Ben geldim aşklarım bu bölümü çok mutlu ve motive bir şekilde yazdım .
Oy ver yorum yap beni gülümset 😘
Keyifli okumalar 😍
Rojhat demiri arayıp şirkete bugün gelmeyeceğini söyledi,eve gitmek üzere arabasına bindi karısının kivirtmasi aklından cıkmıyor ona tatlı bir ceza vermek istiyordu ,sonunda konağa varmış direk odaya çıktı .Rojin yatakta yoktu banyodan gelen su sesleriyle karısının banyoda olduğunu anladı .Hızla banyoya gitti ,rojin arkasındaki adamı görmesiyle ufak çaplı bir şok yaşadı.Rojhat üstündeki tişörtü çıkarıp karısının ince belinden tutup kendine çekti.
Rojhat:Bana eziyet yapmayı bıraksan iyi olur küçük .
Rojin :Ben naptim ki?
Rojhat : Kivirttiginı hatirlatmammı gerek.
Rojin ciddi olamıyordu çünkü şu damlacıkları rojhatın karın kaslarından süzülüyor saçları ıslanmanın etkisiyle muazzam görünüyordu.
Rojin:Hak ettin.
Rojhat kaşlarını kaldırıp gözlerini kıstı.
Rojhat:Hak ettim öylemi?Pekala cezalısın.
Rojin kollarını adamın boynuna doladı yanağına bir öpücük bıraktı sonra kuruyan dudaklarına yapıştı.Dudaklarini birbirinden zorlukla ayırdı.
Rojin:Kabul
Rojhat:Ne kabul?
Rojin: Cezamı kabul ediyorum.
Rojhat: Hımm cezanı duyunca itiraz hakkın yok.
Rojin: Herşeye evet
Rojhat rojinin belinden tutup dudaklarına yapıştı rojinde anın refleksiyle bacaklarını adamın beline doladı güzel bir duştan sonra ikisi bornozlariyla banyodan çıkıp üstlerini giydiler.
Rojhat:Şimdi beraber vakifa gideceğiz akşam yemeğinden sonra cezanı söyleyeceğim.
Rojin:Tamam olur.
Rojhat rojinin elinden tutup konaktan çıktı.
(Rojinden)
Vakifa varmıştık el ele içeri girdik görmemle birlikte oradaki herkesin karınca gibi çalıştığını farkettim.Beni gerçekten mutlu etmişti bu durum rojhatın odasına varmıştık Rojhat kapıyı kapatıp sekteterini çağırdı.Gelen sekreterle beraber Rojhat konuşmaya başladı.
Rojhat: Konferans salonunda herkesi topla .
Sekreter başını olumlu anlamda sallayıp çıktı odadan .
Rojin: Neden herkesi topluyosun?
Rojhat: Çünkü benim güzel karım konuşma yapacak.
Rojin:Ben mi?
Rojhat:Evet sen,hatta gidiyoruz hadi.
Korkuyordum açıkçası çünkü onlara özgür kadınları anlatacaktım ama ben özgür olmayı başaramadım yefi ay boyunca tutsak tutuldum mücadele etmedim şimdi kalkıp onlara özgür olun diyemem.
Rojin:Ben yapamam
Rojhat:Yapacaksın .
Rojhat yüzümü ellerinin arasına alıp alnımı öptü.
Rojhat:Sen çok güçlü bir kadınsın bu yüzden yapacaksın.
Rojin: Değilim işte.
Onun ellerinin arasından kurtulup ona baktım.
Rojin: Güçlü insanlar tutsak olmaz.
Rojhat: Eğer güçsüz olsaydın orda yedi ay yaşayamazdın.
Sonunda kabul ettim ,el ele konferans salonuna indik ben konuşmak için kürsüye geçtim.Rojhatta en öndeki koltuğa oturdu.
Rojin: Hoşgeldiniz ilk öncelikle.
Konusamadığımı fark edince kendimi topladım ve başımı kaldırdım ben bu değildim ben çok güçlüyüm bırakamam kendimi.
Rojin:Burada toplanmamızın sebebi ortada malum burda birçok kadına ,sevdaya ve insanlığa asla umutlarını kaybetmelerini ve en önemlisi özgür olmalarını sağlamak istiyoruz ve bunun büyük bir kısmını başarmış bulunmaktayız .Geri kalan herkese umut olmak için canla başla mücadele edeceğim ,önümde hangi engel olursa olsun onları elimin tersiyle itmeyi büyük bir azimle başaracağım ve bu yolda benimle olan herkese şimdiden teşekkür ediyorum ve onları gönülden kutluyorum.Benim amacım kimsenin gururuyla oynamak değil özgürlüğü elinden alınmış birçok kadına özgürlüğü vermek ve sevdalıları kavuşturmak bunun için hazirmiyiz Rojin Hanımağanızlamısınız?(Yazardan)
Rojhat karısıyla gerçekten gurur duyuyordu.Herkes ayakta rojini alkışladı ve herkes bir ağızdan seninleyim dedi.Rojinin gözünden yaşlar tek tek döküldü bunlar mutluluk gözyaşlarıydı çünkü Rojhat onun olmadığını süreçte birsuru insanı bu vakifa bu hayırseverlige davet etmişti, koşarak kocasına sımsıkı sarıldı rojin.
Rojhatta karşılık verdi sımsıkı sarıldı küçük karısına.
Rojin:İyiki varsın İyiki.
Rojhat:Sende küçüğüm sende.
Birbirlerinden ayrılıp toplantıda yapacaklarını konuştular ve toplantı bitmişti satte geç olmuştu çift el ele vakıftan çıktı ve konağa doğru yola çıktılar sonunda varmıştılar.
Rojin:Çok acıktım.
Rojhat:Bende
Beraber konağın terasına çıktılar yemek yiyen ailelerine afiyet olsun deyip yerlerine oturdular hizmetliler onlara servis açıp gittiler hep beraber bol kahkahalı bir akşam yemeği yiyip sofradan kalktılar.Avluda oturup çay içip herkes odasına çekildi Rojhat ve rojinde odalarına çıktılar.
Rojhat rojinin belinden tutup kendisine çekti .
Rojhat:Ceza vakti.
Rojin kollarını adamın boynuna doladı yanağına bir öpücük bıraktı.
Rojin: Söyle kulun olayım .
Rojhatın ağzı kulaklarına vardı resmen.
Rojhat:Hiç itiraz kabul etmiyor olacağım haberin olsun.
Rojin:Etmicem söyle cezamı.
Rojhat rojinin kulağına fısıldadı.
Rojhat:Benimle sabaha kadar sevişeceksin ve hiç durdurmayacaksın beni .
Rojin yerinde kesildi gözleri fal taşı gibi açıldı ve kıpkırmızı olmayı unutmadı.
Rojin:Neeee!
Rojhat: İtiraz yok.Kalçanı kıvırtmadan önce düşünecektin .
Rojin:Ama
Rojhat rojinin dudaklarına sert bir öpücük bırakıp konuşmaya başladı.
Rojhat: İtiraz yok.
Rojin olumlu anlamda başını salladı ve kocasına kendini bıraktı biliyordu çünkü kocası onun acı çekmesine asla izin vermezdi.
Rojhat rojinin üstündekileri çıkarıp kendinide soydu ikisi çırılçıplaktı şuan ve Rojhat rojinin dudaklarına yapıştı öyle sert öpüyorduki rojin nefes alamıyordu.
Sonunda dudaklarından ayrılıp onu yatağa yatırıp üzerine uzanıp her yerine izini mühürledi ve bedenlerini birleştirdi sabahın erken saatlerine kadar iki bedenin çarpışma sesleri ve inlemeleri odayı doldurdu rojin sabahın ışıklarıyla artık takati bitmiş bir şekilde Rojhata umutla baktı rojhatta yorulmuştu ve rojinin uzerinden çekilip küçük karısının alnından öpüp onu göğsüne çekip uyudular.
Kusura bakmayın canlarım bazı aksilikler nedeniyle bölüm gelmedi ama söz veriyorum bunu çok güzel telafi edeceğizm ve bugün karın vaveylasınafa bölüm gelecek onu kacirmayin😍
Yeni bölümde görüşmek üzere sizi çok seviyorum canlarım 😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
RomanceMARDİNİN YAKIŞIKLI VE EN SERT AĞASI ROJHAT ŞAHMERAN VE AYAKLARIYLA HAYATA TUTUNAN ROJİN KARAHANINAŞK MASALI❤️🩸