Yaman yatağa yatırarak üzerindeki yerini aldı. Elleriyle Melis'in pantolonunun önünü açıyordu. Aynı şekilde Meliste Yamanın paltolonunu açıyordu. İkisi de pantolonunu çıkardı. İç çamaşırlarını da çıkardı.
Yaman parmaklarını ıslatıp, erkekliğinin başını ıslattı. Sert şekilde erkekliğini kadınlığın içine sokmasıyla, Melis'ten bir çığlık koptu:" aaahhh."
Yaman sert gitgeller yapıyordu. Her git gel de altındaki kadının inlemeleri çığlığa dönüşüyordu. Yaman'ın aklında Deniz vardı. Serdar ile gördüğünden beri delirmiş gibiydi. Altındaki kadının adını inlemesiyle kendine geldi.
Melis tırnaklarını Yaman'ın sırtına batırmıştı."
Yaman ahhh."
Yaman:" sana sert olacağını söylemiştim. İstersen yavaşlayabilirim."
İnlemelerin arasında:" devam et. Dayanamayacağım."
Yaman bir iki gelgit daha yaptıktan sonra, içinden çıkarak boşaldı.Kendini yatağın boş kısmına bıraktı. İkisinin de üstü giyinik altı çıplaktı. Yaman kolunu başının altına koydu.
Melis:" bu kadar sert olacağını da düşünmemiştim."
Yaman:" Altımda inlerken böyle demiyordun. Daha fazla diyordun."
Melis:" senin altında belki ben vardım ama ; kafanda başka biri vardı."
Yaman kafasını çevirip baktı:" tecrübe diyorsun yani."
Melis:" tecrübeden ziyade. hissettirdin diyelim."
Yaman:" özür dilerim. "
Melis, Yaman'a doğru dönüp:" hırsını aldıysan şimdi benimle sevişir misin? Dikkat benimle diyorum."Deyip dudaklarını öptü.Geri çekildiğinde Yaman'ın gözlerine baktı. Yaman tek hamlede altına alıp:" o zaman özürümü dileyeyim." Deyip dudaklarını birleştirdi. Hem ateşli hem de nazik biçimde öpüyordu. Melis'de karşılık veriyordu. Bu sefer daha sakindi.
Yaman ellerini kadının vücudunda dolaştırıyordu. Biraz doğrulup kendi üzerindekini ve kadının üzerindekini çıkardı. Eğilip dudaklarını öptü. Ordan boynuna geçti. Göğüslerine geldiğinde emmeye başladı. Melis'in inlemeleri de başladı. Parmaklarını kadınlığına götürdüğünde, Melis iyice kendine bastırdı Yaman'ı.
Yaman dudaklarını kadınlığına götürdüğünde, bacaklarını tutup açtı. Kafasını iyice kadınlığına gömdü. Melis saçlarından tutup, çekmeye çalıştı.
Melis:" Yamannn lütfen."Yaman dinlemiyordu. Melis sarsılıp boşaldı. Yaman üzerindeki yerini alıp, erkekliğini kadınlığına sürtmeye başladı. Dudaklarından boynuna geçti. Dudaklarını kulağına götürüp:" Özrümü kabul etmişsindir umarım."
Melis kollarını Yaman'ın boynuna dolayıp:" daha iyi bir özür şekli olamazdı. Şimdi devamını getir. İçime gir."
Yaman erkekliğini soktu. Bu sefer daha yavaş yapıyordu. Melis Yaman'ı yatırıp üzerindeki yerini aldı. Erkekliği üzerinde zıplamaya başladı. İkisi de üst noktadaydı. Önce Melis boşaldı. Arkasından Yaman onu takip etti.Melis, Yaman'a sarıldı. Omzundan öptü:" teşekkür ederim. İlkinden sonra git demeni bekledim."
Yaman gülümsedi:" senin de dediğin gibi ilki benim içindi. Bu senin için."
Melis:" ikisi de çok güzeldi. Hayatımın en iyi sevişmesiydi."
Yaman:" sen hep böyle açık sözlü müsündür?"
Melis:" Seni bu kadar sinirlendiren Deniz miydi? Sevgilin miydi?"
Yaman kafasını çevirip:" Ne." Sesi istemeden sert çıkmıştı.
Melis:" upsss sakin ol. İlkinde kendinden geçmiş gibiydin. Sanki canını acıtmak ister gibi. Bir kaç kez Deniz dedin."Yaman yataktan kalkarak baksırını giydi:" ben kahve içeceğim ister misin?"
Melis gülerek:" git diyeceksin zannettim."
Yaman:" gecenin bu saatinde? O kadar da öküz olmadığımı düşünüyorum. Hadi işimiz bitti ; sen yoluna ben yoluma diyemem herhalde."
Melis:" diyenler oluyor ama."
Yaman:" ben onlardan değilim."
Melis:" Farkındayım."
Yaman:" kahveni nasıl içersin?"
Melis:" şekersiz ve sütsüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
Chick-LitKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...