Rojin Şahmeran

959 28 8
                                    

Yine size kıyamadım geldim males fki beni gerçekten yorum ve oylarıyla gülümseten okurlarım var bu bölüm onlar için okuyup oy ve yorum yapmayanlar unutmayın sizde hayatınızda bazı şeylere emek veriyorsunuz  emeğin karşılığını almamak çok kötü ,neyse uzatmadan bölüme geçelim sizi çok seviyorum keyifli okumalar dilerim 🥰
Tek bur kurşun sesi yankılandı odada rojin yere yığılan adamla donakaldı onu göğsünden vurmuştu.Rojinin gözünden iki damla yaş düştü evet bunu ilk kez yapmıyordu ana yinede bir insanı öldürmek o kadar basit değildi eline bulaşan kana baktı kendinden tiksindi titremeye başladı .
Rojin:Ha ha hayır ölmedi.
Dizlerinin üzerine çöktü gözlerinden sicim sicim gözyaşları düştü sarpa baktı gözleri kapanmıştı ve hiç hareket etmiyordu ,rojin nabzını kontrol etti ölmüştü.
Rojin: Ölmüş ben ben naptım .
Ne yapacağını bilmiyordu ama gitmeliydi çünkü sarpın adamları onu bulabilirdi bebeği için onu burda bırakıp gidecekti başka şansı yoktu hızlıca gözyaşlarını silip kapıyı açtı tam gidecekken arkasındaki sarpın üzerinde o yılanı gördü ürktü birden ve kapıyı çarpıp hızla uzaklaştı boş bir arazide yedi ama araba dışardaydı . İnşallah anahtarı üzerindedir diye geçirdi içinden kapıyı açtı anahtar arabanın üstündeydi hızla binip sürmeye başladı baya bir ilerledi sonunda anayola girmişti hızla bir telefon bulmalıydı yolun üstünde bir market gözüne çarptı hızla arabadan inip markete girdi kasaya ilerledi.
"Buyur bacım  "
Rojin:Şey bir telefona ihtiyacım var birini aramam gerek nolursunuz yardım edin.
Adam cebinden telefonunu çıkarıp rojine uzattı rojin hızla rojhatı aradı ilk seferd açmadı bidaha aradı ve açıldı.
Berzan: Buyrun
Rojin:Berzan ben rojin  bı marketteyim nolursun gelin bilmiyorum burası neresi.
Berzan:Rojin iyimisin?
Rojin:İyiyim lütfen hemen gelin.
Berzan:Tdmdm korkma yanında biri varsa ona ver.
Rojin hızla kadiyeri telefonu uzattı adam telefonda oldukları yerin adresini berzana verdi ve rojine bir su verdi.Rojin oturup suyu kana kana içti çok çok korkmuştu bebeği için inşallah ona birşey olmamıştır dedi içinden.
Berzan:Rojhat
Rojhat ağlamaktan kızarmış gözleriyle berzana baktı.
Rojhat:Berzan buldunuzmu?
Berzan kocaman gülümsedi.
Berzan: Oğlum bu rojin varya benden daha erkek valla birsekilde kaçmış adres be de gelcenmi?
Rojhat:Ne nasıl nadil yapmış bunu oğlum bizim sarptan kaçmış!
Berzan:Detaylar onda hadi gel biz gidelim .
Rojhat kocaman gülümseyerek kalktı ama bir yanı harabeydi agah içerde ve durumu hakkında enbufak bir bilgi yoktu Bekir bey başındaydı sonuçta deyip kalktı, arabaya binip rojinin verdiği adrese gitiler vardıklarında Rojhat jet gibi arabadan inip marketin içine girdi berzanda arkasından gitti Rojhat endişeyle etrafına baktı gördü onu sandalyede oturmuş sımsıkı karnına sarılmış kendi kendine konuşuyordu Rojhat hemen yanına gidip sarıldı sevdiği kadına çok çok çok korkmuştu rojinde anın şokunu atıp oda Rojhata sarıldı Rojhat o kadar sıkı satılmıştıki rojin nefes almakta zorluk çekti.
Rojin: Sevgilim bırak nefes alamıyorum.
Rojhat çekilip rojinin yüzünü ellerinin arasına alıp heryerine baktı.
Rojhat: İyimisin güzelim himm o it sana birşey yaptımı ?
Rojin hemen ağlamaya başladı.
Rojin:Ben onu öldürdüm.
Rojhatın yüzü bir anda düştü çünkü sarp İstanbul'da en belalı çetelerin başındaydı onun ölümü onları baya bı ugrastiracakti onlara artık rahat uyku yoktu .
Betzdn: Naptın naptın?
Rojin: Üzerime yılan attı sonra silah çekti beni öldürecekti bende tekme attım ve silahı ondan alıp vurdum sonra kontrol ettim nabzını ölmüştü.
Rojhat: Güzelim eminmisin öldümü?
Rojin daha fazla ağladı.
Rojin:Evet oldu ben öldürdüm.
Rojhat berzana baktı ikisinin gözünde korku yoktu onlar kimseden korkmazdi ama sarp kolay lokma değildi başları ağrıyacaktı uzun bir süre.
Berzan:Kızım sende ne çıktın be delal korkudan tir tir titrerdi sen abi buneya adam öldürüyorsun aşiret toplantısında ağalara silah çekiyorsun .
Rojin daha çok ağladı Rojhat sert bir bakış attı berzana ve rojine sarıldı.
Rojhat: Tamam güzelim ağlama tamammı ağlama ölürüm sana ölürüm ağlama sen sadece oğlumuz korumak için yaptın tamammı ağlama kurban olayım başımızda birsuru bela varken bide sen üzme beni.
Rojin:Ne oldu agah agaha noldu arjen iyimi kondktakiler nasıl?
Rojhat:Agah yoğun bakımında arjen yok ailemiz iyi korkma .
Rojin:Ne demek korkma Rojhat arjen yok ve diz buradasınız.
Berzan:Rojin arıyoruz yok yok ama Aras itinona birşey yapmaz onu seviyor bu azda olsa içime su serpiyo.
Rojin:Siz salakmisiniz ne demek birşey yapmaz en son arjeni bıçakladı ya ne kadar rahatınız siz.
Rojhat:Rojin tamam bebeğim ve bebeğe birşey olacsk Hafi seni hastaneye götürelim biz arjeninbulcaz.
Rojin:Bok bulursunuz dünden beri kız yok hala bulucaz  neyi bulucaz bırak ya .
Berzan:Rojin o benim canım onu bulmak istemiyormuyum sanıyorsun .
Rojin:Betzdn oturup adamlara emir vermekten başka bı bok yaptığınızmi var himm hem adamlarınızda tekin değil beni kaçıranlar rojhatın adamlariydi .
Rojhat:Neee
Rojin:Evet sarpa beni senin adamların götürdü Rojhat .
Rojhat sinirle elini kasaya vurdu market çalışanları hepsi onlara bakıyordu.
Berzan:Hafi gidelim daha fazla dikkat çekmeden.
Marketten çıkıp hastaneye geldiler
Rojin:Neden hastaneye geldik?
Rojhat:Rojin bebek iyimi sen İyimisin ona bakicaz .
Rojin yine ağlamaya başladı.
Rojin:Ya ne ben ne bebek biz iyiyiz arjen yok arjen ya sarp ona...
Daha sözünü bitirmeden berzan.
Berzan:Sus rojin ,Rojhat al bunu götür bak elimden kaza cikicak rojin sen anlayamıyorum herhalde o benim canım dusn böyle durduğuma bakma .
Rojin:Ne haliniz varsa görün ben gidip bebeğime bakicam .
Rojhat:Rojin bak güzelim içerde dur adamlar içerde bir ihtiyacın olursa söyle onlara ben gelicem tamammı?
Rojin başını sallayıp hastanenin içine girdi gerçekten her yer adamlarla doluydu,rojin  adamların birinden telefonu alıp demiri aradı.
Drmir: Sadık birşeymi oldu?
Rojin:Benim ben
Drmir:Rojin nasıl nerdesin sen kızım Rojhat ebemize dikti kurtuldu mu ?
Rojin:Demir bir sus ya bı sus dinle beni .
Demir:Ne oldu?
Rojin:Demir bu anlattıklarım aramızda olacak asla Rojhat bilmeyecek .
Dtmir:O olmaz işte Rojhat beni siker.
Rojin:Demir! Hastaneye gel arkadan ben çikicam birsekilde beni alırsın arjenin bulmaya gideceğiz.
Demir:Rojin zaten şuan onu arıyoruz heryerde yok amina koyayım yok ve ben rojhatan hızlı seni ordan alırsam Rojhat beni gebertir diriltir siker gömer çıkarır.
Rojin gözlerini devirdi.
Rojin:Bana vak demir ya şimdi gelip beni alıyorsun yada ben rojhatı arar sana iftira atarım o zaman cidden Rojhat senin tabirinle "Seni siker!"
Demirin kahkaha sesi trlefonda yankılandı.
Demir:Kızım sen nesin ya tamam ama bak bana sinirlenip bizi ifşa etme sonra valla cidden benim tabirinle Rojhat beni siker.
Rojin kahkaha attı ve telefonu kapatıp adama geri verdi.
Rojin:Ben biraz dinlemicem beni hiçbir şekilde rahatsız etmeyin ne olursa olsun .
Sadık:Tamam efendim.
Rojin hızla arka kapıdan çıktı biraz bekledi ve drmirin arabası göründü hızla koşup arabaya bindi.
Demir:Merhaba
Rojin:Sanada merhaba Hafi sür.
Demir:Birincisi nereye gidicez ikincisi Rojhat beni..
Rojin:Yeter ya yeter anladık kumamsın Rojhat seni sikicek aaaa.
Demir kahkaha atıp rojine gülümsedi.
Rojin: Gülme şu arasın evini biliyormusun?
Demir:Kızım o burda yaşamıyorki yani eskiden yaşıyordu ama sonra İtalyaya kaçmıştı .
Rojin:Demir sen balık yemiyormusun?
Demir:Ne alaka?
Rojin:Arjen arasın eski evinde .
Demir:Sen nereden biliyorsun?
Rojin:Ne biçim mafyasınız ne biçim korumasıniz ya beyin nakli hepinize şart siz arjeni her yerde aramadınızmı dma yok o zaman ordadır adam zeki birinizin aklından bile geçmez orası.
Demir:Olabilir valla kızım doğru soyle sen mafya falan değilsin dimi?
Rojin:Drmir !!
Demir arabayı sürdü ve sonunda varmışlardı rojin hızla indi arabadan Demir rojini arkasına aldı ve belindeki silahı çıkardı.
Demir: Arkamda dur ne olur ne olmaz bu it yanlız değildir .
Rojin:Demir banada silah ver .
Demir:Kızım saçmalama Rojhat beni cidden öldürür.
Rojin:Demir ver konuşma Hafi!
Demir elindrkini alıp rojine verdi kendisi içinde arabadaki  alıp geldi.
Rojin:Ben arkadan giricem srn önden .
Demir:Rojin
Rojin:Merak etme hiçbir şey olmaz.
Demiri başını salayip önden gitti rojinde arkadan girip kapıyı sertçe açtı ve içeri girdi birkaç silah sesi geldi rojin takmadı ve hızla yukarı çıktı merdivenden ve gördüğüyle şok yaşadı arjeni yatağa yatirmislar ve iki doktor başında bileklerinde birşey yapıyorlardı.Tam gidecekken kafasına dayanılan silahla yerinde kaldı ama o rojinde arkadan arasa tekme atıp onu yeri boylamasını sağladı hızla onu ayağından vurup silahını doktorlara uzattı.
Rojin:Sakin yanlış birşey yapayım demeyin sıkarım beyninize.
Demir merdivenlerden çıkıp yerdeki arasi gördü.
Demir:Rojin senmi yaptın ?
Rojin:Yapamazmıyım sacmalamayı kes al şu iti arabaya götür rojhatı ara hemen gelsinler bu doktorlarida flin arjeni hastaneye götüreceğiz hastaneye kadar müdahale ederler.
Demir:Tamam.
Aras durmadan küfür ediyordu drmir onu yakasından tutup arabaya götürüp arabanın içine fırlattı üzerine kilitlefi sonra rojhatı aradı ve ilk çalışta açıldı.
Rojhat:Demir bir gelismemi var?
Demir:Abi arjeni bulduk hadtaneye getiriyoruz arasın eski evine adam gönder Aras elimde detayları hastanede anlatırım.
Rojhat:Tamam koçum biz hastaneye gidiyoruz gelin hemen o aradida depoya götürün.
Demiri telefonu kapatıp yukarı çıktı arjrni kucaklayip aradın arabalarindan birine bindirdi.
Rojin:Ben sürerim bunu sen aradı rojhatın dediği yere bırak ve ben dokunmadan öldürmeyin bende vurcam.
Demir:Rojin bı dur kızım bı dur hala bende vurcam bir kız gibi davran be bu ne keko erkek gibi.
Rojin:Sizden daha erkeğim doğru iki gündür bı bok yemiyorsunuz neyse arjeni. hastaneye  götürücem.
Demir büyük bir gururla baktı rojinde gerçekten çok zekiydi ve aşırı güçlüydü içinden dua etti böyle bir kadını karşısına çıkarması için Allah'tan.
Rojin doktorlarida arabaya koyup hastaneye kadar arjene müdahale etmesini tembihledi hastaneye sürdü ve hastaneye sonunda varmıştı ama sorun şuki Rojhat ve berzan dışardaydı yapacak birşey yok dedi içinden.
Hızla arabadan inip hemşire çağırdı Rojhat rojini gormesiyle veynine kan sıçradı hemşireler sedye alıp geldi arjeni sedyeye koyup hızla amaliyathaneye götürdüler berzanda  kardeşini görmesiyle bir oh çekti içinden ve hızla arkasından gitti.
Rojhat:Rojin açıklama yap üç Saniyen var!
Rojin bı ürkmedi degil .
Rojin:Birşey yok sizin yapamadığinizi ben yaptım.
Rojhat burun kemerini sıkıp kaşlarını çattı.
Rojhat:Rojinnnnnn !
Rojin: Bağırmayı kes çocuk korkuyor!
Rojhat:Lan çocuk korkuyorsa ne bok yiyip kendi kendine iş çeviriyorsun.
Rojin :Ben yapmadım demir beni kışkırttı bana dedi ki hamilesin bir şey yapamıyorsun bende ona inat yaptım.
Rojin içinden tövbe etti şimdi kendi çarpılıp bebeğine bir zarar gelebilirdi ama yinede korkuyordu rojhatti bu sağı solu belli olmaz demiri öldürmez defi içinden inşallah.
Rojhat:He amina koyayım bende inandım rojin demiri Allah bilir nasıl tehdit ettin ama sen dur  onuda sikicem onuda sen ne boka böyle birşey yapıyorsun Allah'ım ya ya sana birşey olsaydı.
Rojin: Olmadı ama
Rojhat:Rojin sinirliyim yürü yürü!!!!
Rojin önünde yürüdü ve hastaneye girdi Rojhat tüm adamları toplayıp azar çekti hepsini gebertecegini söyleyip durdu.

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin