//BİLGİLENDİRME//

593 15 10
                                    

Merhabalarr, bir süredir bölüm gelmiyor evet bu yüzden üzgünüm. O yüzden lütfen aşağıyı okuyarak bana yardımcı olun^^

Kitap bir romantik komedi, bense romatik komedi yazarken biraz zorlanıyorum çünkü olay bulmak ve o çekimi yaratmak beni zorluyor. özellikle olay bulma kısmında zorlanıyorum. cringe olmamasını istiyorum, mantık çerçevesine uymasını istiyorum ayrıyeten de sadece aşk değil kapsamlı bir şeyleri anlatsın istiyorum..

Ayrıca çok fazla romantik komedi okumam ve neler tam olarak seviliyor bilemiyorum da. şu an aynı şeyleri tekrarlıyor da olabilirim biraz spontane gelişti bu yazıyı yayımlayacak olçam.

Silmek istemiyorum fakat dediğim gibi romantik komedi olarak yazmak ve devamında aynı neşeyi enerjiyi devam ettirmek bir yerden sonra beni de zorladı çünkü karakter olarak kişilerle yeteri kadar empati yapamadığımı düşünüyorum.

Neden yayımladın, diye sorabilirsiniz. bu kurgu zaten çok aniden yayımladığım ve devamına çok hakim olmadığım bir kurguydu. böyle olunca da olay akışına girebilmem empati kurabilmem biraz zorluyor açıkçası...

nasıl devam edeyim bilemiyorum, silmemi siz de ister misiniz bilemiyorum zaten.

sizden bir ricam var,

olmasını sevdiğiniz, okuması sizi keyiflendiren olayları bana özelden mesaj olarak veya burada yorumlarda yazabilir misiniz?

Sevdiğiniz  şeyleri kısaca bana iletirseniz bir fikir edinirim gidişata dair^^

Bu konuda biraz yardımınıza ihtiyacım var , umarım kayıtsız kalmaz ve bana destek olursunuz.

Çok fazla hayalet okuyucu var görüyorum ama lütfen etkileşim göstermekten (oy, takip , yorum vs.) çekinmeyin birbirimizle etkileşim halinde olursak çok daha  güzel olur diye düşünüyorum, iki taraf için de.

Fikir belirtecek olanlara şimdiden çoook teşekkür ediyorum!!

Kendinize dikkat edin<33

EVİMDEKİ ÜNLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin