Beraber banyoya girip, işlerini hallettikten sonra, kahvaltıya oturdular. Güzel bir kahvaltının ardından, telsizden Arya'nın ağladığını duydular.
Yaman:" Sen devam et aşkım. Ben getiririm." Deyip Arya'nın odasına doğru gitti. Arya'yı kucağına aldığında, birden sustu:" sen babayı mı özledin benim güzel kızım. Bak güzellikte anneye benzeme. Ben sonra ikinizle nasıl uğraşacağım."
Aryayla konuşup, merdivenlerden inerken; Deniz'in telefonla konuştuğunu gördü:" tamam anne. Akşam görüşürüz."Telefonu kapattığında, Yaman'a döndü:" aşkım annemler akşam yemeğe bekliyor."
Yaman:" tamam aşkım. Hadi hazırlanalım. Hava güzel. Güzel kızım bir hava alsın."
Deniz:" tamam canım. Ben hazırlanayım. Sen de Arya'yı hazırla."
Yaman kafasını salladı. Merdivenlerden çıktılar. Deniz odaya gidip, hazırlanmaya başladı. Makyajını yaparken, Arya ile Yaman girdi odaya:" ay benim kızım çok mu güzel olmuş acaba."
Yaman:" valla dışarıya çıkmasak mı? Ben bu iki güzelle nasıl başa çıkacağım."
Deniz, Yaman'ın yanına yaklaşıp:" hadi ver hazırlan. Bu arada fazla özenme. Sonra kızımla seni parçalamayayım."Yaman kahkaha atıp, giyinmeye gitti. İkisi de spor giyinmişti. Bütün hafta işyerinde, takım giymek zorunda kalmak zaten Yaman'ı sıkıyordu. Yaman, Deniz'in arkasından sarılıp:" sen farkettin mi? Daha da bi güzelleştin anne olduktan sonra. 3 ay oldu doğum yapalı. Kilo falanda kalmadı."
Deniz gülümseyip:" ne yaparsın, sonra kocam beni beğenmez falan."
Yaman:" valla ben eski hallerini daha çok seviyordum. Şöyle elimi attım mı doluyordu?"Deniz, Yaman'ın kollarından kurtulup:" kızımızın yanında nasıl konuşuyorsun?" Sahte bir kızgınlıkla.
" tamam. Hadi çıkalım sevgilim." Deyip Arya'yı yatağın üzerinden kucağına aldı.Evden çıktıklarında, ana kucağını arkaya koydu. Deniz'de onun yanına oturdu. Yaman şöför koltuğuna oturunca:" Nereye gitmek istersiniz Deniz hanım."
Deniz:" bir saniye kızıma sormam gerekir. A öyle mi annecim. Sahile gidelim diyor."
Yaman kahkaha attı. Deniz'de ona eşlik etti. Sahile geldiklerinde, Yaman ana kucağını, bebek arabasına yerleştirdi. Sürmeye başladı. Deniz'de yanlarında yürüyordu. Çimlerin oraya geldiklerinde, Yaman Arya'yı kucağına aldı. Deniz karşısındaki baba kıza bakıyordu. Herhalde mutluluğun fotoğrafını isteseler, bu anı gösterirdi.Deniz:" aşkım çantasını arabada unuttum. Gidip alayım."
Yaman:" aşkım ben alırım."
Deniz:" yok yok. Ben sizin aranıza girmeyeyim." Kalkıp arabaya gitti. Arabadan dönerken, iki kızın. Yamanla konuşup, Arya'yı sevdiğini gördü.Yaman'ın arkası dönüktü. Kızlarda sözde Arya'yı seviyorlardı ama; Yaman'ın içine düşecek gibiydiler. Yaklaşınca kızın konuşmalarını duydu:" maşallah size çok benziyor. Güzelliği size çekmiş herhalde."
Deniz:" esasında bana benzediğini söylerler ama."Yaman arkasını dönüp:" A aşkım gel. Arkadaşlarda Arya'yı sevmek istediler. "
Arya'ya baktığında, yanağında kocaman ruj izi vardı. Derin bir nefes alıp:" biz uzaktan sevdiriyoruz. Daha o küçücük çocuk. Öpmek ne demek."
Kızlardan biri:" çok pardon. Ben bilmeden öpmüş oldum."
Deniz çantadan ıslak mendil çıkarıp, Arya'nın yüzünü sildi.
Kızlar:" iyi günler." Dileyip uzaklaştılar.Deniz, Yaman'a dönüp:" sen ne yapıyorsun ya. Kız koca dudaklarıyla çocuğumu öpmüş. Nasıl izin verirsin."
Yaman şaşkın biçimde:" Aşkım ben ne yaptım ki. Birden öptü. Bir şey dememe fırsat kalmadı ki."
Deniz:" Sana sulanmak için, kızımı alet ediyorlar birde. Maşallah göğüslerini neredeyse, ağzına sokacaktı Arya'yı severken."
Yaman:" yok artık aşkım. Ben Arya'ya bakmaktan. Yüzlerine bile bakmadım."
Deniz:" hhıııı anlıyorum."
Yaman:" aşkım. Bi tanem. Gelip sevdiler ne diyecektim. Anlamadım zaten."
Deniz:" tabi işine gelince, maşallah herşeyi anlıyorsun ama; böyle durumlarda hiç bir şey anlamıyorsun."
Yaman:" abartıyorsun ama."
Deniz, Arya'nın elinde bir kağıt parçası gördü:" annecim o elindeki de ne? Ver bakayım." Avucunun içindeki kağıdı alıp, açtığında Nazlı 0532...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
ChickLitKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...