12.Bölüm "Sensiz Olmaz"

2.4K 70 15
                                    

12. Bölüm "Sensiz Olmaz"

"Seni görmek gibi bir kaygım var.
Görsem sevginden öleceğim.
Görmesem hasretinden."
Cahit Zarifoğlu

(Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar)

🌙

Yaşadığım şok ile olanları idrak etmek arasında gidip geliyordum. Ali, Muratı görür görmez ayağa kalktığı gibi üzerine yürüdü. Polat'dan onu tutmasını bekledim ama oda karşısında duran Öykü'ye gözünü ayırmadan bakıyordu. Ali yumruğunu sertçe Muratın suratına indirdiğinde etraftaki sesler de bir anda yükseldi. "Ulan orospu çocuğu" yere yatırdığı gibi yumruklarını sıraladı yüzüne "Seni öldürmedim ya ben aklımı sikiyim".

Müziğin sesi kesildiğinde Ali'nin sesi daha da çok duyuldu etrafta. "Bide buraya mı geliyorsun sen pezevenk". Muratın ensesinde olan saçlarını eline alıp güçlü bir şekilde çekerek salonun dışına sürüklemeye başladı "Sen benim canımın canını yaktın, şimdi ben  senin canını sikeceğim". Murat deliye dönmüş gibi kurtulmaya çalışıyordu ama nafileydi, Ali'nin gözü ilk kez böyle dönmüştü.

"Ali ne olur yapma" dedim durdurmaya çalışarak. Salonun çıkışına geldiğimiz gibi onu bir çöp gibi yere fırlattı. "Buraya geldiğin yolları sikerim senin, benim sevdiğim kıza gözükmeyeceksin senin hayatını sikerim". Kemal abi belirdi kalabalığın içinde, yerde duran Murat'a baktı. "Bu nasıl çıkmış?" dedi şaşkınlıkla. "Ali oğlum bir sakin ol". Ali'yi tutmak için bir girişimde bulundu ama Ali'nin öyle gözü dönmüştü ki Kemal abiyi sertçe savurdu.

"Ulan ben senin yedi ceddinin anasını sikmez miyim". Bu sefer Murat'ın karnına tekmeler savurmaya başladı. "Ben... ben sadece özür dilemeye geldim" dediğini duydum Murat'ın ama Ali bunu duymadı bile. "Kemal abi ne olur bir şey yapın". Ali'nin dayısı ve Kemal abi tutmaya çalıştırlar Ali'yi bu sefer. Murat karnına aldığı darbeler yüzünden ölecek derecede öksürüyordu. Şuan bana yaşattığı acıyı Ali ona yaşatıyordu.

Yerde öyle kıvranarak öksürmeye devam etti. "Bir dinleyin ne olur" dedi son çare bana bakarak "Lütfen" dedi kesik kesik. O bana baktığı an yaşadığım o korkunç anlar geldi bir bir aklıma. "Çek o gözlerini sevdiğim kızın üstünden lan" dedi Ali ayağıyla Murat'ın suratına sert bir tekne atarak. Buda Murat için son hamle olmuştu ki sanırsam bayılmıştı. İçeriden birileri kavgayı görmek için dışarı çıkıyorlardı, Ali'nin kuzenleri de içeridekilere durumu açıklamaya çalışıyordu.

"Ali yeter, bu burada çözülecek iş değil" diye bağırdı Harun dayı. "Dayı bu adam benim sevdiğim kızı saçlarından sürükledi" dedi tek hamlede. "Kimse bana karışmasın onun cezası zaten yarım kalmıştı...". Kemal abi yere eğilip Murat'ın yüzüne su dökerek onu ayıltmaya çalışıyordu. "Kimse polis çağırmamıştır inşallah" dedi Kemal abi.

Yalancı Mevsim | Final Oldu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin