Mesaj

401 22 0
                                    

Deniz:" beni bu sefer kandıramazsın. Haksızsın ve daha da üste çıkmaya çalışıyorsun. Problemlerimizin üstünü her zaman sevişerek kapatamayız Yaman."
Yaman sinirle gülümsedi:" haksızım. Sen biraz düşün bakalım;  kim haksız Deniz."

Arkasını dönüp, kapıya doğru gitti. Ceketini alıp, kapıyı açtı. Arkadan Deniz'in sesini duydu:" Nereye gidiyorsun? "
Yaman dönüp:" ikimizin de sakinleşmesi gerek. Biraz yürüyüp geleceğim."
Deniz:" kaç tabi işine gelmeyince."

Yaman bir şey demeden çıktı. Cevap verseydi uzayacaktı. Evden çıkıp yürümeye başladı. Sahile gidip, bir bankta oturdu. Böyle olmayacaktı. Kafasını dağıtması gerekti. Bir iki bir şey içse fena olmazdı. Yakın bir yere gidip oturdu. Garsona siparişini verdi. Gelen viskiyi bir dikişte içti. İki üç derken, yavaş yavaş içki etkisini gösteriyordu. Son bir sipariş verdi. Garson masaya koyup gitti.

" kimleri görüyorum buralarda."
Yaman kafasını kaldırdığında:" melis."
Melis elini uzattı:" merhaba nasılsın? Uzun oldu görüşmeyeli."
Yaman elini sıktı.
Melis:" oturabilir miyim?"
Yaman:" tabi. Nasılsın?"
Melis:" iyi bıraktığın gibi. Sadece nişanlandım." Elini kaldırıp yüzüğünü gösterdi.
Yaman:" hayırlısı olsun."
Melis:" teşekkür ederim. Senin evlilik nasıl gidiyor?"
Yaman içkinin de verdiği etkiyle, dalga geçer gibi:" harika." Dedi.
Melis tebessüm edip:" burdan pek de öyle gözükmüyor ama."
Yaman:" yok gerçekten güzel. Kızımız oldu. Ben iyiyim yani."
Melis:" evet duydum. Ne yalan söyleyeyim. Deniz ile bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim."
Yaman:" ben ona ilk günkü gibi aşığım Melis."
Melis:" heyyy. Tamam anladım. Merak etme seni ayartmaya çalışmıyorum. Ona olan aşkını dinlemek istemem."

Yaman gülümsedi:" e senin evlilik ne zaman?"
Melis:" bir iş için yurtdışında 1 ay sonra gelecek. Bizde tarihe karar vereceğiz."
Yaman:" sevindim. Hayırlısı."
Melis, elini Yaman'ın masadaki elinin üzerine koyup:" biliyor musun? Bunca yıl geçmesine rağmen; yatakta senden iyisiyle birlikte olmadım."
Yaman elini çekip:" Melis kendine gel."
Melis:" biliyorsun her zaman açık sözlü olmuşumdur. Evim yakın bana geçelim mi? Kafan dağılır."
Yaman arkasına yaslanıp:" geçmeyelim. Biliyor musun Deniz'i hiç aldatmadım. Mutlu bir evliliğim ve çocuğum var. Bunları bozmak istemem. Sana iyi geceler. Hoşçakal." Deyip ayağa kalktı. Biraz sendelemişti.

Melis'te ayağa kalkıp:" bende nişanlıyım. Aramızda kalır. Merak etme başına musallat olmam."
Yaman:" iyi geceler Melis." Deyip arkasını döndü. Kapının önünden taksiye binip, eve gitti.

Deniz yatakta uzanmıştı ama, uyuyamıyordu. Aşağıdan kapı sesi duydu. Sesler geliyordu. Aşağıya indiğinde, Yaman'ı gördü. Ayakta durmakta zorlanıyordu. Yaman karşısına baktığında, gecelikle duran Deniz'i gördü:" ooo karım beni mi beklemiş."
Zor konuşuyordu.

Deniz:" yavaş ol. Arya'yı uyandıracaksın."
Yaman elleri ile ağzını kapatıp:" uupppss. Özür dilerim aşkım. Arya uyanmasın. Bende kendimi karıma affettireyim."
Deniz sinirli biçimde:" saçmalama hadi yatıyorsun."
Yaman:" yatalım aşkım. Bende onu istiyorum zaten."

Deniz, Yaman'ı tutup odaya zar zor götürdü. Yatağa bıraktığında, Yaman direk yatağa uzandı.
Deniz:" kalk üzerini değiştir. Böyle mi yatacaksın."
Yaman kendinde değildi. Sadece mırıldanıyordu. Deniz zar zor üzerindekileri çıkardı. Çarşafı üzerine örttü.

Tam o sırada Yaman'ın telefonuna bildirim geldi. Deniz telefonu eline alıp, açtı.

0532 214...........
Seni görmek güzeldi. Özlemişim. Bir daha görüşmek istersen telefonum bu. Sen kesin kaydetmemişsindir..
Melis..

Deniz elindeki telefona bakıyordu. Gözleri Yaman'a kaydı. Bu olamazdı. Yaman böyle bir şey yapmış olamazdı. Yatak odasındaki koltuğa oturdu. Bütün gece gözleri Yamandaydı. Sarhoşluğun etkisiyle hiç dönmüyordu bile.

Yaramızda Kalsın TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin