Özlem

1.3K 38 0
                                    

Beni özleyenler bir kalp bıraksın bakalım yoruma şimdi bu bölümü akşamda yeni kitabımın ilk bölümünü okuyun aşklarım yayında bu aksam 😍
Oy ver yorum yap beni gülümset😘

Yeni gün yeni umutlardı  Mardin semalarını aydınlatan güneş  sonunda rojinin gözlerinede vermişti ve yine kendisini kocasının boynuna gömdü Rojhat boynundaki nefesle uyandı .
Rojhat:Bu hissi çok çok özledim.
Rojin hala uyuyordu ve Rojhat onu uyandirmaya kıyamadı bu sefer çünkü küçüğü yedi ay boyunca huzurla uyumamıştı uyumayı hak ediyordu . Yataktan hızla kalkıp banyoya gitti güzel bir duş alıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi malzemeleri tezgaha koyup menemen,sucuklu yumurta ve kahvaltiliklari hazırlayıp güzel bir sofra kurdu ,son kez masaya baktı . Herşey hazırdı.
Rojin:Vay be kahvaltıda hazırlıyormuşuz .
Rojhat kapıda ona hayranlıkla bakan karısına yaklaşıp dudağına sert bir öpücük bıraktı.
Rojhat: Sanada rojbaj.
Rojin keyifle gülümseyip kocasının boynuna kollarını doladı ve kulaklarına şu kelimeleri fısıldadı.
Rojin:Rojbaj bebikamin.
Rojhatın dudakları keyifle kıvrıldı.
Beraber kahvaltı edip kaldırdılar.
Rojin: Eline sağlık aşkım çok çok güzel olmuş herşey.
Rojhat:Rica , şimdi konağa gidelim malum geldiğin ilk günden beri burdayiz.
Rojin:Tamam gidelim.
Beraber dağ evinden çıkıp konağa gittiler ,konağa varınca rojin rojhatı beklemeden içeri daldı .Herkes salonda rojini bekliyordu zaten onu gören herkes koşarak öne geldi.
Agah: Kurban verene lan sonunda .
Rojhat:Agah sikerim belanı ağzını topla.
Agah:Uf kıskanç şey sen beni bile durdurduramazsın  bugün.
Diyip rojini belinden yakalayıp etrafında döndürdü.
Rojin kahkaha atıp agaha kocaman sarıldı sonunda agah rojini yere indirdi .
Rojin:Çok çok özledim hepinizi.
Rojda koşarak yengesine yaklaştı ve ona ağlayarak sarıldı.
Rojda:Çok çok özledim be .
Rojin: Görümcem benimi özlemiş genelde görümce gelini sevmez de.
Yaptığı şakayla herkes güldü.
Rojin rojdadan ayrılıp Bekir bey ,Sanem ve Semiha hanımın elini öptü.
Bekir bey:Seni bize veren Allaha şükür bu oğlanı adam eden sendin hepimiz yokluğunda çok çalıştık ve senin sözünü tuttuk.
Rojin : Biliyorum siz bitanesiniz ya.
Rojhat rojine yaklaşıp yanağından öpüp çekildi,rojin hafif kizarsa rojhatın umrunda bile değildi.
Rojin:Annem o nerde?
Herkes sustu ve bir anda herkesin yüzü düştü .
Rojin: Birşeymi oldu?
Rojhat:Terasta
Devamını getirmeden rojin terasa endişeyle koştu varır varmaz konfetler patladı.Suan karşısında sahmeranlarin  birçoğu ve demir ve annesi ellerinde renkli dumanlarla ona kocaman gülümsüyordu.
Rojin:Anne
Rojin hızla koşup annesine sarıldı anneside ona kocaman sarılarak onu kocaman öpüp çekildi.
Rojin:Ben çok endişelendim seni aşağıda göremeyince.
Rojhat:Burda işte güzelim bak herkes senin için burda.
Rojin etrafına baktı ve her yer süslenmiş ve yiyecek ve içecekler masaya dizan edilmişti.
Rojin:Bu ne şimdi.
Demir:Aynı kocasının ikizi huysuz şey, parti canım hoşgeldin partisi.
Rojin ve etrafındaki herkes demirin dedigiyle güldü .
Beraber güzel bir kutlama yaptılar ve kutlamanın sonunda rojin rojhatı dansa kaldırdı.
Rojin:Benimle dans edermisiniz beyfendi?
Rojhat:Bı düşüneyim ,herkesle dans etmem öyle kolay kolay.
Rojin:Himmm ama benimle bı deneyin isterseniz.
Rojhat:D neyelim bakalım.
İki çift beraber piste çıktı ve  sağlam kalça şarkısı çalmaya başlayınca Rojhat şok yasadi herkes pisti çıktı rojin demirin getirdiği masanın üstüne çıkıp deli gibi dans edip şarkıyı söylemeye başladı.
Rojhat şok içindeydi koskoca ağanin karısı sahmeranlarin önünde kiviryoyordu.
Rojin bagirarak:Sağlam kalça.
Rojhat şok yaşıyordu rojinin eline viskiyi alıp bir dikişte üstüne dokmesiyle Rojhat çıldırdı.
Rojin:Ee Rojhat efendi hep senmi sürpriz  yapacaksın?
Demir agah ve diğerleri deli gibi dans ediyor Bekir bey gülerek kenarda onları izliyordu.
Rojhat dayanamadı rojini kucağına alıp indirdi masadan ve onu terastan indirmek için hareket etti ama şarkı remixse girdi.
Rojin: Sağlam kalça bebek gibi bir yüz.
Rojhat sinirle onu adagi indirdi ,sonunda odalarına varmıştılar.Rojhat rojini kucağından indirip ona dik dik baktı.
Rojin:Dans etseydik işte neye geldik buraya.
Rojhat :Lan bu kimin fikriydi karım benim karım masaya çıkıp kivirtti herkesin içinde .
Rojin:Kivirtayimmi sanada?
Rojin içkiden dolayı sarhoştu sacmaliyordu.
Rojhat:Ben seni bi kivirticam görürsün.
Rojin:Of ya agahla planlarımız vardı.
Rojhat:Agah! agah  öylemi ulan piç agah seni gebertmessem adım Rojhat değil ne bok varda bunu yapıyorsun hele demir onu sikicem sana içki vermek ne.
Rojhat odada volta atıyordu sinirden.Rijin yatağa oturup gülmeye başladı Rojhat şaşkınlıkla karısına baktı çünkü şuan deli gibi gülüyordu.
Rojhat:Ne bok var gülüyorsun.
Rojin kahkaha atacata uykuya daldı Rojhat onu kucağına alıp banyoya götürdü jakuziyi hazırlayıp onu soyarak yıkadı rojin uyuyor bı uyanıyordu.
Rojhat:Katil ediceksin beni bu kadar güzel olma yalvarırım dayanamıyorum artık ya.
Sonunda karısını yıkayıp giydirdi.Ve uyuttu sonra odadan çıkıp terasa gitti ve herkes deli gibi yiyip içiyor dans ediyordu.
Rojhat:Lan gerizekalılar bu ne rezalet ağayim ben ağa kimliğimi lekeliyeceksiniz.Nerde görülmüş ağa evinde içkili parti bu sikik şarkıların  çaldığı parti.
Agah:Demir dedi.
Demir agaha sert bir tekme attı.
Demir:Yeminle Allah çarpsın onun fikriydi.
Rojhat çok ofkeliydi.
Rojhat:İkimizde ölmek için çok gencsiniz ama yapacak birşey yok Allah kurtarsın.
Rojhat hızla ikisinin yanına gitti ve ikisini bir güzel hırpaladı.
Demir yerde burnundan gelen kanı temizleyip konuştu.
Demir: Eline sağlık abim valla temiz dayakti.
Agah:Lan abiye vurulmu len ağzımı burnumu kırdın ben nasıl kız tavliyacam.
Rojhat:Merak etme agah ben s ni sikerim kıza ihtiyacın yok.
Demir kahkaha attı ve ayağa kalkıp rojhatın omzuna vurdu.
Demir:Gel şirkete gidelim iş birikti .
Rojhat keyifle gülümsedi demire hayrandı ağzı burnu kandı hala iş dudunuyordu.
Rojhat:Ben gelmiyorum .Agah kalk lan git işe benim başka işletim var.
Agah:Asla bu halle gitmem Merve orda benim karizmam var.
Rojhat:Sikerim karizmani lan kalk bas git.
Sonunda agah kalkıp demirle şirkete gitti.
Rojhat:Hala sizde buraları temizleyin karizma marizma yerlerde.
Sanem hanım: Git git buralar bizde.
Rojhat olumlu başını olumlu anlamda sallayıp evden çıkıp arabasına binfi ve mirhanı dövmek için depoya sürdü karisinin kivirttigi hatırladı.Sonunda depoya varmıştı ve hızla içeri girip mirhanın olduğu odaya girip korumalardan çıkmasını emretti Mirhan iğrenç görünüyordu her yeti kan kesik ve kirikti .
Rojhat: Canım sıkıldı srni biraz patakliyacam.
Mirhanın konuşmaya bile mecali kalmamisti Rojhat gömleğinin yakalarını katlayıp telefonunu kenara bırakıp mirhanı dövmeye başladı mirhanın ağzından ve burnundan kan geliyor ve perişan görünüyordu .Rojhat son yumruguda atıp hızla çıktı depodan.
Bu bölümde bityi




TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin