Umut

1.1K 35 2
                                    

Selam aşklarım ben geldim bu bölümü yazarken çok çok uykum vardı çünkü ders çalışmaktan beynim yandı ama söz verdiğim için yazıp attım.
Bu bölümü @gece_02_siyah okuruna armağan ediyorum 😘😘😘😘
Oy ve yorum bekliyorum canlarım keyifli okumalar dileriz 🫀
Rojin sabahın ışıklarıyla kendini rojhatın boynuna gömdü Rojhat bu hissi çok özlemişti ,Rojhat rojinin boynuna gömülüp kokusunu içine derince çekti ve öpücük bırakıp konuşmaya başladı.
Rojhat: Sevgilim İyimisin ağrın sızın varmı?
Rojin uyku sersemliğiyle konuştu.
Rojin: Azıcık var ama tatlı bir acı.
Rojhat keyifle gülümsedi .
Rojhat: Yakışmış.
Rojin anlamayarak Rojhata baktı.
Rojin:Ne yakışmış?
Rojhat: Yakında anlarsın.
Rojhat yataktan kalkıp rojini çarşafa sarıp banyoya götürdü jakuziyi hazırlayıp çarşafı  üzerinden çekip onuda kendisiyle birlikte jakuziye aldı ve bir bebek gibi yıkadı , bornozunu giyip rojinede giydirdi ve Rojinin dudaklarına sert bir öpücük bıraktı.
Rojin aynadan kendine baktı ve bakmasiyla ufak çaplı bir şok yaşadı.
Rojin:Rojhat bu ne?
Rojhat: Eserim.
Rojin gözlerini büyüterek Rojhata baktı.
Rojin:Boynuma bak mosmor hele kollarım bunu nasıl yaptın.
Rojhat: Tekrardan Göstereyimmi?
Rojin yanındaki dis macununu rojhatın kafasına attı ve ağlamaya başladı.
Rojhat kafasına yediği darbeyle ufak çaplı bir şok yaşadı.
Rojhat:Hala öğrenemedim kocaya şiddete hayır!!!
Rojin hala agliyorfu.
Rojin:Nasıl çıkacam dışarı boğazlı kazak giymem lazım yaaaa.
Rojhat kahkaha atıp karısını belinden tutup kendine çekti.
Rojhat: Bırak herkes görsün seni nasıl sevdiğimi bırak gülüm.
Rojin:Git hemen kapatıcı bul bak delirtme beni.
Rojhat: O ne ?
Rojin:Banane git bullllll.
Rojhat rojinin boynuna gömülüp kokusunu içine çekti ve öptü tekrardan.
Rojhat:Alırım sana ağlama kıyamam sana ölürüm sana ölürüm.
Rojin genişçe gülümsedi ve Rojhatın burnundan öptü.
Rojhat dışarı çıktı giyinip yatağın çarşafını değiştirip rojinin giyinmesini bekledi.
Rojin: Nerede kapatıcı?
Rojhat: Güzelim bir hafta burdayım ben tek göreceğim seni gerek yok.
Rojin ikna olmuştu sonunda oda giyinip Beraber kahvaltı yapıp yediler sonra  rojin mısır patlattı ve iki kola koyup film izlemek için salona gittiler.
Rojhat:Ne izliyoruz?
Rojin: Şehnaz Gülşen rüya için bir ağıt.
Rojhat: Mükemmel bölüm 27 otogardaki sahne ufff.
Rojhat piççe sırıtıyordu.
Rojin:Filmden anladığın bunu?
Rojhat:Ömer otogarda becerdi karısını .
Rojin: Cidden çok edepsizsin.
Rojhat: Teşekkür ederim karıcım.
Rojin rojhatın göğsüne sokulup filmi başlattı filmi izlerken 27inci dakikada otogar sahnesi çıkınca rojin kıpkırmızı olmuştu Rojhat ise piççe sırıtıyordu küçük karısına bakarak.
Rojin filmi kapatıp Rojhata dik fuk baktı .
Rojin:Bu ne ya kalk izlemeyecegim film milm .
Rojhat:Bencede izlemeyelim uygulayalım.
Rojin ağzı açık Rojhata baktı, Rojhat cidden bu kadına doymuyordu.
Rojin:Edepsiz
Rojhat rojini kendisine çekip boynundan sertçe öptü ve elinden tutup dışarı çıkardı.
Rojin: Napıcağız?
Rojhat: Şelaleye gitmeye ne dersin?
Rojin kahkaha atıp kocasinin boynuna atladı Rojhat karısı i kucağına alıp şelaleye doğru götürdü.
Rojin:Bu bu muazzam bişey.
Rojhat: Senin kadar olmazsanda güzel işte.
Rojin  omuz silkip şelalenin altına geçip deli gibi zıplayıp kahkaha atıyordu .
Rojhat: Güzelim hasta olacaksın.
Rojin:Umrumda değil.
Rojhat gülümsedi ve hayran hayran karısını izledi.
Rojhat:Geleyimmi?
Rojin kahkaha atıp.
Rojin:Gel sevgilim çok çok güzel.
Rojhat şelalelenin altına gidip gömleğini çıkarıp attı ve rojinin belinden tutup kendine çekti ,su damlaları iki bedenden süzüp gidiyor kadın kahkaha atıp duruyordu adam ise o kadına hayranlıkla bakıyordu , özlemi gitmiyordu yedi ay onsuz nefes almıştı .
Rojin: Seni seviyorum
Rojhat:Sana tapıyorum.
Rojin kahkaha atıp rojhatın burnundan öptü.
Rojhat rojini kucağına alıp döndürmeye başladı.
Beraber bir süre şelalede vakit geçirdiler sonra suyun altından çıkıp oturdular.
Rojin: Gömleğini giy hemen.
Rojhat:Tamamda kimse yokki.
Rojin:Banane
Rojhat keyifle gülümsedi karısı onu kiskaniyordu çünkü .
Biraz oturup kalkıp evin içine gittiler üstlerini değiştirdiler.
Rojhat:Sen uyu bitanem benim küçük bir isim var geleceğim bir iki bilemedin üç saate.
Rojin:Peki Sevgilim ,ama nereye?
Rojhat: İşim var dedimya bitanem.
Rojin daha fazla kurcalamadı biliyordu Mirhan ve azizeye gidecek intikam alacaktı.
Rojin:Git sevgilim bende sana yemek yapıcam akşam yemeğine geç kalma tamammı?
Rojhat karısının yüzünü ellerinin arasına alıp alnını öptü.
Rojhat:Kalmam
Rojhat evden çıkıp depoya arabayı sürdü sonunda vardı ve arabadan inip içeri girdi Azize ve Mirhan sandelyeye bağlanmis korkuyla Rojhata bakıyorlardı.
Rojhat:Evet iki mal benden karımı yedi ay çaldınız ben her salise öldüm lan her salise ama bunun bedeli çok çok ağır olacak.
Azize: Öldür bizi
Rojhat:O kadar kolay mı sandın .
Demir: Dediğini yaptık yeraltında bir oda var ışık almayan kapkaranlık .
Rojhat: Tamam koçum , evet gelelim size benim karımı benden çalmanın bedelini ikiniz o odada bağlı bir şekilde ve delilik ilaçları içerek yavaş yavaş delirip ölmeyi bekleyerek çekeceksiniz .
Mirhan: Saçmalıyorsun olmaz ben yapamam fobim var.
Rojhat:Napim benmi dedim fobim olsun ittt , demir binada işkence yap azcık ne biçim mafyasın lan .
Demir:Sen yap .
Rojhat keyifle sırıttı.
Demir elinde iki kerbatanla gelip Rojhata uzattı Rojhat mirhanın parmaklarını tek tek kırıp bagirislarini zevkle dinledi.
Rojhat:Demir bunlar sende ben kaçar işim var.
Demir:Emrin olur.
Rojhat arkadasından bağıran iki zavalliyi dinlemeden arabasına binip senetoya gitti.
Seneto(Mafyaların toplanma yeri)

Seneto(Mafyaların toplanma yeri)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni bölümde görüşmek üzere sizi çok seviyorum canlarım benim 😘😘😘🍫🍯

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni bölümde görüşmek üzere sizi çok seviyorum canlarım benim 😘😘😘🍫🍯

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin