4.Bölüm "Yaralı İki Kalp"

3.9K 125 43
                                    

4.Bölüm " Yaralı İki Kalp"

"Okyanusta ölmez de bir insan gider bir kaşık sevdada boğulur"
Cemal Süreyya

"Okyanusta ölmez de bir insan gider bir kaşık sevdada boğulur"Cemal Süreyya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🌙

Kadın gözlerinden bile okunan o sinirle silahı bize doğrultmuşken Ali bunu görünce ilk yaptığı şey beni hızla arkasına almak oldu.

Kadının silahı şimdi tam Ali'ye doğrultulmuştu. Kadının silah tutan eli titriyordu. "Benim dört senedir geceleri gözüme uyku girmezken, sen şimdi yatağında rahat rahat yatıyorsun" dedi kadın sinirden gözü dönmüş bir şekilde. "Ama şimdi yatacağın yer kocam gibi tabut olacak".

"Hanımefendi lütfen indirin o silahı yalnız konuşalım, sonra isterseniz yine vurursunuz beni". Ali,nin söylediği cümle üzerine şoka uğramış bir ifade ile korkuyla "Saçmalama Ali. Lütfen silahınızı indirin o zaten cezasını çekti ki" diyebildim.

Kadın bana küçümser bir ifade ile baktı "Hangi ceza benim kocamı geri getirebilir?. Senin vicdanın nasıl bu adamla sarmaş dolaş olmayı kabul ediyor" dedi tükürür gibi.

"Silahını indir konuşalım" dedi Ali tekrardan. Ödüm kopuyordu o silah ona patlayacak diye. "Konuşacak bir şeyim yok seninle, cezanı kesip gideceğim" dedi soğukça kadın.

"Tamam Ayşin'in gitmesine izin ver o zaman" arkasında duran bedenimi korkuyla da olsa yanına getirdim "Asla gitmem. Bakın tamam acınızı anlıyorum ama bunu yapınca elinize ne geçecek ki"

Konuşuyordum ama kendim bile ne dediğimi bilmiyordum. "Ayşin arkama geç" Ali kolumdan tutup beni arkasına çekmeye çalışsa da ona engel oldum "Burada seni öldürmesine izin vermeyeceğim" dedim kararlılıkla.

"Seni öldüreyim o zaman belli ki çok seviyor seni. Benim yaşadığım acıyı daha iyi anlar". Silah bana döndüğünde Ali kolumdan hızlıca tutup beni tekrar arkasına çekti , tek eli arkasında durmam için kolumdaydı "Sakın" dedi Ali bastıra bastıra "Sizin davanız benimle şimdi isterseniz çekin vurun beni ama ona dokunmayın".

Kadın tetiği çektiğinde yüreğim ağzıma geldi. Olmazdı ben böyle bir şeye dayanamazdım. Her şey olurdu da ölüm olamazdı. Önüne geçmek istedim asla izin vermedi "Ali bırak ölmeni istemiyorum" ardından "İmdat yardım edin" diye bir çığlık koptu boğazımdan hiç değilse biri bizi duysun diye ama kimse gelmedi.

"Ayşin geri dur " durmadım asla yerimde "Beni de vur o zaman" dedim kadına. Kadının silahı tutan eli öyle titriyordun ki. "Ayşin!" dedi Ali kaçıncı kez beni zapt etmeye çalışırken. 

"Silahını indir Ayfer!" diye bir ses yükseldi kalabalıktan. İzel abiydi. "Sonradan pişman olacağın şeyler yapma sen böyle bir kadın değilsin". Kadını İzel abiyi görünce silaha iki eli sarıldı " Benim pişmanlığım mı kaldı İzel , bende benden geriye ne kaldı ki" diye haykırdı adeta.

Yalancı Mevsim | Final Oldu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin