Sana doyamıyorum

504 24 0
                                    

1 hafta sonunda hastahaneden çıkmışlardı. Bebeğin sağlık durumu da iyiydi. Emmeye başlamıştı. Eve girdiklerinde Deniz, odaya bebeği emzirmeye çıktı.

Aysel ile Nermin, çalışana yardım edip, sofrayı kurdular. Bütün aile sofraya oturmuşlardı. Herkesin keyfi yerindeydi.

Yaman, Emine ablayıda çağırmıştı. Deniz ile konuşmuşlardı. Arya'ya o bakacaktı. Emine de kabul etmişti. Zaten aileden gibiydi. Deniz sonradan tanımasına rağmen çok sevmişti. Eve yardımcı olan kadın da vardı. Ama Deniz ile Yaman akşamları evde yabancı istemediklerinden. Akşam herkes evine gidiyordu.

Bütün akşam sohbet edip, güzel vakit geçirdiler. Herkes ayaklanıp, gidecekken, Aysel:" kızım istersen kalabiliriz. Alışana kadar."
Deniz:" sağol Aysel anne, biz Yamanla hallederiz. Bir ihtiyaç olursa ararız."
Aysel:" tamam kızım."
Yaman:" anne sizin İstanbul'da kalmanıza gerek yok. Dükkanı boşlamayın."
Osman:" 1 hafta sonra gideriz oğlum. Hem torunumuzla biraz hasret giderelim."
Yaman:" siz bilirsiniz baba."

Yağmur:" ay ben bi daha bakıp geliyorum yeğenime."
Deniz:" bak dikkat et uyandırma."
Yağmur gözlerini devirerek:" Aman sanki sadece sende var. Tamam uzaktan bakacağım. Meraklanma."

Deniz ile Yaman herkesi uğurladıktan sonra, kapıyı kapattılar:" oh be sonunda yalnız kalabildik sevgilim."
Deniz:" ay valla 1 haftadır askeriye gibi. Başım döndü resmen. Şükür evimizdeyiz artık. Kızımız da iyi."

Yaman sarılıp:" iyiki siz aşkım."
Deniz:" Yaman bakabilecek miyiz? Acaba."
Yaman alnından öpüp:"merak etme beraber hallederiz aşkım."

Yaman, Deniz'e bakıp dudaklarını dudaklarıyla birleştirdi.

Yaman, Deniz'e bakıp dudaklarını dudaklarıyla birleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz, dudaklarını çekitip:" Aşkım dur."
Yaman:" tamam bebeğim. Ama çok özledim. Öpmek serbes herhalde."
Deniz:" ben bilirim senin öpmelerini. Kanamam var."
Yaman:" tamam aşkım. Hadi yatalım dinlen sende."
Deniz:" tamam aşkım."

Yaman kucağına alıp yatak odasına götürdü:" Annemizi yormayalım."
Deniz gülümseyerek:" ama böyle yaparsan alışırım."
Yaman:" alış. Ben seni hep taşırım."

Arya ağlamaya başladı. Deniz alıp, emzirmeye başladı. Yaman hayranlıkla bakıyordu. Yanına oturup:" Sana annelik çok yakıştı aşkım."
Deniz gülümsedi.
Yaman:" sen emzir,  ben gazını çıkarırım. Sende bir duşa girersin. Dinlenirsin."
Deniz:" hadi şimdi sen duşa gir. Hastahaneden geldik aşkım."
Yaman başını sallayıp, duşa girdi. Aceleyle çıktı. Deniz'inde emzirmesi bitmişti. Yaman alıp gazını çıkarmaya başladı. Deniz'de duşa girdi.

Deniz banyodan çıktığında, Yaman'ı yatakta uzandığını gördü:" yatırdım yatağına yavrum. Hadi gel dinlen."

Yaman le Deniz birbirlerine sarılıp, uyudular..

Günler çok çabuk geçiyordu. Yaman şirketten çıkar çıkmaz eve gidiyordu. Bütün gün Deniz ile Arya'yı çok özlüyordu. Ayseller İzmir'e  dönmüşlerdi. Arhanlarda 2 3 gunde bir geliyorlardı. Yağmur neredeyse hergün geliyordu. Yeğenini çok seviyordu.
Emine'de yardım ediyordu.

Yaramızda Kalsın TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin