6. Λεπτός αέρας αυτοσυγκράτησης

4.8K 410 190
                                    

Την επόμενη εβδομάδα πράγματι είχε να παραλάβει τη Στέλλα από το αεροδρόμιο. Ο νονός του δέχτηκε πιο εύκολα από όσο περίμενε. Είχε απόλυτη εμπιστοσύνη στον Κωνσταντίνο και ο ίδιος του υποσχέθηκε ότι δε θα κάνει βήμα χωρίς προστασία.

Ενημέρωσε ήδη τον Φεντόροφ ότι θα τον αγγάρευε με την προστασία της μικρής όταν ο ίδιος δεν βρίσκονταν στον χώρο.

Δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα αλλά ήταν αναγκαίο κακό. Ο Κωνσταντίνος και ο Λεβίνσκι άλλωστε έπρεπε συχνά να τρέχουν με την υπόθεση Λεμπέτεβ και δεν εμπιστευόταν κανέναν άλλον περισσότερο από τον Φεντόροφ για την προστασία της.

Τις τελευταίες μέρες η Ντάρια είχε αρχίσει να χαλαρώνει λίγο στην παρουσία του και οι επισκέψεις στην ψυχολόγο, αν και ήταν πολύ νωρίς ακόμη, ήλπιζε να αποδώσουν και να τη βοηθήσουν.

Η άφιξη της Στέλλας ίσως πράγματι θα έκανε καλό στην Ντάρια. Η ψυχολόγος τον ενθάρρυνε να την αφήνει να συναναστρέφεται και να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον στο οποίο θα νιώθει ασφαλής, ένα οικογενειακό πλαίσιο το οποίο ποτέ δεν είχε.

Οπότε εκείνη την ημέρα, θα έτρωγαν όλοι μαζί, θα γνώριζε την Ντάρια και στην υπόλοιπη οικογένεια και ήλπιζε να την κάνουν να αισθανθεί άνετα, να κατανοήσει πως δεν ήταν εκεί για να υπηρετεί κάποιον, αλλά ήταν ίση με όλους.

Η συνεργασία με τον Λεμπέτεβ κυλούσε ομαλά και ο ίδιος δεν έκανε καμία ερώτηση για την Ντάρια ακόμα. Ήταν σίγουρος ότι ερχόταν και αυτό αλλά προς το παρόν ασχολούνταν μόνο με τις δουλειές τους όπως συνέβαινε το τελευταίο διάστημα.

«Όπως σου είπα η Ντάρια είναι πολύ περίεργη περίπτωση.»είπε στην Στέλλα στο αυτοκίνητο καθώς οδηγούσε προς το σπίτι των γονιών του.

Είχε ήδη αφήσει την Ντάρια εκεί πριν πάει στο αεροδρόμιο όμως τώρα δεν ήξερε αν έκανε καλά που την άφηνε μόνη. Η μητέρα του ήταν καλή στο να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται άνετα και ήλπιζε τουλάχιστον να βοηθήσει.

«Καλά το έχω εμπεδώσει, μου το έχεις πει εκατό φορές δεν είμαι χαζή!»η κοπέλα είχε αφήσει κάτω τα καστανόξανθα μαλλιά της που πρόσφατα είχε κόψει καρέ, φορούσε τετράγωνα γυαλιά ηλίου με κόκκινο σκελετό και χάζευε αχόρταγα έξω από το παράθυρο.

Το βλέμμα της έτρεχε στην πόλη που είχε επισκεφθεί, μα δεν είχε ζήσει και ερχόταν πρώτη φορά μόνη της. Μακριά από την οικογένεια της που λάτρευε αλλά χρειάζονταν ένα διάλειμμα.

The Perfect MatchWhere stories live. Discover now