3. bölüm

3.3K 160 6
                                    

Sert sesimle yutkunan adamın dudakları aralandığında istemsizce dudaklarına indi gözlerim. Ne oluyor amına koyayım yaa..

Tekrar gözlerine bakarken başını yere eğip yenilmiş gibi oturdu koltuğuna. Dirseklerini dizlerine yaslayıp ellerini kenetledi birbirine, her hareketini izliyordum.

"Gerçekten bilmiyorum, annesi beni aradı. Bir haftadan uzun süredir ulaşamıyormuş o da, sordum soruşturdum. Buhar olup uçmuş sanki, zaten binbir emekle kurduğum şirketi yerin dibine sokmuş." Kafasını iki yana salladı umutsuzca.

"İnanmam mı gerekiyor bu sikik laflara? Senin bu Erhan var ya, benim on milyonluk malıma çöktü. Onu bulursam her organını ayrı ayrı açık arttırmada satıp, geri kalan leşini de köpeklere yedireceğim."

Gözleri büyüdü sözlerimle, masada duran sigarasına uzanıp dudağına koyduğunda atik bir hareketle sigarasını yaktım. Adamlarım bile şok olurken yandan bir bakışla güldüm.

"Torunun ortaya çıkana kadar bizimlesin, arada soğukluk olmasın Akın bey. Birbirimizi daha yakından tanıyalım, ne dersiniz?" Çakal gibi sırıtıyordum, aklımdan geçenleri bilse kendini kurtarmak için elinden geleni yapardı herhalde.

"Akın beye fakirhanemizi gösterelim beyler, Osman alın paketleyin. Yayladaki eve götürün, ben sabah gelirim." Keyifle gülerek aracıma yürüyüp arka koltuğa attım kendimi.

Asiye hanım öldüğünden beri gitmemiştim o eve, şimdi ise o evde yaşanacak günler için keyifle sırıtıyordum. Torunu ortaya çıkana kadar hayatı ona dar edecektim, gerçi suçu yoktu ama neyse.

Yolunu kaybeden eşeğini dövmemek onun suçuydu, dolaylı yoldan suçlulardı yani. Camı açıp gecenin güzel havasını içime çektim ve eşyalarımı toplamak için eve doğru yola çıktım.

Ateşe AteşleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin