Sabah Deniz gözlerini açtığında Yaman'ın neredeyse üstüne çıkmıştı. Bacağı Yaman'ın bacak arasında; kollarıyla da sımsıkı sarılmıştı. Yaman'ın yüzüne baktığında, incelemeye başlamıştı. Bunca yıl geçmesine rağmen; aşkından hiç bir şey eksilmemiş, tam tersi her geçen gün artmııştı. Onu ilk günkü gibi kıskanıyordu. Acaba fazla mı uzatmıştı. Şuan dudaklarına yapışsa diye düşünürken Yaman'ın sesini duydu.
" o kadar düşünmene gerek yok. Öpebilirsin." Yaman'ın gözleri kapalıydı. Deniz irkildi birden sesini duyunca:" düşündüğüm bir şey yok. " kollarını Yaman'dan çekip, kalkıyordu ki, kendini Yaman'ın altında buldu.
" bırakır mısın?"
Yaman ellerini Deniz'in ellerine geçirdi. Başının yanında kenetledi. Tek ayağını Deniz'in bacak arasına koyarak, altında resmen hapsetmişti.Dudakları Deniz'in dudaklarının önündeydi:" sevgilim. Kızımızda yok. Sence bu zamanlarımızı benden uzak durarak geçirmek ceza olmuyor mu? Seni çok özledim. "
Erkekliğini Deniz'in kadınlığına sürtmeye başlamıştı. Deniz kendini zor tutuyordu:" çekil dedim Yaman."
" tamam senin istediğin gibi olsun. Lütfen bari sabah öpücüğümü almama izin ver."
Yaman'ın gözlerindeki isteği görebiliyordu. Öpmesine izin verse; devamı da gelirdi biliyordu. Ona karşı koyamamaktan korktu.Yaman erkekliğini kadınlığının üzerinde sürtmeye devam ediyordu. Deniz hiç bir tepki vermemişti. Yaman dudaklarını, dudaklarıyla birleştirdi. Önce yavaş öpüşler yapıyordu. Deniz'in tepkisiz kalması, daha da ateşli öpmesine neden olmuştu. Deniz'in tepki vermemesiyle alt dudağını dişleri arasına alıp, ısırdı. Deniz'in ağzının aralanmasıyla, dilini keşfe çıkartmış gibi ağzının derinliklerine götürdü. Deniz karşılık vermemek için kendiyle savaşıyordu. Yaman'ın altından kurtulmaya çalışıyordu. Yaman izin vermiyordu. Başını sağa sola cevirip:" yeter Yaman."
Yaman bir anın büyüsünden çıkmış gibi oldu. Deniz ilk defa ona karşılık vermemişti. Şuan da kasıkları patlayacak kadar ağrıyordu. Gözlerini Deniz'in gözleriyle buluşturdu:" Ne yapmak istiyorsun?"
Deniz:" üzerimden kalkar mısın? İşe gitmem gerek."
Yaman yataktan kalkıp:" allah aşkına Deniz. Seni aldatmışım gibi davranıyorsun."
Deniz:" sana daha öncede söyledim. Sevişerek sorunlarımızın üstünü örtmekten vazgeç artık."
Yaman sinirli bir şekilde, kafasını sallayıp:" sen benim karımsın ya. Biz her zaman sorunlarımızı arkada bırakıp; yatakta birbirimize sığınıyorduk."
Deniz, Yaman'a baktı. Birşey söylemedi.Yaman yaklaşıp, gözlerinin içine bakarak:" beni istemiyor musun artık?"
" saçmalama."
" saçmalayan sensin. Biz biraz önce ne yaşadık söyler misin? Kendini tutmaya deydi mi? Üstünlüğünü kurdun mu? İşte de evde de patron olduğunu gösterdin. Tebrik ederim seni."
Deniz tam ağzını açacaktı ki, Yaman elini kaldırdı:" dünden beri seninle konuşmaya çalışıyorum. Ama beni dinlemiyorsun bile. Sırf şu inadın yüzünden. Peki Deniz , bundan sonra ben de senin gibi davranırım. Beni görmezlikten mi gelmek istiyorsun? Tamam görme. Bende öyle davranırım. " arkasını dönüp giyinme odasına giderken, tekrar durup, Deniz'e baktı:" senden sadece tek bir ricam var. Lütfen Arya'ya birşey belli etmeyelim. " Deniz'in cevap vermesini beklemeden, giyinmek için odaya girdi.Deniz yataktan kalkarak, hazırlanmak için odaya girdiğinde, Yaman'ın altındaki havluyu çıkardığını, elindeki baksırı giymek üzere olduğunu gördü. Erkekliği sertleşmişti. Yaman hiç ona bakmadan baksırını giydi. Gömleğini ve paltolonunu eline alıp, odaya geçti.
Deniz'de hazırlanmaya başladı. Şirkete geçtiler. Şirkette bütün gün yoğundular. Akşam arabada da pek konuşmadılar. İş yemeğine gideceklerinden, eve hazırlanmaya geçtiler. Yağmur, Arya'yı okuldan almış eve götürmüştü. Onunla görüştükten sonra hazırlanmaya başladılar.
İkisi de hazırlanırken, sanki birbirleri yokmuş gibi davranıyordu. Yaman, sabahta söylemişti. Deniz nasıl davranıyorsa ; öyle davranacaktı.
Deniz makyajını yaptıktan sonra hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
ChickLitKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...