Bebek

154 6 0
                                    

Ben geldimmm beklettiğim için üzür dilerim ama sınav dönemi anlayın benide karar verdim tutsak kitabını çıkarıcam tabiki böyle değil konu ve sahneler değişmeyecek sadece daha fazla betimleme ve düzenlemeler yapacağım  bambaşka boyuta götüreceğim buna şimdilik vaktim yok ne yazıkki bu yüzden yks gününe kadar kitabı düzenlenmemiş haliyle final yapmak istiyorum yksden sonra düzenleyip bu kitabı o raflara yerleştireceğim kendime söz 🤝
Arjeni ve bıraktı agah saat baya geç olmustu.Arjen tam içeri geçecekken agah arjeni kendine çekip dudaklarına yapıştı.Arjen ilk başta afalansada oda karşılık verip ayrıldı uzanıp agahin yanağına kocaman bir öpücük bıraktı.
Arjen:Evlenicez şaka gibi ya.
Agah:Fragman bu bebeğim seni bu kapıdan öyle bı alicamki s n bile şok gecireceksin.
Arjen:Hadi ya bekliyorum yakışıklım.
Agah :Ne dedin sen?
Arjen kapıyı kapatıp sırıtarak içeri girdi hızlıca.
Agah:Kaç sen kaç sonunda benim kollarimdasin aşk sen ne güzel şeysin lan.
Sırıtıp ensesine vurdu ve arabasına binip konağa gitti .
Rojin uzerindekilerd n kurtulmak istiyordu hemen çünkü fazlaca bunalmisti ve sancısı vardı.
Rojhat:Beb hım bir sorunmu var ağrın falanmi var?
Rojin:Evet ya sancım var.
Rojhat rojine yaklaştı uzerindekilerd çıkarmasına yardımcı oldu pijama takımlarını giydirip saçlarından öptü.
Rojhat:Gel bebeğim azıcık dinlen ayak üstünde çok kaldın yoruldun ondan.
Rojin karnına gören ağır sancıyla çığlık attı Rojhat endişeyle rojini tuttu.
Rojhat :İyimisin güzelim sorun ne?
Rojin bacaklarındaki islakligi hisedince rojhatta şokla baktı.
Rojin:Geliyo
Rojhat anlamayarak ,
Rojhat:Kim geliyor rojin İyimisin güzelim?
Rojin gelen ikinci sancıyla gözlerindeki sancıyla bağırarak tijhata baktı.
Rojin:Bebek geliyo?
Rojhat şokla "ne kim geliyo bebekmi erken ama gelmesin söyle gitsin."
Rojin:Delirtme beni Rojhat nasıl gitsin hastaneye gitmeliyiz hemen lütfen .
Rojhat olumlu anlamda başını salladı heyecandan eli ayağı titriyordu ne yapacağını bilmiyordu hiç bişey hazır değildi bı anı doğumdu Rojhat daha fazla konuşmadı  karısını kucağına alıp koşarak avluya indi.
Rojhat:Bekir arabayı getir hastaneye gidiyoruz.
Rojin gelen üst üste sancilarla acı içinde bağırıyor Rojhat sevdiği kadının bu kadar acı çekmesine kendine saydiriyordu rojin acı çektikçe o ölüyordu.
Ev halkı gelen çığlık sesleriyle avluya indi.
Rojda:Abi noluyo?
Rojhat:Bebek geliyo biz hastaneye gidiyoruz sözde çanta falan hazırlayın arkamizdan gelin .
Herkes mutluluk ve rojinede üzülen bir karmasayla dağıldı,araba gelince Rojhat kucağındaki kadınla arabaya bindi.
Rojin ağlıyor ve bu dayanılmaz acının geçmesini bekliyordu.
Rojhat rojinin yüzünu avucunun içine alıp anından öptü.
Rojhat:Az kaldı bebeğim dayan yalvarıyorum ağlama sen acı çektikçe ben ölüyorum ,Bekir hızlı sür.
Sonunda hastaneye vardılar ve Bekir sedye getirdi hemşirelere beraber rojini sedyeye alıp dogumhaneye aldılar Rojhat soktayfi eli ayağı titriyordu beyni durmuş nefes alamıyordu çok korkuyordu Tojine bişey olur diye çok korkuyordu olmaz dışarda bekleyemezdi hızla dogumhaneye girdi .
Hemşireler:Efendim sizin buraya girmeniz yasak lütfen dışarı çıkar misiniz?
Rojhat:aİlmaz karım içerde o burda acı çekerken ben dışarda bekleyemem.
Hemşire daha fazla diretmedi önlük verdiler Rojhat hızla giyip doğuma girdi sevdiği kadın açıdan bayilmisti ellerinden tuttu bu adam bu kadın için kaçıncı kez gözyaşı döküyordu bilmiyordu siyah irisler döktü gözyaşlari bu kadın için birdaha Rojhat gözlerini yumdu ve sevdiği kadının alnına yasladi ve gözyaşlarını durduran tek ses oldu bir ağlama sesi Rojhat hızla başını kaldırdı doktorun kucağında ağlayan minige baktı bu minik rojinle ikisinden bir parçaydı doktor onu rojhata uzattı.
Doktor: Gözünüz aydın nur topu gibi bir oğlunuz öldü ?
Rojhat hala soktayfi bebeği almadı çünkü karısı hala uyanmamisti.
Rojhat:Karım o niye uyanmadı?
Doktor:Uyanacak beyfendi gerekli işlemleri yapıp normal odaya alicaz hanfendiyi birazdan uayanir .
Rojhat:Şey karım uyanana kadar brn yapıcam?
Doktor gülümsedi .
Doktor:Hemsirelerle gidin oglunuzunda gerekli tetikleri var maşallah sağlıklı bir doğumdu erkende olsa sonra oglunuzla anesini görebilirsiniz tabi ufaklık bir gece bizim misafir olucak annesiyle.
Rojhat olumlu anlamda kafasını salladı sevdiği kadına döndü alnından öptü kurumuş dudaklarını öptü  yaşlı gözlerini öptü .
Rojhat:Seni bekliyoruz ölürüm sana kadın ölürüm İyiki hayatıma girdin sen gelince hayatim oldu öncesi yok.
Rojhat çıktı Hemsirelerle oğlunu alıp gerekli tetikler yapılmıştı rojhatin kucağına verdi hemşire Rojhat korkarak aldı oğlunu kucağına inceledi çok çok güzeldi merakla etrafına bakıyordu Rojhat gülümsedi ve oğlunun boynunu kokladı mis gibi kokuyordu annesi gibi dedi içinden .Hemşireler rojhayla birlikte çıktılar herkes dışarda bekliyordu Rojhat elindeki oğluyla herkesin yanına gitti herkes hemen başlarına toplandı.
Rojda:Bu çok güzel abi.
Agah:Allah'ım ben bundan bir sürü istiyorum bu mükemmel birşey.
Arjen dirseğini agahin karnına geçirdi agah acıyla inledi.
Arjen:Çok güzel ya hayırlı olsun.
Herkes cik güzel diyip duruyordu ve tabiki hayırlı olsun diyorlardı.
Rojhat: Teşekkür ederim hepinize burda olduğunuz için ama dimdi biz rojinin yanına gidelim uyanmistir .
Bekir bey:Uyandı oğlum az ince bizde girdik içeri kısa kestik yeni diye sende gir uyandığı gibi ilk seni sordu.
Rojhat gülümseyip elindeki küçük minikle içeri girdi rojin tavanı izliyordu açılan kapıyla bakışları kapıyı buldu gelenleri görünce kocaman gülümsedi ve hemen doğruldu .
Rojin:Aşkım
Rojhat:Bebeğim İyimisin?
Rojin:İyiyim bakmak istiyorum oğluma.
Rojhat rojinin yanına oturup oğlunu karısının kucağına verdi rojin hayranlikla baktı kucağındaki minige çok çok güzeldi .Gözlerinden yaşlar aktı hem minigi için hemde kendisi ve kocası için.
Rojin:Yasayamadigimiz herşeyi ona yaşatalım onu asla üzmeyelim bizim göremediğimiz aile sevgisini o görsün.
Rojhattinda gozlerinden taşlar aktı.
Rojhat:Hep arkasında bir babası olucak asla düşmeyecek ona yaşadığım süre içinde mükemmel bir hayat yaşatacağım .
Kadın ve erkek alımlarını birlesti mavi ve siyah irisler küçükinige kitlendi onlardandibbu iki yaralı yüreğe merhem olacaktı belkide .

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin