18. bölüm

2.3K 151 6
                                    

Antalya her zamankinden daha sıcaktı sanki, arabanın kliması bile fayda ediyor gibi durmuyordu. Elimdeki adres şu anki konumunu gösteriyordu Erhan itinin.

Ensesinde bitmiştim vardığım gibi, üç beş eşyası olan göt kadar bir evde kalıyordu. Kaçamamıştı bile, kedi gibi yakaladı Turhan ensesinden.

Koca Erhan Denizoğlu ağlayacak gibi duruyordu, beni karşısında görünce daha da beter korkmuştu. Titreyen ellerine baktım, gülesim gelmişti şerefsizin haline.

"Ulan harbi fare gibiymişsin haa, bende iyi bir kediyimdir. Nasıl yakaladım seni ama." Sırıtırken oldukça korkutucu göründüğümü bildiğim için gözlerine bakıyordum.

"Abi ben ödeyeceğim paranızı, ne olur biraz süre verin. Söz ödeyeceğim, elimden çıkarttım malları ama biraz eksiğim var."

Sinirle güldüm, akıllı sanıyordu kendini. Silahımı çıkartıp hurdası çıkmış sehpaya koydum.

"Tamam koçum, kaç mermiyle ayakta durabilirsen o kadar gün süre vereceğiz sana. Bak bu güzelliği de kimseye yapmam haaa, bunu da dedenin hatırına yapıyorum."

Çırpınmayı kesti hemen, gözleri bana döndü ürkekçe. Ciddi olup olmadığımı tartıyordu.

"Dedem mi?" Ağzından çıkan kelimeyle bende ciddileştim.

"He yaaa, deden. Misafirimiz sayılır şu an, ama misafirlik ne kadar sürer bilemiyorum artık. Kısa süreni makbul derler da." Adamlarım bile güldü lafıma.

"Siz çıkın." Bütün adamlarımı çıkartıp yalnız kaldığımda sordum."Nenen ve dedenle ilgili bildiğin herşeyi anlatırsan sana bir güzellik yaparım ama herşeyi anlatmak gerek anladın mı?"

Hevesle kafasını salladı, yaklaşık üç saat o odada, o anlattı ben dinledim. Ben sordum o söyledi, bittiği zaman sağ bacağına bir el sıktım susturucuyu takıp. O inlerken yerde yatan haline baktım, tek kurşunda yere serilmişti.

"Bir hafta veriyorum sana, faizde istemiyorum parayı getir yeter. Bir daha kaçarsan seni organlarını birer birer satmak için anestezisiz deşerim. Anladın mı şimdi Devran reise yamuk yapamayacağını?"

"Tamam reis, bir haftadan önce getireceğim." Dedi acı içinde inlerken.

Silahımı belime sokup evden çıktım, Turhan'ı yanında bırakmıştım. Onunla bir güzel ilgilenirdi o, bende özlediğimin yanına doğru yola çıktım.

Ateşe AteşleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin