Arhanlar, Arya'nın kalkmasıyla erkenden kalktılar. Denizlerin dinlenmesi için onlara seslenmediler.
Kahvaltı masasında, Arya elden ele dolaşıyordu. Yağmur, şebeklikler yaparak güldürüyordu. Engin ile Nermin gülümsemeleriyle eşlik ediyordu.Deniz gözlerini açtığında, yorgunluktan kafasını kaldıramıyordu. İkisi de birbirlerine doymak bilmiyordu. Sabah güneş doğarken gözlerini kapatmışlardı. Birbirlerine sarılmışlardı. Yorgunluktan en son çıplak yatmışlardı. Deniz saate bakmak için hafif doğrulduğında, Yaman daha da sıkı sarılmıştı:" Yaman hadi kalk artık."
" hhıııı."
Deniz:" ya ne hıı. Kalksana be adam."
Yaman mırıldanarak:" daha doymadın mı aşkım. Hadi biraz uyuyuyalım. Sonra devam ederiz."
Deniz:" yuh. Senin daha aklın orda mı? "
Yaman burnunu Deniz'in boynuna sürtüp:" her zaman karım." Deyip sıkıca sardı.
Deniz:" yahu bıraksana kalkacağım. Arya'dan ses yok. Uyandırmadılarda. " saate baktığında:" Yaman kalk saat 12.30"
Yaman:" en son güneş doğuyordu aşkım yattığımızda. Dinlenelim biraz."
Deniz:" ya kalksana rezil olduk. Yağmur ne kadar dalga geçecek biliyor musun?"
Yaman:" valla ablanı memnun etmek baya yorucuydu derim bende."
Deniz:" Neeee. Sen doyumsuz olduğun için olmasın o sakın."
Yaman:" evet karıma doyamıyorum. Bak ben buraya taşınma fikrine çok yakınım. Yahu 3 aydır hasretim sana. Arya hanımın böldüklerinden bahsetmiyorum bile."
Deniz:" ben ise, bir daha burda kesinlikle kalmam. Daha da yoruldum sayende Yaman bey."
Yaman:" valla sabaha kadar öyle demiyordun ama. Dur bakayım en son, ah aklıma geldi. Aşkım daha hızlı diyordun."
Deniz eliyle dudaklarına vurup:" terbiyesiz. Sen ne çabuk unuttun. Ah aklıma geldi. Ben seninle bütün oluyorum. Kokunu içime çektim mi? Dünya duruyor sanki. Evet bebeğim harikasın. Siktir dayanamıyorum diyordun."Yaman kahkaha attı:" sen kocayla dalga mı geçiyorsun?"
Deniz:" hayır kalk diyorum. Yoksa parçalayacağım seni. Hadi be."
" parçala beni aşkım. Al sok içine bir bütün olalım."
Deniz çarşafı üzerine alıp:" terbiyesiz. Ben duşa giriyorum. Hazırlan sende.
Yaman yataktan kalkıp, Deniz'in yanına geldi:" beraber girelim. Daha çabuk hazırlanırız. "Deniz eliyle göğüsünden ittirip:" yemezler. Sen bekle ben giriyorum." Deyip banyoya girdi. İşlerini hallettikten sonra, Yaman da girdi. Hazırlanıp, salona indiler.
Deniz baktığında, Arya etrafına gülücükler atıyordu.
" Annecim ben seni çok özledim ama."
Yağmur:" abart istersen abla."
Yaman:" sen sus bakayım. Özledik biz bi tanemizi."
Yağmur:" a evet o kadar özlediniz ki. Neredeyse akşam oldu anca kalktınız."
Deniz:" çok yorulmuşuz. Farketmiyorduk ama, bu cimcime yoruyormuş bizi."
Yağmur, ablasına yaklaşıp:" bence seni başka şeyler yormuş olabilir aşk kadını."Deniz'in yüzü düştü:" Yağmurrrr."
Yağmur:" aman tamam be. Biz bırda çocuğuna şebeklikler yapalım. Bir teşekkür edeceğine yaptığına bak."
Deniz:" ayrı bi çaba harcamana gerek yok kardeşim. Normal davransan zaten şebeklik için yeterdi."Herkes gülümsemişti.
Nermin:" kahvaltıyı kurdurayım. Yiyin kızım."
Deniz:" tamam anne."
Yaman Arya'yı alıp sevmeye başladı.Kahvaltılarını edip evlerine geçtiler..
5 yıl sonra..
" iyiki doğdun Arya. İyiki doğdun Arya." Herkes hep bir ağızdan söylemeye başladı. Arya pastasının önünde ellerini çırpıyordu.
Yaman:" hadi güzel kızım bir dilek tut ve mumları üfle bakalım."
Arya:" babacım beraber üfleyelim."
Deniz ikisine bakıyordu. Kızının baba aşkı anlatılacak gibi değildi. Resmen babasını kendisinden bile kıskanıyordu. Yaman her anını Arya'ya ve Deniz'e ayırıyordu.Seneler içinde, Arhan holding ekonomik olarak daha da gelişmişti. Deniz ile Yaman holdingi, Engin'den sonra çok iyi idare etmişlerdi. Sanki birbirlerine olan aşkları her geçen gün daha da artıyordu. Yaman ikinci çocuk istese de ; Deniz için Arya yeterliydi. Yaman'a zorda olsa kabul ettirmişti artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
Chick-LitKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...