13. Bölüm "Vaveyla"

2K 78 43
                                    

13. Bölüm "Veveyla"

"Herkese selam, sana hasret"
Nazım Hikmet

Oy verip yorum atan sevdiğine kavuşur inşallah💘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy verip yorum atan sevdiğine kavuşur inşallah💘

🌙

Handan hanım kapının önünde öylece kalakalmıştı. Gül abla telaşla ayağa kalktı. "Anne bir sakin ol önce" dedi. Handan hanım olayı idrak edemiyormuş gibi bir yüze büründü. "Ne demek kardeşi için suçu üstlendi?. Ali mi üstlendi?". Bende oturduğum yerde öylece kalmıştım burada ufak çaplı bir kıyamet kopacağı belliydi.

"Anne sen önce bi otur her şeyi baştan anlatırız". Handan hanım eli kalbinde bir şekilde oturdu yanımıza. Nasıl anlatılırdı nasıl söylenirdi ki?. Biz bile olayları henüz kendimize yedirememiştik. "Şey Anne şimdi Kemal..." devamını getiremeden eli ile yüzünü kapatıp derin bir of çekti. Gül ablanın da anlatmaya dili varmıyordu.

"Ben size anlatayım" dedim son çare. Ne biliyorsak, bize ne anlatıydıysa aynılarını Handan hanıma anlattım. "Ali ben hamileyim diye istemiş suçu üstlenmeyi" dedi Gül abla hafif kendini toparlayarak "Kemal de kabul etmiş işte".

Handan hanım şaşkınlıkla elini ağzına kapattı. "Allahım nedir benim bu çektiklerim beni evlatlarımla sınama Allahım". Elleri ile dizlerini dövdü "Ben şimdi hangisine yanayım, Ali'me mi yanayım, Kemal'ime mi yanayım". O böyle dizlerini döverken Gül abla tuttu onu "Anne artık olan oldu, Ali suçsuz yere yattı orada ama şimdi Allaha şükür yanımızda".

Gül abla kendisi bile kabullenemediği olayı Handan hanım iyi olsun diye iyileştirmeye çalışarak anlatıyordu. Oysa ki kendi içinde ne fırtınalar kopuyordu.

"Ah Kemal..." dedi elini başına koyarak "Sen bizi mahvettin, sen yıktın beni!".

"Bana niye söylemediniz siz!" dedi ikimizi hedef alarak. "Biz de olayı öğrendikten sonra sindirip kapatmak zorunda kaldık" dedim açıkça "Zaten her şey oldu bitti, Ali'ye oldu ne oluysa". Söylememen gereken bir şeyleri söylediğimi farkedip düzelttim "Yani sizde bizim gibi kabullenin Handan hanım, diğer türlüsü ortalığı karıştıracak".

"Kabulleneceğim" dedi sert bir dille "Kabulleneceğim ama susmayacağım, ikisini de karşıma alacağım. Yıllardır ne çektiğimi bir ben bir de başımı koyup ağladığım secde biliyor". Burnunu çekti sertçe "Kemal nasıl yaptı bunu, benim evladım nasıl yaptı..."

"Yapmış işte, onun günahını da Ali çekmiş" dedi Gül abla kininin geçmediğini açıkça belirterek.

Handan hanım elini başına koyarak içli içli ağladı. Ben şuan bu masada ne hissedeceğimi şaşırmıştım. Gül abla ifadesiz bir şekilde tek bir noktaya odaklanmıştı. Handan hanım az da olsa kendine geldiğinde gözünü kapatabildiği kısacık bir anda kendini uykuya bırakmıştı.

Yalancı Mevsim | Final Oldu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin