Deniz, düğün çıkışı babalarının evine gitmişti. Serdar'ın ısrarlarıyla uğraşamayacaktı. Eve geldiğinde herkes yatmıştı. Salondan bir kadeh şarap alıp odasına çıktı. Penceresinden boğazın manzarasına bakıyordu. Yaman'a bir özür mesajı atsam mı? Diye düşündü. Sonradan kendini toparladı. Bu saatte ne mesajıydı. Hem de çalışanına.
Elindeki şarabı tek seferde içip, üzerindekilerden kurtulup kendini duşa attı. İşlerini hallettikten sonra, geceliklerini giyip, yatağa uzandı.
"Oooo buzlar kraliçesi teşrif etmiş. Sen beni neden kaldırmıyorsun abla ya." Diye carlıyordu Yağmur.
Deniz hemen gözlerini açtı:" ya dur be kızım. Ne zaman düzgün biçimde kaldıracaksın beni acaba."
" Hayatına renk katıyorum ablacım. Monoton hayatına. Sen onu bırakta hafta içi gelmezdin hayrola."
Deniz gözlerini devirdi:" buraya gelirken senden izin mi alacağım küçük hanım."
" ya 1 hafta ne güzel annemle babamın biricik kızları oluyorum. Sen gelince durumlar değişiyor. Deniz Arhan geliyor kolay mı? O asla yanlış yapmayan, başarılı, ciddi, güzel ama bi kusuru var ot gibi yaşıyor."Deniz elindeki yastıkla Yağmur'a vurdu:" bende ağzından ilk defa düzgün bir şey çıkacak diye bekledim."
Yağmur kahkaha atmıştı: " Hadi sen onu bırakta, neden geldin düğünde değil miydin? Arkadaşlarınla takılmak varken; baba evi özlemi de nerden çıktı. A pardon ama Serdar'da geldi dimi. Yahu abla şu adamda ne buluyorsun anlamıyorum. Odun odun. Tamam yakışıklı ama herkesi küçük görür. Senide sadece Arhan olduğun için istiyor. Güç budalası."
" sen buyudunde ablana tavsiyeler mi veriyorsun cimcime."Yağmur:" bak ablacım hayalımdeki enişte modelini sana aktarıyorum iyi dinle. Etrafında böyle biri varsa da kaçırma. 1. Si eniştem yakışıklı olmalı, yani ne kadar benim kadar olamazsanda sende güzelsin..
2. Si uzun boylu, şöyle vücüduda iyi olmalı. Yalnız kas yığınından bahsetmiyorum ona dikkat.
3. Sü senin her dediğine evet dememeli. Altta kalmamalı, Deniz Arhan olduğun için değil; Deniz olduğun için seni sevmeli.
4.sü e renkli gözlü olursa, üzerine krem şanti misali mis gibi olur."Deniz:" bide hediye paketi yapalım tam olsun."
Yağmur gülmeye devam ediyordu:" olsun ablam olsun seni mi kıracağım. Hadi bizimkiler kahvaltıya bekler. "Deniz yataktan çıkıp hazırlanmaya başladı. İşlerini hallettikten sonra, yemek masasına geçti.
Annesi:" kızım düğün nasıl geçti."
Deniz: " güzeldi anne. Toplantıdan çıkıp gittim. Yetişebildim."
Engin:" Tenaş inşaata yenilikleri kabul ettirmişsiniz. Baktım da Yaman'ın fikirleri projeyi daha iyi hale getirmiş. Sen alınmaması taraftarıydın ama."Deniz babasının ne demek istediğini anlamıştı. İyiki beni dinledin bakışıylı bu:" Tamam baba rahatlayalirsin. Kabul ediyorum. İyi iş çıkartıyor."
Engin:" kabullenmek de iyidir kızım. Hem ben Yaman'a güveniyorum. Fransa işinide aldıracak bize."Deniz:" İnsallah baba. Haftaya görüşmeye gitmemiz gerekecek. Sen gelecek misin?"
Engin:" yok kızım ne işim var benim Fransa'da. Senle Yaman halledersiniz."
Deniz:" Nasıl yani Yamanla mı gideceğim. Baba bu kadar büyük bir proje için fazla güvenmiyor musun?"
Engin:" sen emin ol olacak bu iş. Hem sende bu adamdan ne istiyorsun anlamadım. Çocuk işini yapıyor."
" a evet baba işinden başka benim sinirlerimle oynuyor.herşeye bir cevap. Sanki karşısında patronu değil de çalışma arkadaşı var."Yağmur hemen araya girdi:" bir dakika diyorum. Deniz Arhan'a cevap veren bir çalışan. Aman allahım. Hemen çarmağa gerilsin askerlere söyleyin."
Bütün masa gülmeye başlamıştı. Yağmur devam etti:" bak bu Yaman'ı merak ettim. Onunla çok iyi anlaşırız."
Deniz gözlerini devirdi:" sen zaten bana karşı olan herkesle iyi anlaşırsın cadı kardeşim ona şüphem yok. Bu kadar laf yeter ben çıkıyorum."
Yağmur:" abla bugün bende geleyim senle lütfen. Hem bayadır birşeyler yapmıyoruz. Öğle yemeğini beraber yeriz. Ben odanda ağzımı açmadan testimi çözerim. Lütfennnn."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
Genç Kız EdebiyatıKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...