Zajímavosti o vzniku a informace k druhému dílu

53 1 0
                                    

Zdravím, jsem velmi ráda, že vás můj příběh pořád baví a upozorňuji, že nový díl už pomalu a jistě vzniká. Jen musím dokončit jednu knihu, která měla být původně na oddych, ale zamotala jsem se do příběhu a tak vzniklo mnohem více kapitol než bylo původně v plánu. Každopádně Rheia už se začíná psát také a první kapitola nového dílu snad vyjde co nejdříve. Těším se na vás u druhého dílu a teď si užijte zajímavosti.

1. Johny Baker měl být potomek Pluta (Hádes)
- Johny měl mít původně úplně jiný příběh. Spolu se svou malou sestrou Anitou už měli dávno žít s ostatními a měli být z římského tábora, ale posléze se mi spíše hodilo zakomponovat Johnyho do příběhu až později. Právě kvůli psychiatrické léčebně, kde poprvé potkal Urana, a vzhledem k jeho povaze a také potřebám příběhu, se stal synem Nemessis, bohyně pomsty.

- Paní Wilhemová, u které bydleli v Chicagu, měla být původně skrytý špeh, chvíli jsem uvažovala, že by dokonce mohla být Johnyho babička.

- Johny a Anita měli mít k sobě ještě jednoho člena. Syna Apollóna, jménem Jack.

2. Ariana s Travisem měli původně zemřít.
  - Úplně na začátku jsem věděla, že Ariana ani Travis bitvu nepřežijí, ale moje hlava v tu dobu, co jsem to psala, prostě o smrti psát nedokázala. V mém osobním životě mi umíralo v krátkém časovém intervalu mnoho blízkých osob a já chtěla, abych měla moc je vrátit zpátky, a tak jsem to vtiskla do příběhu.

Christine__Stark

Rheia Maisner: Zapomenuté Proroctví Kde žijí příběhy. Začni objevovat