VERMEZSEN KAÇIRIRİM

145 5 0
                                    

Bölümu atmıştım ama yayınlanmamış tam bir haftadır watpadda bı sıkıntı yaşıyorum ya yazıyorum ama atamıyorum sinirlerim bozuldu sonunda oldu neyse keyifli okumalar seviliyosun beğen yorum yap paylaş takip et hayallerime ışık ol 😍
Arjen kendini süzmelere doyamadı beğenmişti kendini ve aşırı heyecanlıydı şimdi o o agahla asla  aşık olmam dediği adamla nişanlanıyor muydu?Gülümsedi aynadan kendisine hayal kurdu sonsuza dek agahla yaşamak ...
Delal:Yeter bırak dtli gibi siritmayi abim geldi birazdan agahlarda gelir sakin ol.
Arjen:Ne sakini yenge agahla ben agahla ya evlenicem çok mutluyum.
Delal:Deli kız  aşıksın anladık yeter gülüp durma az üzgün ol bizden bu kadar kurtulmak istediğini belirtme.
Arjen yengesinin her iki yanağını öpüp konuştu...
Arjen:Benden kurtulmak mı asla hergun burdayım hem bu bebisi görmeye hergun gelicem senide bal kabağım.
Delal gülüp arjene sarıldı.
Delal:Her zaman benim kardeşimsin unutma tamammı?
Arjen kocaman sarıldı yengesine berzan odaya girdi arjene beğenmiş gözlerle baktı.
Berzan:Yine bebek gibiyiz çok güzel olmuşsun güzelim.
Arjen koşarak abisine sarıldı.
Arjen:Fitratimda güzellik yatıyor.
Berzan gulumsedi ve deli alıp odadan çıktı çünkü onlarda giyinmeliydi.
Sdhmeran konagindafa tatlı bir telaş vardı herkes hazırlanıyordu,agah hazirlanmis avluda bı o yana bi bu yana gidip geliyordu.
Rojin : Sevgilim zinciri cekermisin?
Rojhat küçük karisina yaklaşıp çıplak omzuna bı öpücük kondu zinciri çekip rojini etrafında döndürdü.
Rojhat:Her gün her salise bu kadar güzel nasıl olabiliyorsun beni bitirdin kafin bitirdin.
Rojin gülümsedi ve rojhatin yanağını kocaman öptü.
Rojin:Peki senin bu karizman biz onu napcaz taş gibi mübarek.
Rojhat sırıtıp rojini brlinden çekip dudağına yapıştı rojinde karşılık verdi ve zorda olsa ayrıldılar birbirlerinden .
Rojhat:Senin bu mübarek taş biliyosun dimi al kulsn kullan millet bulamıyor sende var kılan.iyon.
Rojin kahkaha attı ve ikiside el ele tutuşup aşağı indi herkes aşağıdaydı.
Rojin:Agah sakin ol sadece nişan yüzük takilacak .
Agah:Hadi geç kaldık ya çikolata çiçek fln nerde?
Demir:Ya bı sakin ol  abi beni niye çağırdın bu agah yedi beni herşey tam diyorum ikide bir aynı soru.
Rojhat:Agah sskin ol bu ne heyecan .
Agah:Ben sizden büyüğüm ne bı im konuşuyorsunuz benimle hadi gidelim ya?
Herkes kahkaha atıp arabalara bindiler ve arjenletin evine sürdüler sonunda vardılar ,rojin kapıyı çalıp çikolata ve çiçeği agaha uzatıp onu öne itti.
Arjen heyacanla kapıyı açtı agahi goruncf nutku tutuldu çok yakışıklı olmuştu agah arjeni görünce cidden şok oldu çok çok güzeldi sade makyajı elbisesi hele gözleri ben burdayım diye bağırıyordu iki aşık birbirini ayak üstü yedi rojhatin öksürmesiyle ktnderine geldiler agah çiçeği arjene uzattı çikolatayida .
Agah: Senin kadar eşsiz olmasada güzeller işte.
Arjen: Teşekkür ederim
Herkes içeri girip sarılıp oturdular Rojhat konuşmaya başladı .
Rojhat:Nasilsin  berzan.
Berzan:İyi sen
Onlar konuşurken arjen ,Delal, rojda ve rojin mutfağa kahve yapmaya gittiler arjen cezveyi çıkarıp kahve yapmaya başladı.
Rojin:Ay şaka gibi ektim arjen ya.
Arjen:Senden güzel eltimi bulcam.
Rojin gülümsedi.
Delal ve rojin cikolatalara gömülmustu bile.
Kahveler hazır olunca tam arjen cikacaktiki rojin onu tuttu.
Rojin:Tuz rklemefin.
Arjen kahveleri masaya bırakıp dolabtan bal ve çikolata sosu çıkarıp kahveye döktü.
Rojin:Tuz?
Arjen:Ne tuzu ya o bala layık.
Rojda :Bu fena yanmış benden söylemesi.
Arjen gülümseyip kahveleri alıp çıktı herkese teker teker uzattı agah kahvesini alırken arjenin kulağına fısıldadı.
Agah:Bu güzelliğin çok fazla eridim bittim haberin olsun.
Arjen gülümseyip yerine oturdu agah kahvedini içti herkes agaha baktı tuz bekliyorlardı.
Agah:Kiydmadı bana bal koymuş bdkmsyin öyle.
Arjen utanarak önüne döndü agah göz kırptı.
Rojhat:Evet sebebi ziyaretimiz belli Allah'ın emri peygamberin kabriyle kızınız arjeni oğlumuz agaha istiyoruz .
Berzan:Benim müsadem var ama kız kardedim istiyormu bı sormam laxim.Arjen sen bu setseriyi istiyonmu?
Arjen:Evet
Dedi sesli e herkes kikirdadi .
Berzan:E neyse vereyim bende verdim gitti yada vermesemmi?
Agah :Vermezasen kaciririm biliyosun dimi?
Berzan:Şaka lan verdim gitti.
Arjende agahta ayağa kslkti Bekir bey elindeki tepsiyi alıp aralarına geçti agah arjenin arjende agahin parmağına yüzüğü taktı ve kestiler rojin herkesin elini öptü ve gözünden yaşlar aktı evleniyordu ne annesi ne babasi yanında yoktu agahta aglafi onlar çok zorluk çekmişti ne yaralar sldilar bu yüzükleri yakana kadar,iki yaralı yürek birbirine dönüp sarildi agah srjenin annini öptü ve yaşlı gozlerle fısıldadı.
Agah:Bu kalp durana kadar benimsin seni asla bırakmam asla.
Arjen kimseyi takmadan satıldı agaha kokusunu içine çekti seviyordu onu hemde deliler gibi.
Atıştırmalıklar yfndi birlikte güzel bir akşam yemegi yendi agah arjeni alıp bir uçurum kenarına getirdi arabanın üstünde arjenin kafası agahin göğsünde konuştular.
Arjen:Agah
Agah: Efendim sevgilim
Arjen:Beni hiç bırakma olurmu?Yadirgama en çokta asla ne olursa olsun bana el kaldırma .
Agah:Delirdinmi sen sana asla dma asla el kaldırmam sana kiyarmiyim ben.
Arktn:Küçüklüğümden beri hep çok yanlizdim kimse tarafından sevilmefim abim sevdi beni ama Abimle aramizada çok engel girdi amcam şiddet uyguluyordu Aras çıktı karşıma kurtuldum dedim felaketim oldu o hastane odalarında çok işkence eğildi bana dma sen tüm yaralarının merhemi oldun tüm acılarımı unuturuyorsun su göğsüne yatınca dünya duruyor acılar bitiyor sesler susuyor.
Agah:Seni aşka bırakmam biz hep mutlu olucaz geçmişini aklından silip aticam seni o kadar çok mutlu edicemki  asla hatirlamicdkdin .
Arjen hıçkıra hıçkıra shlafi agah duş demedi yılların birikmisligi vardı arjende hep susmustu hep içine atmisti sglamamidti şuan ağlıyordu ağlaya ağlaya uykuya daldı sevdiği adamın kollarında.Adam öptü yumuşacık saçlarından ve oda gözlerini yumdu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin