15. Νικημένος από την αρχή

6.3K 406 492
                                    

Η μέρα του ξεκίνησε περίεργα. Πολύ περίεργα. Μετά τη σιγή ιχθύος σχεδόν δύο εβδομάδων ο Λεμπέτεβ κάλεσε τον Κωνσταντίνο και τον Λεβίνσκι στο γραφείο του για αύριο, γεγονός που τους παραξένεψε. Ήταν λακωνικός, ποτέ άλλωστε δεν μιλούσε για δουλειές μέσω τηλεφώνου.

Η επόμενη παράδοση στα σύνορα της Ελλάδας επείχε ακόμη και δεν πίστευε πως ήθελε να συζητήσουν για αυτό. Ενδεχομένως να αναφέρονταν στο θέμα με τις πιάτσες στο κέντρο, αλλά δεν μπορούσε να είναι σίγουρος.

Ανυπομονούσε την ίδια στιγμή που δεν ήθελε καθόλου. Η κατάσταση είχε αρχίσει να τον κουράζει γιατί έμοιαζε με αέναη αναμονή, χωρίς να ξέρει και τι ακριβώς περίμενε.

Πληροφορίες, μια λάθος κίνηση, αποφάσεις.

Δεν είχαν ακόμη νέα από το νοσοκομείο, ανέβαλε μονίμως να σκεφτεί τι θα κάνει με την Ντάρια και απέφευγε και το θέμα. Υποτίθεται πως όταν τους έδινε πληροφορίες θα την φυγάδευαν στο εξωτερικό και θα άφηνε να εννοηθεί στον Λεμπέτεβ πως την σκότωσε.

Αλλά δεν ήταν ακόμα έτοιμος να την αφήσει και όταν ο Μαξ γινόταν επίμονος έφερνε ως δικαιολογία το ότι σίγουρα θα είχε κι άλλες χρήσιμες για αυτούς πληροφορίες. Όμως δεν την πίεζε, μιλούσαν για οτιδήποτε άλλο πέρα από αυτό και δεν τον ένοιαζε.

Ήθελε να την βλέπει χαρούμενη, δεν γούσταρε άλλο το σκοτάδι στο βλέμμα της.

Είχε πλέον μεσημεριάσει και βρέθηκε με τον Φεντόροφ στο γυμναστήριο για να ξεδώσει λίγο. Τη Στέλλα θα την πήγαινε στη γιόγκα ο Μαξ, ο οποίος θα την έπαιρνε μετά για να περάσει τη μέρα μαζί τους οπότε και ο Φεντόροφ είχε ρεπό από τα καθήκοντά του σήμερα.

Μόλις η έντονη προπόνηση τελείωσε πέρασαν από το σπίτι του Κωνσταντίνου για να πάρει τα σχέδια που είχε αφήσει για τα ξενοδοχεία καθώς είχε και αυτό να ελέγξει μέσα σε όλα τα άλλα. Εκτός αυτού, είχαν αρκετές δουλειές για την υπόλοιπη μέρα οπότε αποφάσισαν να ξεκινήσουν από νωρίς για να ξεμπερδεύουν.

Πέρασαν μέσα στο σπίτι με τον Φεντόροφ και πέταξε τα κλειδιά και το όπλο του στο τραπεζάκι δίπλα στην πόρτα.

Προχώρησαν στο σαλόνι και το γέλιο του Φεντόροφ έκανε τον Κωνσταντίνο να στρέψει την προσοχή του προς την κατεύθυνση που κοιτούσε.

Σήκωσε τα φρύδια του με έκπληξη. Στο τραπέζι του σαλονιού βρίσκονταν μια σακούλα από sex shop και δίπλα ακριβώς, σε κοινή θέα, δύο σεξουαλικά βοηθήματα. Ένας μικρός, καμπυλωτός, μοβ δονητής και ένα ομοίωμα πέους που μόλις είχε πιάσει στα χέρια του ο Φεντόροφ ξεκαρδισμένος στο γέλιο.

The Perfect MatchWhere stories live. Discover now