Deniz:" Sevgilim hadi kalk. Kahve yaptım."
Yaman gözlerini açtığında:" kahvemi? Dün ben sana mükemmel bir sofra hazırladım. Sen ise bi kahve mi yaptım diyorsun?"
Deniz:" Ben hergün öyle kahvaltı yapsam 100 kilo olurum. Sonra beni beğenmezsin."
Yaman:" ben seni her halinle beğenirim aşkım. Ama ben niye aç kalıyorum onu anlamadım."
Deniz:" sabahları hep böyle çok mu konuşursun? Kocamla ilgili yeni bir şeyler öğreniyorum."Yaman elinden tutup yatağa çekti:" E aşkım bir şey yapamayınca dilime vuruyor."
Deniz eliyle dudaklarına vurup:" terbiyesiz hadi kalk." Deyip yataktan kalkıp, mutfağa doğru geçti.Hazırlanıp evden çıktılar. Şirkete geldiklerinde tüm gün yoğundular. Neredeyse yoğunluktan birbirlerini görememişlerdi. Mesai bitiminde Deniz odasından çıktı. Alper çıkmıştı. Yaman bilgisayara gömülmüş bir şeyler yapıyordu. Deniz kapıya dayanıp, Yaman'ı izlemeye başladı.
Yaman kafasını kaldırdığında:" Deniz hanım çalışanlarınızı her zaman böyle izler misiniz?" Dudakları yana kıvrıldı.
Deniz, Yaman'ın masasına yaklaşıp, önünde durarak ellerini masaya koyup eğildi:" sadece bir kişiyi."
Yaman, Deniz'in eğilmesiyle gözleri göğüslerine gitti:" valla sen hep böyle karşımda dur. Bana maaş vermeseniz de olur."
Deniz önüne baktığında, Yaman'ın nereye baktığını anladı. Sahte bir kızgınlıkla:" sapık ne olacak."
Yaman kahakahasına engel olamadı. Ayağa kalkıp, belinden sarılıp:" ama sen bu sapık hallerime bayılıyorsun. Altımda inlerken sapık olmuyorum da, şimdi ucundan baktım diye mi oluyorum."Deniz elleriyle Yaman'ı ittirdi:" ya şirketteyiz farkında mısın?"
Yaman:" sevgilim mesainin bitmesi 1 saati buldu. Şuanda sen ve benden başka kimse yok. Hem hatırlatırım, mesai saati bittiğine göre patronum değil; sevgilimsin."
Deniz dudaklarını Yaman'ın yanağına götürdü:" o zaman öpmem de bir sakınca da yok."Yaman, Deniz'in kolundan tutup odasına götürdü. Onun bölümü cam bölmeden yapıldığından, biri görebilir diye. Deniz'in odasına girdiğinde dudaklarına yapıştı. Özlemle öpüyordu. Deniz'de aynı karşılıkla öpüşüne katıldı.
Birbirlerinden ayrıldıklarında , nefes nefeseydiler. Yaman Deniz'in boynundan tutup alınlarını birbirlerine yapıştırdı:" Sana özlemim o kadar çok ki nasıl dayanacağım."
Deniz:" Ya ben. Zaten reglm yüzünden hormonlarım tavan. Bi de böyle yaparak, beni daha da zorluyorsun."
Yaman dudaklarına bir öpücük kondurup:" sen zorlanmak ne bi de bana sor. Şuanda seni şu masaya yatırıp, inletmemek için kendimi zor tutuyorum."
Deniz:" kocam olacak beyin ne fantazileri varmış da haberim yokmuş."
Yaman:" uygulamayı tercih ederdim aşkım. Ama söyleyeyim o bir gün muakkak olacak. Sen yanımdayken ; yer zaman fark etmiyor. Sadece seni içime almak istiyorum."Deniz:" icraat olmayacağına göre konuşmayı uzatmanın da anlamı yok askım 🤪 hadi çıkalım."
Yaman:" vay bu acık daveti hatırlatacağım sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın Tutku
Literatura FemininaKendini sadece işine adayan bir kadın.. Duygusuz, sert... İlk karşılaşmalarında sinir olan bir adam.. Kadın, adamı ezmek için elinden geleni yapacak. Adam kadının bilmediği duyguları ortaya çıkaracak.. İkili savaşa girecekler, savaşın sonunda kim ka...