Ήταν λες και της έφυγε ένα βάρος που του μίλησε. Τα μυστικά την έπνιγαν σαν να ήταν παραγεμισμένο μπουκάλι κι έτσι και τολμούσες να ξεβιδώσεις το καπάκι θα έσκαγαν στα μούτρα σου σαν ορμητικό ποτάμι. Αυτό ένιωσε. Σαν να ξαλάφρωσε απότομα.
Ο Κωνσταντίνος αισθανόταν μέσα του μια μικρή νίκη να τον έχει συνεπάρει. Που του μίλησε, που του ανοίχτηκε, έστω όσο ήθελε αυτή.
Η Στέλλα από την άλλη κουνούσε νευρικά το πόδι της παρόλο που προσπαθούσε πολύ να φαίνεται χαλαρή. Σχεδόν μετρούσε τα δευτερόλεπτα μέχρι να φύγουν ο Κωνσταντίνος με την Ντάρια από το σπίτι επιτέλους για το καθιερωμένο ραντεβού με την ψυχολόγο.
Για κακή της τύχη όμως σήμερα εκτελούσε ο Φεντόροφ τα χρέη του σοφέρ. Αναθεμάτισε το σύμπαν που ο Κωνσταντίνος είχε κάτσει μπάστακας δίπλα από τον Λεβίνσκι και κοιτούσε την οθόνη του υπολογιστή του με αγωνία και ενδιαφέρον.
Έπειτα από καταιγιστικές εξελίξεις που δεν της αποκάλυψε ο Κωνσταντίνος με λεπτομέρειες, είχαν εγκατασταθεί στο σαλόνι και έψαχναν ένας θεός ξέρει τι. Δεν την χάλαγε καθόλου που βρίσκονταν όλο και συχνότερα στον χώρο της, αλλά ο Κωνσταντίνος δεν είχε αφήσει τη θέση του ούτε για πέντε λεπτά γεγονός που καθιστούσε αδύνατο να του μιλήσει για κάτι άλλο πέρα από τα τυπικά.
Επιπλέον φαινόντουσαν πολύ απασχολημένοι και δεν ήθελε να τους ενοχλεί.
Η Στέλλα πήρε ένα βιβλίο προσπαθώντας να συγκεντρωθεί στο διάβασμα και ξάπλωσε στο δωμάτιο της. Δεν χρωστούσε πολλά μαθήματα, μονάχα τρία αλλά η στατιστική της είχε κάτσει στον λαιμό. Το καλοκαίρι το έβρισκε πολύ πιο απαιτητικό το να καταφέρει να κρατήσει τη συγκέντρωσή της.
Της άρεσε να λειτουργεί με πρόγραμμα, μα όταν δεν το απαιτούσαν οι καταστάσεις μετατρεπόταν στο πιο ανοργάνωτο άτομο. Της άρεσε αυτή η δυναμική. Αισθανόταν πως μπορούσε να τιθασεύσει τον εαυτό της και έπειτα να τον επιβραβεύσει αφήνοντας τον εντελώς ελεύθερο.
Άκουσε ένα ελαφρύ χτύπημα στην πόρτα και ο Κωνσταντίνος έχωσε το κεφάλι του στο μικρό άνοιγμα.
«Πεινάς;»ρώτησε. Η Στέλλα κοίταξε το ρολόι στο κινητό της επιβεβαιώνοντας πως είχε μεσημεριάσει. Δεν πεινούσε ιδιαίτερα, αλλά η ιδέα που έσκασε στο μυαλό της την έκανε να χαμογελάσει.
«Ναι.»απάντησε αμέσως η Στέλλα. Αυτή ήταν η ευκαιρία της.
«Θα παραγγείλω-»
YOU ARE READING
The Perfect Match
Romance«Ντάρια δεν γίνεται να με φιλάς.»η φωνή του βγήκε περισσότερο βραχνή από όσο υπολόγιζε και είχε σχεδόν ανατριχιάσει. Τι στον διάολο; «Γιατί;»τα μάτια της γυάλιζαν στα δικά του, φαινόταν ικανοποιημένη. «Γιατί είπαμε ότι δεν έχουμε τέτοια σχέση. Δε...