"San San San San San"Wooyoung telaşla elindeki telefonla yürürken az daha San'ın bahçesinden eve giren girişte düşüyordu ki San onu duyduğu için oraya yürürken kolundan yakalayıp düşmesini engellemişti.
"Söyle baş belası yine ne oldu?"
"Çok fena bir şey oldu!" Telefonu kaldırıp bir şeyler göstermeye başladı hızlıca. "Resmi olarak her yerde sevgili olduğumuzu duyurmuşlar resmen bir tek gazetelere basıp haber sayfalarına duyurmamışlar bütün tanıdıklarımız çıktığımızı biliyor. Bittik tamamen bunu hiçbir şekilde yalanlayamayız artık. Şuraya bak Instagram hikayelerine falan atmışlar ya."
San arkadaşlarının hikayelerine göz gezdirip güldü. "İkinci seçeneği yaparız o zaman takma bu kadar şimdilik tadını çıkar."
Rahat bir tavır takınarak evin içine geri dönerken bu durumdan hiç gerilmediğini diğerine gösterince Wooyoung şaşırdı aynı zamanda bu kadar rahat olmasına alışamadı. Telefonu cebine atarken bir ağırlığını tek bacağına vererek yargılar gibi onu inceledi.
"Tam olarak neyin tadını çıkarabilirim acaba?"
"Choi San'ın sevgilisi olarak havanı atabilirsin." Göz kırpmayı ihmal etmemişti, doğal olarak Wooyoung gibi herkesten tiksinmese bile herkesten etkilenen birisi ya da onlarla takılan birisi değildi sonuçta bununla bile hava atabilirdi yalan değildi.
"Asıl sen Jung Wooyoung'un sevgilisi olarak havanı atabilirsin. Kim daha şanslı karşılaştırma istersen." Wooyoung da kendi durumunu göz önünde bulundurunca meydan okumaya geçmişti.
"Hemen havaya girdin bile bakıyorum."
"Madem girdik bir oyunun içine rolünü güzel oynarsın artık San. Beni ortamlarda güzelce övmeye başlarsın ben de aynısını yaparım merak etme, bana güven."
Ortamlarda dediği kısımdan ortak arkadaşlarını kastettiği için San hemen olayı havada kapmıştı bile. En ufak bir olayda Yunho hemen kutlama yapmaya meraklı biriydi herkesi bir araya toplama konusunda bir numaraydı.
"Ah doğru, Yunho kutlamalara başlar diyorsun değil mi? Üstelik başroller olacağımız için kaçışımız da yok." San gülmüştü.
"Evet ayrıca şu sinirimi bozan herifin de geleceğine yemin edebilirim anlamadığım bir şekilde Yunho'yla arkadaş, iyi niyetini sömürüyor çocuğun."
"Merak etme sana eskisi bulaşacağını sanmıyorum." En azından geçen yaşadıkları olaydan sonra San buna izin vermezdi ayrıca gelse bile bu ikisinin sevgili olduğuna dair verilecek bir kutlama olacağı için çok fazla bulaşmazdı öyle değil mi?"
Wooyoung'un telefon sesi ortamı bozarken işte beklenen an geldi diye düşünmüştü öyle de olmuştu. Ekranda gördüğü yazıyla gülümsedi "Bak kim arıyor?"
San ekrandaki Yunho yazısını görünce anladı, akşam için kıyafet bakmaya başlasalar iyi olurdu.
***
"İçeriye girmeden önce şunu kesinleştirelim eğer bir soru gelirse ilk kim konuşursa diğeri onu onaylasın ortamı bozmasın." San arabayı park ederken Wooyoung bir sorun çıkarmasın diye iyice tembihlemişti.
"Tamam." Üstündeki pembe kıyafetini düzeltirken başıyla onayladı.
Tekrardan siyah ve pembenin zıtlığında buluşmuşlardı ve garip bir şekilde birbirlerini tamamlıyor gibilerdi, kimsenin bu durum hakkında söz etmeden kendi istediği gibi davranması da ikiliyi memnun ediyordu.
İkisi de arabadan indiğinde San arabayı kilitleyip elini ona uzattı Wooyoung mecbur kaldığı şey için elini uzattığında ikili el ele Yunho'yla Ming'nin evine doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon contraire |woosan|
Fanfiction"Senin yüzünden sosyal medyaya düştük Wooyoung." "Bence evim çok şirin oldu." (mon contraire fransızca'da benim tersim anlamına gelir)