Kıskançlık

725 42 0
                                    

Deniz eve girdiğinde, aklında Yaman vardı. Kapının çalmasıyla, Ece geldi.
" Yavrum, nasılsın? Özledim kız."
Sarıldılar.
"Bende seni hadi geç. Sipariş verdim. Şimdi gelir."
İçeriye geçtiler.

Yaman Alilere gelmişti. Özlemişti arkadaşlarını.
Seda:" E artık işte başarı basamaklarını çıkıyorsun Yaman."
Ali:" oğlum gazeteler bile büyük iş diye yazdı."
Yaman:" aynen kardeşim büyük bir iş Arhan holdingte altından kalkar."
Seda:" patronun ne yapıyor?"
Yaman:" Yine sinirlerimi bozmakla meşgul kendileri."

Ali ile Seda güldüler. Ali:" kim derdi ki hızlı çapkınlardan Yaman Aksoy bi kadının elinde oyuncak olacak. Allah senden böyle çıkartıyor tüm ahları."
Yaman:" Oğlum bugüne kadar kimin ahını almışım. Herşey karşılıklı. Kimseye söz vermedim. Her zaman açık oldum. Aşkı buldum da ben mi hayır dedim. Herkes sizin gibi şanslı olmuyor."

Eğlenceli bi akşam geçiyordu. Yaman, Deniz ile aralarında geçeni anlatmamıştı. Zaten hiç bir zaman bir kadın ile ilgili konuşmazdı.

Ece:" Ee Paris nasıl geçti Yaman beyle."
Deniz, elinde çatalıyla kaldı:" Nasıl geçecek Ece anlaşmayı yaptık. Döndük."
Ece:" kız aşıklar şehrine gittin. Odun odun sadece işlemi ilgilendin."
Deniz, Ece'ye anlatmak istiyordu. Zaten ondan başka kimseye anlatamazdı. Biraz durup:" Paris'te Yamanla birlikte olduk." Deyiverdi.

Ece'nin ağzında lokması boğazına takıldı. Öksürmeye başladı. Deniz ayağa kalkıp sırtına vurdu. Ece şaraptan bir yudum aldı. Kendine geldi.
"Yuh sen ciddi misin?"
Deniz başını salladı.
" öyle baş sallamakla olmuyor Deniz hanım. Dökül bakalım en başından."

Deniz herşeyi anlatmaya başladı Ece'ye. Ece hiç onu bölmemişti. Sadece arada şaşırdığını gösteren ııtepkiler vermişti.
" Dur dur ben anlamadım şimdi. Siz birlikte oldunuz ve sen ona odasına gitmesini söyledin."
Deniz başını salladı.
" Neden yavrum ben bir bok anlamadım."
Deniz:" Ne neden? Ne olacaktı Ece elele tutuşup mu gelecektik."
Ece:" valla ben sana söyleyeyim istediğin kadar inkar et. Sen Yaman'a karşı  birşeyler hissediyorsun. Hatta daha fazlası. Sen duygularından korkmuşsun."
" saçmalama ne alakası var. Sadece aramızdaki tutkuya engel olamadık."
Ece:" hhuuu Deniz Arhan karşında senin en yakın dostun var farkında mısın? Bunu o zaman daha sonra konuşuruz. Ee nasıldı peki?"

Deniz kafasını salladı.
" sana diyorum. Hiç bana burda numara yapma."
Deniz:" Hayatımın en güzel sevişmesiydi.Oldu mu? İçin rahatladı mı?"
Ece:" Oooooo. Peki şimdi ne olacak Deniz Arhan."
Deniz:" Ben onun patronuyum. Bundan sonrada böyle devam edecek. Bir daha da öyle bir şey olmayacak."
Ece:" olmayacak. Emin misin?"
Deniz:" tabiki eminim. Oldu bitti."
Ece:" e peki öyle olsun şimdilik."

Geceye kadar muhabbetleri devam etmişti. Yorulduklarında, kendilerini yatağa attılar.

Yaman'ın akşamı güzel geçmişti. Eve geldiğinde. Yorgunluğundan dolayı, yatmaya direk gitti.

Sabah Ece ile Deniz kalkıp evden çıktılar. Deniz şirkete, Ece hastahaneye gitti. Şirkete geldiğinde Sevgi her zamanki gibi günlük programı iletti.
" Bana seçil'i çağırır mısın?"
" Tabi Deniz hanım."

Kapının çalınmasıyla Seçil odaya girdi:" Merhaba Deniz Hanım beni istemişsiniz?"
Deniz:" Gel otur Seçil. Senden bir şey rica edecektim. Bi akşam düzenlemeni istiyorum. Canlı müzikli eğlenceli bir şey. Hesabı düşünme şirket ödemesini yapacak. Güzel bi yer olsun. Cumartesi akşamı için. Fransa işini kutlayacağız. Herkes çok yoruldu zaten."
Seçil:" Tamamdır Deniz hanım. Size bir kaç yer karar verip gösteririm onayınız için."
" yok Seçil. Zaten programı kusursuz yapacağından eminim. Sen karar verdiğinde herkese bilgi verirsin."

Yaramızda Kalsın TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin