Ben duşta kendimle ilgilendikten sonra yine kıpkırmızı bir suratla banyodan çıktım. Vereceği tepkiden dolayı endişeliydim.
Görmemiş gibi mi davranacaktı, yoksa dalga geçmek için konuyu açacak mıydı?
Bu konuyla dalga geçmeyecek kadar olgun olmasını temenni ederek odamdan çıktım, normalde ufak tefek yemekler yapardım ama bugün hiç yapasım yoktu.
Çocuklara karadeniz pidesi alıp getirmelerini söylemiştim, ayranla birlikte mutfak masasında duruyordu. Akın beyin kapısına tıklayıp yemek için seslendim, inceler bakışlarla vücudumu süzdüğünde yutkunmuştum.
"Pide istedim çocuklardan, seversin değil mi?" Kafasını hafifçe sallayıp onayladı sadece sözlerimi.
"Neyli sevdiğini bilmediğim için hepsinden söyledim, hangisini seversen bir sonrakine ondan söyleriz."
"Bir dahakine mi? Ben daha burada ne kadar kalacağım Devran reis, adamların ne zaman bulacak torunumu bilmiyorum ama bu bir son bulmalı. Sonsuza kadar burada kalamam değil mi?"
Sözleri yutkunmamı sağlarken gideceği düşüncesi beni mahvetmişti. Titreyen elimi cebime attığımda boşlukla karşılaştım, doğru ya artık bir pipom yoktu. Osman'ı aradım sinirle, ilk çalışta açtı hemen.
"Buyur reis." Sesi tok ve anlaşılırdı.
"Ragıp ustaya gidip en iyi piposunu al ve bana getir. Benim ki kırıldı ve sinirden delirmek üzereyim."
"Hemen reis." Telefonu kapattığımda beni fırtınalı gözleriyle dikkatle izleyen Akın beyimiz sandalyeye oturup arkasına yaslandı.
"Neden delirecekmişsin, gitmek istiyorum sadece. Normal değil mi, tanımadığım ve tanımak istemeyeceğim birisiyle aynı evde kalmak zorunda bırakılıyorum. Suçum olmayan bir konu yüzünden hemde."
Haklıydı ve ben haklı olmasından nefret ediyordum. Derin bir nefes alıp masada ona doğru yaklaştım.
"Gidersen bir daha seni göremem, seni göremezsem daha fazla deliririm. Beni tanımıyorsun evet, tanımak istememeni de anlıyorum. Bense sana doğru çekiliyorum durmadan, işte bu yüzden delirecek gibi hissediyorum. Ömrüm boyunca ilk kez birisinin benden gidecek olması düşüncesi beni delirecek hale getiriyor."
Kocaman olmuş gözleriyle bana bakarken ağzı hafifçe aralandı ve ne dediğimi anladığı an yüzüne yayılan kızarıklık yüzünden tüm kontrolü bırakıp dudaklarına kapandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşe Ateşle
General FictionTorununun suçu yüzünden kaçırılan Akın Kaçırdığı adama umutsuzca aşık olan Devran