6.Bölüm "Müphem"
"Sana ait olan seni bulur"
'Şeker Portakalı'🌙
"Evleniyoruz"
Herkes gibi bende donup kalmıştım. Elimle elini sıktım susması için. Ama o devam etti konuşmaya. "Ayşin benim karım olacak herkes de buna saygı gösterecek".
Ali nin sözleri biter bitmez Handan hanım bir anda yere yığılınca, Gül abla panikle yere çöktü. Kemal abi "Hay senin yapacağın işe" dedi Aliye ithafen. Kemal abi ve Ali annelerini kaldırırken Suna abla da bileklerine kolonya sürüyordu.
"Ayşin Masalı alıp mutfağa geçer misin?". Gül ablanın konuşması ile zaten ortada kalmış halimle, burada durmak istemeyip, Masalı elinden tutup mutfağa götürdüm.
"Babaannem hastalandı mı Ayşin" diye sordu tüm masumluğu ile. Şuan kendimi öyle berbat hissediyordum ki. "Babaannenin bir anda uykusu gelmiş tatlım". Aklım içerideydi neden buraya gelmeyi kabul etmiştim ki?.
"Biraz uyusa iyi olur bazen çok konuşuyor" Masalın bunu söyleyip ardından kıkırtılar eşliğinde gülümsemesi biraz da olsa beni yatıştırmıştı. Gülümsedim sadece. Mutfağın kapısından içeriye Ali nin girdiğini gördüğümde "Annen nasıl?" diyerek sordum direkt.
"İyi, tansiyonu düştü herhalde" dedi. Masal şuan burada olduğu için bir şey diyemedim. "Amca siz Ayşinle evlenince bende düğünde gelinlik giyebilir miyim acabası?". Ali Masalı hemen kucağına alıp saçlarına öpücükler kondurdu. "Giyebilirsin tabi amcasının her şeyi" .
Masala bakmaya doyamadığını ben buradan anlıyordum, yıllardır yeğenine hasret kalmıştı. "Hadi sen bir babaannene bak Masal prensesim". Masal Ali nin söylemi üzerine içeriye koştu. O gider gitmez yüzümde olan sahte gülümsemeyi sildim.
"Ali sen ne yapmaya çalışıyorsun?" diyerek başladım söze. O ise rahat bir şekilde ifade etti kendini " Sevdiğim kadını artık tamamen hayatıma almak istiyorum. Ne yapmaya çalışacağım başka?". Şaşkınlıkla sinirden güldüm "Ali sen şaka mısın?. Sen bana sormadan nasıl ailene evleneceğimizi söylersin ya!". Sesimi yükseltmemeye çalışıyordum ama sinirim bunu engelliyordu.
"Zaten yıllardır beklemedik mi Ayşin. Seni böyle ortada bırakmam, evlenirsek hep benim yanımda olursun, teyzenin evinden daha güvende olursun".
"Ali teyzem orada çalışmayı bırakalı yıllar oldu, ben o evde zaten güvendeyim. Sen şimdi ilişkimizi yeni yeni gözden geçirirken gittin ailene olmayan bir şeyi söyledin. Üstelik bana fikrimi sormadan. Şimdi nasıl düzelteceğiz bunu?".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Mevsim | Final Oldu|
Genç KurguSevdiğiniz adam cezaevine girdiği için sizi terk etseydi ne yapardınız? Onu beklemek ister miydiniz? Belki beklerdiniz fakat Ali beni artık sevmediği için terk etmiş ve cezaevine girmişti. O bir katildi hemde iki çocuğun babasının katili . "Sev sevd...