43. rész

50 9 3
                                    

Tudod, valójában nagyon nehéz volt nekem is. Csak nem akartam elmondani. Helyette inkább csak mérges voltam. Mert az könnyebb volt.

- Ártatlan, és nem nyomoznak utána.

Yoongi szavai egy jó ideig visszahangzottak a fülemben. Természetes, hogy azonnal ki akartam deríteni, mi folyik itt. Bementünk hát az ügynökségre. A lobbiban Jin-nel futottunk össze. Mintha már várt volna minket úgy lépett elénk.

- Az igazgató úrhoz tartotok, igaz? – bólintottunk. – Még ne menjetek. Mutatnom kell valamit.

Összenéztünk, majd követtük őt. Az öltözőbe mentünk, ahol elővette telefonját és egy régebbi kamerafelvételt kezdett mutatni.

- Hallottam, hogy te segédkeztél Young Min-éknek. Vagyis te is tudtál mindvégig a kilétemről. – állapítottam meg.

- Azt nem tudtam, hogy a húga vagy. Csak azt tudtam, hogy te biztosan nem Young Min vagy. Nem lepleztelek le, mert várni akartam, hogy mire megy ki ez az egész. De most már rátérhetnénk a lényegre? Ez még azelőtt készült, mielőtt észrevette volna a kamerát az irodájában. Menthető felvételek közül volt az egyik.

Az igazgató úr idegesen járkált fel-alá az íróasztala előtt. Csak azt hajtogatta, hogy „igen, igen". Meglepően tisztelettudó volt, mintha félt volna attól, akivel beszél.

- Nos, ebből meg tudjuk állapítani azt, hogy van valaki, akitől tart.

- Hallgasd tovább. – szakított félbe Jin.

„Nem szívem. Nyugodj meg. Mindent megteszek azért, hogy lekeveredjen rólam a gyanú. Természetes, hogy én ilyeneket nem csinálok. Hiszen ismersz!"

- A feleségével beszél. Vagyis valószínű, hogy ő erről semmit nem tud. Jelenleg úgy áll a helyzet, hogy ezt az egész balhét a titkára fogja elvinni. Feladta magát a rendőrségen. Heo Min Jae pedig elárulta, hogy látta a titkárát a rejtekhelyen.

- És akkor most mi legyen? – kérdeztem.

- Most nem az a megoldás, hogy rárontotok, és számon kéritek. Eddig se mentetek vele semmire.

- A felesége... – szakította félbe Yoongi Jin-t. – Meg kellene tudnunk róla többet. És már tudom is, hogy hogyan.

Jin és Yoongi is rám nézett.

- Most mit néztek így? – kérdeztem gyanútlan pillantásokat vetve rájuk.

- Az igazgató családja a BTS-t ismeri, fura lenne ha csak úgy odaállítanánk.

- Hát, Young Min-t is már nagyjából ismerheti, úgyhogy... – próbáltam elviccelni Jin javaslatát egy nevetéssel, de arckifejezésükből ítélve ők nem poénkodásnak szánták.

- Úgyhogy Park Young Ah-t nem ismeri. – fejezte be a gondolatot Yoongi.

- És mégis milyen indokkal állítsak be a feleségéhez? Nem hiszem, hogy csak úgy szóba állna velem.

Yoongi rögtön a szekrényekben kezdett el keresgélni. Meg se akarta hallani, amit mondani próbáltam.

- Kellene itt lennie valami másféle ruhának is... Megvan!

Kivett egy rövidujjú blúzt és egy fehér szoknyát. Büszkén emelte fel, és mutogatta nekem. Még mindig nem voltam biztos abban, hogy ez jó ötlet-e, de tettem, amit mond. Ezután a sminkese és a fodrásza segítségét kérte.

- Kicsit meglepő, hogy végre lányos formában láthatom viszont magam. – reakció azonban nem érkezett mögülem, ezért megfordultam. Yoongi csak nézett, és nem szólt semmit. – Hülyén nézek ki? Akkor nem csinálom!

Suga kellékeseWhere stories live. Discover now