20. Απόπειρα

8.4K 406 458
                                    

Το επόμενο πρωί η Ντάρια είχε νωρίς μάθημα και η Στέλλα θα έσκαγε. Δεν πρόλαβε να της μιλήσει καθόλου και η ίδια δεν ήξερε πως νιώθει.

Έπαιζε στο μυαλό της την χθεσινή νύχτα σαν ταινία ξανά και ξανά και δεν πίστευε ότι το έζησε. Δεν περίμενε πως ο Λεβίνσκι πράγματι θα λύγιζε, το είχε πάρει απόφαση έπειτα από τις αποτυχημένες προσπάθειες της και ήταν εντάξει με αυτό. Η ίδια ήταν εκείνη που είπε ότι θα ήταν κάτι απλό, κάτι άνευ ουσίας αλλά το σεξ μαζί του ταρακούνησε τον κόσμο της.

Η χημεία τους, το πως την χειρίζονταν, το πόσο της άρεσε, τα χέρια του επάνω της παντού και πόσο η μικρή της σιλουέτα χανόταν στο μεγάλο κορμί του κι ας πονούσε σήμερα σε σημεία που δεν ήξερε ότι έχει μύες. Λες και ήξερε τα κουμπιά της.

Πρώτη φορά αισθανόταν έτσι και είχε αρκετές εμπειρίες που θα μπορούσε να ανακαλέσει ως εκρηκτικές νύχτες, αλλά ποτέ κάτι τέτοιο.

Το χειρότερο ήταν πως δεν ήθελε να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα. Ήξερε τι θα επακολουθούσε. Μια συζήτηση για το πόσο λάθος ήταν, κάτι που θα μείωνε τη μαγεία που η ίδια βίωσε και θα το έκανε πικρή ανάμνηση. Το περίμενε.

Ο Λεβίνσκι θα ξεμεθούσε από το πάθος της στιγμής και θα την γείωνε πανηγυρικά όπως έκανε πάντα άλλωστε. Δε θα ρίσκαρε την εμπιστοσύνη του Κωνσταντίνου για άλλη μια φορά κι ας είχε ήδη δαγκώσει το μήλο.

Βρίσκονταν στο σπίτι από το πρωί και είχαν κλειστεί με τον Κωνσταντίνο στην κουζίνα για να συζητήσουν, όσο η Στέλλα είχε βουλιάξει στον καναπέ του σαλονιού αγκαλιά με το λάπτοπ της.

Την χαιρέτησε ψυχρά όπως πάντα και τα μάτια του δεν συνάντησαν τα δικά της. Οπότε φυσικά και το περίμενε. Προετοίμαζε τον εαυτό της για να φανεί όσο πιο χαλαρή γινόταν. Δεν θα το έπαιρνε και κατάκαρδα αλλά θα ήταν ψέμα αν έλεγε πως δε θα ήθελε να το επαναλάβουν.

Διάβασε λίγο για την εξεταστική της μα οι διαφάνειες χόρευαν μπροστά στα μάτια της και ήταν αδύνατο να συγκεντρωθεί πλήρως. Παρόλα αυτά προσπάθησε για να σκοτώσει την ώρα της.

Μόλις μεσημέριασε ο Κωνσταντίνος πέρασε από μπροστά της και ανέβηκε στον πάνω όροφο βιαστικά. Είχε έρθει η ώρα να πάει να πάρει την Ντάρια που σημαίνει πως θα έμεναν για λίγο μόνοι και η ώρα της προσγείωση πλησίαζε απειλητικά.

Σκέφτηκε να κλειστεί στο δωμάτιο της αλλά αποφάσισε πως ήταν καλύτερο να το αντιμετωπίσει μια κι έξω σαν να τραβάει απότομα ένα τσιρότο παρά να το αποφεύγει.

The Perfect MatchWhere stories live. Discover now