Umarım odasına giderdi de bu şişkinlikle yakalanmazdım, bariz dimdik bir şekilde duruyordu pantolonum. Rezil olmamak için masadan kalkamıyordum bile, neydi beni bu hale getiren bilmiyorum.
Gözleri mi, yoksa sonunda ona dokunabilmiş olmam mı? Belki de tatlı tatlı konuşması, küfür etmesi de olabilirdi. Emin değildim, tek emin olduğum şey hiç bir kadın için bu kadar çok sertleşmemiş olmamdı.
Elimi hafifçe üstüne kapatsam bile sertliğinden canım yanmaya başlamıştı. Rahatlamak istiyordum ama Akın karşımda fırtınalı gözleriyle gittikçe kızaran suratımı izlerken ayağa kalkamazdım. Kaşları çatılıp bana doğru bir adım attığınde korkuyla elimin birini havaya kaldırdım.
"Dur, sakın gelme." 'Ne oluyor' der gibi bakan ifadesi yüzünden gülmek istesem bile gülecek halde değildim.
"Kıpkırmızı oldun, iyi olduğuna emin misin? Kalbin falan mı var, birini çağırayım mı Devran?" Bana bakan gözleri endişe doluydu.
Kafamı iki yana salladım, kaşları çatıldığında önümdeki sudan bir yudum aldım. Gözleri hala yüzümü turluyordu, boynumdan ve sırtımdan terler süzülürken bana doğru bir adım atacak oldu.
"Gelme dedim Akın, hatta sen odana geç. Bende banyo yapacağım, sonra da sen girersin. Hem banyo ısınmış olur, üşümesin narin bedenin." Sinirle kafasını iki yana sallayıp yine küfretti.
"Siktir git yaa, bende salaklık seni merak ediyorum zaten." Buydu, bu adam küfredince bana cidden etki ediyordu.
Odasına girip kapıyı çarparak kapattı, hızla masadan kalktım. Odama girip havlumu ve çamaşırlarımı hazırladım. Hala dimdik duran çavuşuma bakıp okkalı bir küfür savurdum, kalkma kalkma tam yerinde ergenliğini hatırlayıp bir küfüre demir gibi ol.
Kapıyı açıp elimdeki eşyalarla çıktığım an Akın kapısını açtı, bana sinirle bakıp geri kapatmadan önce gözleri kalkık çavuşa takıldı.
"Oha amına koyayım, bu ne lan?" Kapatmama fırsat kalmamıştı, çat diye kapanan kapıyla koşar adım banyoya ilerledim.
Bu uzun ömrüm boyunca en çok rezil olduğum an bu olabilirdi, altmış yedi yaşında kendini ergen sanan çavuşumla, bir erkeğe kalktığını unutmamak lazım tabi... bu şekilde birine yakalanmak cidden ömrümün en rezil anıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşe Ateşle
General FictionTorununun suçu yüzünden kaçırılan Akın Kaçırdığı adama umutsuzca aşık olan Devran