18. Bölüm "Yaralayan, İyileştiren"

1.5K 102 22
                                    

18. Bölüm "Yaralayan, İyileştiren"

"Ben aşkı evvela derin bir merhamet zannettim"
Reşat Nuri Güntekin

"Ben aşkı evvela derin bir merhamet zannettim"Reşat Nuri Güntekin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Keyifle okursunuz inşallah. Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayalım okunmaya göre oy ve yorum sayısı çok düşük maalesef💘

🌙

6 Ay Sonrası....

"Bunları kim almıştı?"

"El bezi Handan yolladı hepsini"

Elimdeki el örgüsü hırkalara baktım. Hepsi küçücük ve çok güzellerdi. Teyzem ile Ali Asaf'ın odasını düzenliyorduk.

Evet Ayşe babaannenin ısrarları sonucu bebeğimizin adına Ali ismini de eklemiştik.

İki isim de birbirine uyumlu olduğu için herhangi bir itirazda bulunmamıştım. Artık 9 aylık hamile olduğum için her şey daha zordu. Karnım çok büyümese de uyurken, oturup kalkarken beni zorluyordu.

Doktorun da önceden dediği gibi şiddetli ağrılar sona ermiş yerini hafif kasılmalara bırakmıştı. Artık sadece bebeğimizin gelmesini bekliyorduk. Ali iş için abisi ile İzmir'e gitmişti iki gündür yoktu. Ben yalnız kalmayayım diye Teyzem de bana evde eşlik ediyordu. "İzelin annesi hastalanmış Ayşin mecbur gidip bakacağım kocakarıya" dedi teyzem yakınarak "Seni böyle hayatta bırakmam ama El bezi Handan'da kalırsın Ali gelene kadar".

"Yalnız kalırım ben Ali yarın gelecek zaten" dediğimde bunu reddetti "Dokuz aylık hamilesin kızım sen yalnız falan kalamazsın" Handan hanımla ben evde yalnız ne yapacaktım ki? Ayşe babaanne de vardı gerçi o daha kafa dengiydi. Ayşe babaanne de resmen Ali'lerin evine yerleşmiş bulunmuştu dönmeye de niyeti yok gibiydi. O geldiğinden beri Handan hanım ağzını açıp tek kötü kelime etmiyordu bana varsa yoksa torunum diye dolanıyordu etrafımızda

"Şunları yerleştirelim de çıkarız" Elimde ki zıbınları katlayıp Asaf'ın çekmecesine koydum. Odası o kadar güzel olmuştu ki günde kaç kere girip çıktığımı saymayı bırakmıştım.

Ali ile geçen zaman zarfında her şey yolundaydı. Hamileliğimde bana o kadar çok destek olmuştu ki benimle gülüp benimle ağlamıştı. Ne istersem almış, bir dediğimi iki etmemişti. İki gündür yoktu ama bana sanki iki yıl gibi geliyordu. Çok özlemiştim.

"Cesur döndüğünden beri bir tuhaf" dedi teyzem yeni bir konu açarak. "O eski neşeli çocuk gitmiş yerine etten duvar gelmiş sanki" Buketle daha dün konuşmuştuk bu konuyu. Cesur askerdeyken en az sekiz dokuz kere kendini sakatlamış sürekli dönmek için sağlığını öne sürmüştü ama hiçbiri de işe yaramamıştı. Askerlik ona nasıl zor geldiyse psikolojisi bozulmuş o neşeli hali gitmişti.

Yalancı Mevsim | Final Oldu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin