"Benimle, bu gül kokusu ve manzarası eşliğinde sevişmek istemez miydin Devran reis?"
İstemez miydim hiç, istemeyen Devran'ı eşekler tepsin be...
"Sen hazır değilsen istemem yavrum, ben seni beklerim." Gülerek dudaklarıma arsız bir öpücük kondurdu, öpücüğün sesi kulaklarıma kazınmıştı sanki.
"Bana hamle yapmazsan hazır olduğumu nasıl anlayacaksın acaba?" Derin bir nefes alıp dudaklarına uzandım, bu Akın dilinde bana gel demek oluyordu. Onu bunu bilecek kadar tanımıştım artık.
Önceleri nazik nazik öpen Akın gitmiş, dudaklarımı ısırıp emen, diliyle ısırdığı yerleri okşayan bir Akın gelmişti. İkisi de birbirinden harikaydı.
Onu kucağımdan indirip üstündekileri tek tek çıkarttım, hiç ummadığım kadar kalın bir aleti vardı. Başı mantar gibi ve kocamandı.
Kendimde soyunup onu yine kucağıma aldım oturunca, çıplak vücudumuzdan utanmıyorduk. Aletlerimiz birbirine sürtünürken sesli bir şekilde inledik aynı anda, Akın beni boynuna yönlendirip belli bir noktayı öpmemi sağlıyordu.
Çene kemiğiyle kulak memesinin kesişme noktasında bulunan hassas deriyi öpmek yetmiyordu bana, emiyor, yalıyor, arada da minik minik ısırıyordum.
Elimi alarak ağzına çekti, üç parmağımı şapırtılı bir sesle emerken üstümde hareket etmeye devam ediyordu. Yeterince ıslanmış olan parmaklarımı deliğine yönlendirdi, onun isteklerine uyuyordum.
Genişlettiğim deliğini aletimin üstüne yerleştirip otururken, dünyanın en erotik masalını yaşıyor gibi hissediyordum. Bu masaldaki kötü kurt bendim, ama sadece gönüllü olarak onu yememi söyleyen bu adamı yiyordum.
Bedenlerle birlikte kalplerimiz de birleşiyordu sanki, Akın'ın dediği gibi gül kokuları ve manzarası eşliğinde onunla birlikte olmak dünyanın en zevkli şeyiydi. Onu kokusu kendi tenime işleyecek kadar sıkı sardığımda inleyerek daha hızlı hareket etmeye başladı.
Sona ulaşırken ben belini sarmıştım ve Akın da kollarını boynuma sarmıştı sımsıkı. Hala devam eden titremelerimizle öylece sarılmaya devam ettik.
Uzun bir ömür boşuna yaşamıştım sanki, şimdi bu güzel adam kollarımda iken sonunda mutlu ve huzurlu hissediyordum. Daha çok kendime çektim bedenini, sımsıkı sarılıp gecikmiş mutluluğumu kucakladım.
Sevdiğim adamı, kollarındaki bedenini kendime çekerek huzurla gözlerimi yumdum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşe Ateşle
Ficción GeneralTorununun suçu yüzünden kaçırılan Akın Kaçırdığı adama umutsuzca aşık olan Devran