פרק 23- מיאמי

795 51 13
                                    

״זאת הפעם הראשונה שלי במיאמי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״זאת הפעם הראשונה שלי במיאמי.״ סלינה אמרה למדלין בזמן שיצאנו מהמכונית היישר למלון המפואר.

אנחנו עכשיו במיאמי, בחופשה שהם דיברו עליה.

ניסיתי כל השבוע לגלות על הבחור ההוא, אך היא לא סיפרה לי, לא דיברה איתי ולא הייתה בסביבה שלי.
היא אפילו ביקשה מדניס להסיע אותה כל בוקר לסט צילום מאז.

״גם שלי,״ מדלין אמרה בחיוך מנחם.
מדלין לא טסה לשום מקום חוץ מניו-יורק.

התקדמנו לקבלה עם המזוודות כאשר ‏נכנסנו למלון, מתאו ופבלו עמדו שם, מביאים את המפתחות של החדרים המוזמנים.

״זה המפתח שלך, זה של מדלין, וזה של סלינה.״ פבלו הביא לי את המפתחות שלי ושל מדלין, והושיט את שנישאר לסלינה.
לא חיכיתי, תפסתי את המזוודה של מדלין ואת המזוודה שלי, התקדמתי איתה לחדרים שלנו.

סלינה הייתה בחדר ליד מדלין, כך שהיא באה אחרינו.
״מדלין, זה החדר שלך, אם את תצטרכי משהו, אני פה.״ הצבעתי על החדר שלי לפניי שהושטתי לה את המפתח שלה.
היא הנהנה ונכנסה לחדר שלה, הבטתי בה נכנסת רק כדיי להיות בטוח שהיא שם, ונכנסתי לחדר שלי.
_______
״כולם מחכים בלובי, ג׳ון. הולכים לים, תמהר כבר.״
סלינה עמדה בפתח החדר שלי, צופה בי מסדר את המכופתרת מעליי וסוגרת את הדלת אחריה.

לאחר שנכנסתי לחדר, שקעתי לשינה.
לא עמוקה, אך ישנתי כמו שצריך.

״אני אוהבת את המכופתרת, היא יותר מתאימה מהשניה.״
״אני יודע.״ אמרתי , לא מוסיף יותר מזה ופותח את הכפתורים הראשונים של החולצה.

הייתי עם מכופתרת לבנה רופפת, יש לה פסים אפורים ומכנס בגד ים לבן.

״למה הדלת פתוחה? אתה אוהב שבחורות צופות בך מתלבש?״ היא גיחכה. לא השבתי, רק חייכתי בשעשוע.

״חלק מהסיבות שאני אוהבת את המכופתרת הזאת, זה כי העגיל שלך משתקף בה.״ היא הוסיפה ואני חייכתי חיוך משועשע. ״כן, רוב הבחורות אוהבות את זה.״ אמרתי והיא גילגלה את עינייה.

עקפתי אותה וחיכיתי שתצא גם היא.
היא יצאה והתקדמה למעלית הגדולה, מזמינה אותה.
בזמן שהמעלית עולה לקומה שלנו, נתתי לעיניי לשוטט על סלינה.

My amor {2}Where stories live. Discover now