yapıcam ve tamda buraya getirecem.
Rojhat cebindeki telefonu çıkarıp Reşat fotoğrafını çekti ve depodan çıktı.
Rojhat:Demir reşatı ve ailesini fransaya sürgün edeceğiz bugün evlatlarının cesedlerinide Fransa'ya yollayın Mardin'de tek bı Karahanlı istemiyorum.Demir:Peki tm ama rojin o bunları öğrenirse senle asla yaşamaz yanında kalmaz biliyosun dimi.
Rojhat:O benim karım yeri benim yanım ve oda intikam payını alacak tutsak olacak şahmeranlarının tutsağı .
Demir:Rojhat hayır o masum bırak onu gitsin,o intikamı haketmiyor.
Rojhat:Bende masumdum Bawer ağır onlarda masumdu ama hepimiz payımızı aldık oda bu hayatta asla huzur ve özgürlük görmeyecek.
Demir:Bu çok ağır bir ceza özgürlük ne demek haberin varmı yapma bunu Rojhat yapma kıyma.
Rojhat:Demir bas ve dediklerimi yap bende çocuktum ulan bende yediğim dayaklar sırtımda hala kemer izleri var lan ben annesiz babasız büyüdüm günlerce aç kaldım bir kere bile annemin mezarına gitmedim ben annemin babamın mezarının yerini bilmiyorum belki de yok karahanlılar aldı benden bende aldım ben az bile yaptım ben daha çok yandım herkes yansın istiyorum mezepotanya kan gölü oldu acı feryat oldu bana ben hiç bisiklete binmedim ben hiç uçurtma ucurmadim kimse başımı birkere bile sevmedi benim gözyaşlarımı kimse silmedi .
Demir: Üzgünüm ama rojin masum çok pişman olacaksın ve o gün sakın bana gelme Rojhat Şahmeran.
Rojhat demiri dinlemeden çekip arabasına binip şirkete gitti odasına çıkıp duş aldı sonra odasında bulunan takımı giyip bu akşamki yemeğe gitmek üzere yola çıktı,sonunda vardı restoranta vale elindeki araba anahtarı alıp içeri buyur etti ve masayı gösterdi.
Rojhat:Saol koccum.
Adam usulca gitti ,Rojhat masadakilere dönerek selamlaşma faslını bitirdi daha sonra iş konuşup anlaştılar Rojhat iyi bir iş daha almıştı.Simdi eve gidebilirdi restoranttan çıkıp eve doğru gitti eve varınca direk rojinin yanına gitmeye karar verdi . Kapının kolunu indirip kapıyı açtı rojin yerde burnundan ve ağzın dan kanlar akıyordu ve yerde de kan vardı ,Rojhat hızla kucağına aldı küçük karısını arabaya bindirdi ve direk hastaneye sürdü.Sonunda hastaneye varmıştı hızla doktorları çağırdı gelen sedyeyle karısını sedyeye bıraktı hala burnundan ve ağzından kan akıyordu hızla içeri aldılar rojini kapıyı kapattılar bu ne demekti amaliyathanemi Rojhat endiselendi ilk defa biri için endişe leniyirdu. Rojhat kapıda bir saattır volta atıyordu sonunda ameliyat kapısı açıldı.
Rojhat: Nasıl karımın durumu neden kan geliyor burnundan ve ağzından.
Doktor:Karınız şok yaşamış sürekli ağladığı için krize girmiş ve burnundan ve ağzından kan gelmiş ve üzgünüm karınız çok kan kaybetmiş ve krize girerken beyni hasar görmüş herşeye hazırlıklı olun .
(Rojhat Tan)Oan beynim durdu nefesim kesildi göğsün sıkıştı gözlerim bana ihanet etti istemsizce gözümden yaşlar aktı doktorun konuşmalarını algılayamıyordum sadece herşeye hazırlıklı olun beyninde tekrar tekrar bu yankılanıyordu ilk defa birini kaybetmekten korkuyordum iliklerime kadar acı çekiyordum daha fazla ayakta duramadim ve yere düştüm.Doktorlarin hızla ameliyathaneye girmesiyle ayıldım neler oluyor diye soruyordum ama cevap yoktu.Ameliyathanenin camından içeri baktım kalp masajı yapıyorlardı ve o ses kulaklarımda çınladı 🎼 oan öyle bir bağırdım ki tüm hastane duymuş olmalıydı.
Rojhat:Hayirrrrr bırakmak yok küçüğüm.Evet Yeni bölüm geldi çok ağladım bu bölümde de ama arkadaşlar yeter bu kadar ağlamak bu yazar artık tomantik ve aşk dolu bölümlerle geliyo .😘
Oy ve yorum bekliyorum karşılıklı takip ediyorum tiktok hesabım gsdagd
ROJHAT ROJİN ASK BAŞLIYOR HAZİRMİYİZ MİLLET❤️❤️❤️❤️❤️🥰😘
AKSAM BOLUM GELİYO BU BOLUME ASİK OLACAKSINIZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
RomanceMARDİNİN YAKIŞIKLI VE EN SERT AĞASI ROJHAT ŞAHMERAN VE AYAKLARIYLA HAYATA TUTUNAN ROJİN KARAHANINAŞK MASALI❤️🩸