Denizdeki yakınlaşmamızdan sonra balayı yaşarız sanıyordum ama Akın aksine uzaklaşmıştı benden. Dokunmuyor ve dokundurtmuyordu.
Sebebini bilmediğim uzaklığı beni kızdırmaya başlamıştı artık. Tam kavuştum derken ellerimden kayıp gidiyordu sanki. Bunu kabul etmeye hiç niyetim yoktu.
Osman'ı arayıp büyük bir gül buketi yaptırmasını söyledim, bir saat içinde kapıdaydı. Dikenlerinden tek tek ayıklanmış yüz adet gül, dev bir buket haline getirilmişti.
Hoş bir gömlek giyerek kapısına yaklaştım, kapının arkasındaki durmadan hareket eden adım seslerini duyabiliyordum. Yüzümde oluşan gülümsemeyi silip kapısını çaldım.
Beni bekleteceğini düşünsem bile kapıyı hemen açmıştı, yüzünde gülleri fark ettiği anı yakaladım. Fırtınalı gözleri önce irileşti, sonra ise yüzünde büyüyen gülümseme yüzünden iyice kısıldı.
"Çok güzeller, Devran, teşekkürler."
Gülleri kucağına çekemeden geri çektim, suratında oluşan soru işaretini görebiliyordum. Sorgular şekilde bakışına karşın ona doğru bir adım atarak odasına girdim.
"Bu güller hediye değil, rüşvet." Şaşkın hali beni güldürmüştü.
"Neyin rüşveti?" Hayret eder gibi konuşmasıyla onu kendime çektim.
"Senin benim yanımdan kaçmak için bahane aramamanın, artık kaçma Akın. Sevgilim ol ve dimdik yanımda dur."
Yüzünü ve boynunu kaplayan kızarıklıkla birlikte güllere uzandı. Bunu yaparken bana oldukça yaklaşmıştı, dudakları hafifçe yanağıma dokunup kulağıma yaklaştı.
"Sevgilin olmam için bir buket gül yetmez Devran, daha samimi bir şey lazım bence. Neyse ki güller iyi bir başlangıç, ama devamında neler yapacağını merak ettim doğrusu."
Benimle flört eden konuşması, onun için çabalamamı istemesi bile harika bir gelişmeydi. Kolumu beline sarıp saçlarını öptüm, kokusunu içime çektim.
"Beni süründüreceksin değil mi?" Ufak bir gülümsemeyle kafasını salladı. Yüzünde gerçekten eğlendiğini belli eden sırıtışı büyürken gülleri yatağının üstüne koydum.
"Senin için çabalamaktan, seni kazanmak için yollar bulmaktan asla vazgeçmeyeceğim." Çenesini havaya kaldırıp gülüşünü gizlemeye çalıştı, bu yaşımızda liselilerden daha cıvık bir flört evresi yaşıyorduk ama mutluydum.
Onun için çabalamamı istemesinden ve bunu yaptığım her seferinde yüzünde oluşacak gülümsemeyi düşünmekten dolayı mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşe Ateşle
General FictionTorununun suçu yüzünden kaçırılan Akın Kaçırdığı adama umutsuzca aşık olan Devran