Deniz kapıyı çaldığında, Ece açtı. Çığlık atarak sarıldı:" kızım çok özlemişim seni yaaaa."
Deniz:" dur deli. Bende seni çok özledim."
Ece:" kız dur bi bakayım. Sen zayıflamışsın. Daha da güzelleşmişsin."
Deniz:" hahhaha tabi canım."
Ece:" hadi geç."
Deniz:" bir ara hiç davet etmeyeceksin zannettim."
Ece sarılıp:" şapşal."Gülüşüp içeriye geçtiler. Deniz masadakileri görünce:" ooo bu hazırlıklar benim içim mi?"
Ece:" tabi kızım gece uzun. Konuşacak çok şeyimiz var. Anca şarapla hallederiz."
Masaya oturup, kadehlerini doldurdular. Ece kadehini uzatıp:" hoşgeldin." Deyip şerefe yaptı.
Deniz gülümseyip:" hoşbuldum."
Ece:" eee anlat bakalım. Neler yaptın Fransalarda."
Deniz:" çalıştım. Çok çalıştım."
Ece gülümseyerek:" durum o kadar vahim diyorsun yani."Deniz:" hayır, herşey yolunda iyiyim diyorum."
Ece:" Deniz başladın gene. Bana yapma bari."
Deniz:" bak sende Yağmur gibi yapacaksan giderim. Maşallah ne Yaman' mış ya. Geçti bitti. Bi de babamı arıyor geçmiş olsun diye. Babamı görsen sanki en yakın arkadaşı öyle konuşmalar."
Ece:" kuzum sen neye bozuldun? Ailenin Yaman'ı sevmesine mi?"
Deniz:" ya saçmalama neye bozulacağım. Sadece geldiğimden beri ismi fazla konuşuldu."
Ece:" ama ben açmadım sen kendin söyledin."
Deniz:" sanki seni bilmiyorum. Sen onu kastedmedin sanki. Bitti daha ne diyeyim."
Ece:" tamam kapatıyorum. Senin için bittiyse, yoktur bizim için."
Deniz:" ay şükür ; biri de anladı."Ece farkındaydı ama, Deniz'in üzerine gitmek istememişti. Konuyu kapatıp, başka şeylerden konuştular. Gece uzun sürmüştü.
Yaman sinirle eve gidip, uzandı. Seda'ya haksızlık mı etmişti. Çok mu üzerine gitmişti. Kaç ay onunla ilgilenmişlerdi. Yarın arayıp gönlünü alırım diye düşündü. Gözlerini kapatıp, uykuya daldı.
Deniz ile Ece sabah kalkıp, hazırlandılar evden çıktılar. Deniz kıyafetlerini yanında getirdiğinden, direk holdinge geçti. Deniz'i gören herkes, selam verdi. Odasına doğru giderken, Alper'in odasına uğradı.
Alper ayağa kalkıp elini sıktı:" Deniz hanım hoşgeldiniz."
Deniz:" hoşbulduk Alper nasılsın? "
Alper:" iyiyim ya siz."
Deniz:" sağol bende iyiyim."
Gözleri Yaman'ın masasına kaydığında, ayağa kalmış ona selam veren kadını gördü.Alper:" tanıştırayım yeni mimarımız Melis hanım. 3 ay oldu başlayalı."
Deniz:" merhabalar memnun oldum. "
Melis:" bende." Deyip elini sıktı.Deniz odasına yöneldiğinde, masasında oturan Sevgi'yi gördü. İşe dalmıştı. Onu farketmemişti bile:" Merhaba Sevgi."
Sevgi kafasını kaldırdığında, Deniz'i gördü. Ayağa kalkıp sarıldı:" Deniz hanım, hoşgeldiniz. Çok özledim sizi." Sonra ne yaptığının farkına varıp, ayrıldı:" ay şey pardon. Ben sizi bir an görünce dayanamadım."
Deniz gülümsedi:" Valla bu kadar özleneceğimi tahmin etmemiştim."
Sevgi:" gerçekten çok özlendiniz Deniz hanım. Artık burada mısınız?"
Deniz:" evet Sevgicim. Hadi şimdi bi toplantı ayarla. Yeni ihale işlerini görüşelim."
Sevgi:" tabi hemen. Kahvenizi getireyim mi?"
Deniz:" lütfen." Deyip odasına geçti. Kapıdan girdiğinde, herşey bıraktığı gibiydi. Odaya bi baktı. Toplantı masasına doğru gidip, dokundu. Aklına Yaman gelmişti. Başını sallayıp, yerine oturdu.15 dakika sonra herkes toplanmıştı. Deniz'i proje ile ilgili bilgilendiriyorlardı. Deniz herkesi dinledikten sonra:" her şey gayet güzel görülüyor. Sadece bir iki değişiklik önereceğim. Size de uygun olursa o şekilde devam ederiz. Biliyorsunuz, bu ihale İstanbul'un en büyük konut projesi olacak. Bu 2 gün iyi hazırlanmalıyız. Görüldüğü üzere en büyük rakibimiz, Kans inşaat. Hayırlısı olsun diyelim." Deyip toplantıyı bitirdi.
Bütün gün proje üzerine çalışma yaptı. Eve gittiğinde, saat gece yarısına geliyordu. Yatağa kendini atıp, gözlerini kapadı.
İhale günü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
Literatura FemininaKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...