Yaman:" çok özlemişim seni sevgilim."
Deniz:" sen mi ben mi? "
Yaman:" ne kadar özlediğin belli gece yarısı evden kaçıp, yanıma geldiğine göre."
Deniz:" ya Yaman bey şimdi öyle mi oldu. Ayaklarıma kapanacaktın neredeyse."
Yaman:" valla ben gayet duşumu alıyordum. Özleyipte gelen sensin."Deniz doğrulup, Yaman'ın vücudunun üzerine yattı.
" evet özledim. Gayette memnunum. Sen değil misin sanki?" Kadınlığını erkekliğine sürtüyordu. Daha yeni boşalmasına rağmen, Yaman'ın erkekliği daha sertti.Yaman belinden kendine daha da bastırıp:" sence memnun değil miyim? Ama görüyorum ki, daha doyuma ulaşmamışız Deniz hanım."
Deniz dudaklarını, Yaman'ın dudaklarına sürterken:" sanki sen doyuma ulaştın. Şuan altımdaki sertlik hiç öyle demiyor."
Yaman gülümsedi:" tamamen senin eserin desem aşkım. "
Deniz:" seni istiyorum. Her zaman."
Yaman'da yatakta doğrulup, Deniz'in dudaklarını dudaklarına aldı.Deniz dudaklarıyla boynuna, ordan da erkekliğine doğru yol aldı. Yaman'ın erkekliğini ağzına almasıyla, Yaman'ın sesini duydu:" siktirr. "
Gece uzun oldu onlar için...Sabah Deniz'in telefonunun çalmasıyla uyandılar.
Deniz:" Yağmur arıyor. Ses çıkarma aşkım."
" efendim tekne kazıntısı."
Yağmur:" e odandayım ve sen yoksun."
Deniz:" bende yarım saat önce çıktım. Yamanla bugün evimize bakmaya gideceğiz."
Yağmur:" a tamam ablacım Yaman abiye selam söylersin öptüm."Deniz'in telefonu kapatmasıyla, Yaman kollarını vücuduna sardı:" sen görmeyeli ne kadar yalancı olmuşsun."
Deniz:" sadece yolda olduğum yalandı. Herhalde Yaman'ın kollarındayım. Akşam evden kaçtım ona geldim diyemezdim dimi. Hem bugun izinliyiz. Evimize bakmaya gideceğiz. Mimarda gelecek. İstediklerimizi söyleriz."Yaman:" vay Deniz Arhan işi kırıyor ha. İnanamıyorum sana."
Deniz gülümseyerek:" bende kendime inanamıyorum. Ama her şeyle ikimizin ilgilenmesini istiyorum. Beraber oturacağız sonuçta."
Yaman:" sadece evle ilgili tek isteğim. Oturma odasına geniş bir yatak ve yatak odasına."
Deniz:" yaaa bende ciddi bir şey söyleyeceksin diye bekliyorum."
Yaman:" ben gayet ciddiyim aşkım. Sağlam olması şart. Hem bugün izinli olduğumuza göre, biraz zamanı değerlendirelim."Deniz gülümseyerek:" nasıl olacakmış o."
Yaman:" gel gel, sana uygulamalı göstereyim."
Deniz:" yaaa çok kötüsün."
" gel kız gel."Hazırlanıp evden çıktılar. Siteye geldiklerinde Deniz arabayı durdurdu:" gel aşkım burası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
Romanzi rosa / ChickLitKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...