Mutluluk

672 35 0
                                    

Yaman gözlerini açtığında, Deniz ile birbirlerine sarılmış biçimde, akşam yattıkları gibiydiler. Deniz'i rahatsız etmeden yavşça yataktan kalktı.

Mutfağa geçip, kahvaltılık hazırlamaya başladı.
Deniz burnuna gelen kokularla gözlerini açtı. Yatakta doğrulduğunda, başını tuttu. Ağrıyordu. Sonra etrafına baktı. Nasıl yatmıştı. Üzerinde geceliği vardı. Dün akşamı biraz hatırladı.

Yataktan kalkıp mutfak tarafına geçti. Önünde bir adet kahvaltı hazırlayan Yaman gördü. Üstü çıplaktı. Bir süre onu izlediğini ve dudağını ısırdığının farkındaydı.

 Bir süre onu izlediğini ve dudağını ısırdığının farkındaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkasından gidip sarıldı. Sırtına bir öpücük kondurdu:" Günaydın sevgilim."
Yaman dönüp dudağına bir öpücük kondurdu:" Günaydın sevgilim. Hadi otur kahvaltı yapalım. Her zaman yapmam kıymetini bil. "
" kurt gibi açım."
Yaman dudaklarını dudaklarına deydirip:" bende sana açım, ama önce kahvaltı ve seni babandan istememi anlatmam lazım."

Deniz şaşırarak:" Neee."
Yaman:" hadi elini yüzünü yıka gel. Kahvaltıda hazır olur."
Deniz lavaboya gidip işlerini halletti. Masaya oturduğunda, Yaman'ı dinlemeye başladı.
Yaman:" baban tamam dedi. Siz kendi aranızda konuşun. Biz herzaman hazırız dedi."
Deniz gülümseyip sarıldı, Yaman'a.
Yaman:" Dur bakalım. Sen bana dünü anlat. Ne oldu sana da , kendini içkilere verdin."

Deniz eliyle omzuna vurarak:" ya dalga geçme."
Yaman elini tutarak dudaklarına götürdü:" dalga geçmiyorum. Benim sevgilimi kim sinir etti."
Deniz:" kim olacak Merve. Kadın geçmiş karşıma, senin yatak odası fantezilerinden, çok iyi olduğundan bahsediyor. Bende bastım tokatı."

Yaman şaşırıp:" Ne yaptın, ne yaptın?"
Deniz:" gayet duydun ne yaptığımı."
Yaman:" birileri beni mi kıskanmış?"
Deniz:" maşallah Yaman bey o kadar çok kişiyle birlikte olmuşsunuz ki.. utanmadan seni anlatıyorlar. Sanki ben bilmiyorum."

Deniz ne söylediğinin farkına varıp, elleriyle ağzını kapattı.
Yaman biraz yaklaşıp:" Neyi biliyormuşsun bakalım." Burnunu, Deniz'in burnuna sürttü.
Deniz:" bak beni sinirlendireceksin şimdi."
Yaman:" belkide sinirlenmeni istiyorumdur."
Deniz:" hadi kahvaltımızı edelim."
Yaman:" Dün akşam öyle demiyordun ama.."
Deniz şaşırmış halde Yaman'a baktı.
Yaman sesini incelterek:" Sev beni aşkım, öp beni aşkım, altında inlemek istiyorum. Hadi gel. Üzerimden zor indirdim seni."

Deniz:" a ne münasebet." hatırlamıştı dediklerini. Yaman'ın abarttığı kadar olmasada, resmen adamın üzerine çıkacaktı.
Yaman:" valla hiç öyle deme. Şimdi kahvaltımızı ediyoruz ve sen dün akşam yapmak istediklerini bizzat üzerimde gösteriyorsun."
Deniz eliyle dudaklarına vurdu:" edepsiz."

Yaman ayağa kalkıp, ocaktan omleti aldı; tabaklara boşalttı. Sohbet eşliğinde kahvaltılarını yapmaya başladılar.

Yaman:" sevgilim bu hafta sonu Urla'ya gidelim mi? Annemlerde gelinleriyle tanışsınlar artık."
Deniz gülümsedi:" bakalım beni beğenecekler mi?
Yaman:" sence seni beğenmeme gibi bir durumları olabilir mi?"

Yaramızda Kalsın TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin