Yunho dünden beri kafaya koyduğu düşüncesi yüzünden San'ı arayıp sıkıştırma planlarını uygulamaya başlamıştı, ikiliyi bir an önce barıştırmak istiyordu bu yüzden deminden beri bir an olsun çocuğu rahat bırakmamıştı."Demem o ki barışmayı düşünüyor musun yani?" diyerek konuyu daha fazla uzatmadan sormuştu artık, her ne kadar uzatmaya çalışsa bile San da zaten olayı anlamıştı nasıl olsa.
San bir şeylerden şüphelense de dün ne olduğunu düşüneek "Nerden çıktı ki bu birden?" diye sorgulamıştı.
"Dünden beri fark etmedik sanki," Yunho güldü, bahçede geçen bakışmaları gözünün önüne geldi. "Var işte aranızda bir şeyler dün gözümün önünde yaşandı hepsi. Tavsiye vereyim mi?"
"Ver bakalım." Onun sıkıştırmalarına daha fazla maruz kalmamak için koltuğuna uzanmıştı San zaten bu işin sonunda birlikte olacakları belliyken direnmek istemiyordu ancak arkadaşından ses çıkmayınca merak etmişti. "Yunho?"
"Bekle," Yunho'nun aceleci sesi telefonun diğer ucundan duyulmuştu. "Mingi yanlış anlamasın diye baştan açıklama yapayım sonra söylenir durur."
San güldü. "Mingi'yi hiç öyle bilmezdim."
"İnanır mısın ben de." Yunho da onun gibi güldü tam o sırada salona gidip Mingi'nin yanına geçerek telefonunu işaret etmiş, açıklamasını yapmıştı. "San aradı da ilişki tavsiyesi istiyormuş biraz onunla konuşayım."
"Sen beni aradın ya." Telefonun ucundan gerçeği söyledi San.
Yunho göz devirip aldırış etmeden yatak odasına geçerek kapıyı kapatmış, konuşmasına başlamıştı. "Bak şimdi çocuğun durumunu biliyorsun öyle hemen üstüne atlamaya çalışma sakın, biraz yavaştan al."
"Tam tersi olmasın," San daha konuşmanın başında dayanamayıp ilk bombayı patlatınca eliyle şakaklarını ovup sustu hemen. "Yani..."
"Ne?"
"Tamam devam et, demedim bir şey." Çok fazla özellerini açmamak için onu da susturmayı seçmişti yoksa Yunho tam anlamıyla kendisini de Wooyoung'u da utandırabilirdi.
"Merak ettiğin şeyler varsa sor işte Wooyoung çok sever merak edilmeyi sadece fazla özel hayata girme belki kendisini zamanla anlatır." diyerek sustu.
San daha fazlası olduğuna onun söylediği sözlerden sonra emindi ama şimdilik Wooyoung'la arasındaki durum adına kurcalamamak için arkadaşını onaylayarak kısaca "Tamam." demişti. Belki de dediği gibi ciddi durumlar varsa Wooyoung kendisi derdi.
"Ortam ayarla birde, yapmayı ya da gitmeyi sevdiği bir şeyler varsa bilirsin sen."
"Biliyorum, var aklımda bir şey."
Bu eve sahip olduğundan beri Wooyoung'un merak ettiği bir yer vardı ama araları iyi olmadığı için San oraya girmesine hiç izin vermemişti, şimdi doğru zamanı geldiği için düşüncesiyle yüzü gülümsemişti bile.
"O zaman bir şekilde ayarlasın, hem zaten bahsettiğin gibiyse olay bir yakınlaşmana bakar. Önceden kimi ayarlamaya çalışsam yanında bile oturası gelmiyordu."
"Tamam Yunho sus açma o konuları, başkalarını duymak istemiyorum. Kapatıyorum şimdi." San'ın ses tonu birden kalın çıkmıştı.
"Kıskandın." Yunho gülmeye başladı ve kapatmadan önce "Haber vermeyi unutma." diye ekledi.
"Unuttum bile."
***
Wooyoung yatağına uzanmış dizi izlerken telefonunun çalışıyla ve karşı camdaki hareketlenmeyle San'ı görünce onun aradığını anlayıp hemen dizisini durdurup cevaplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon contraire |woosan|
Fanfiction"Senin yüzünden sosyal medyaya düştük Wooyoung." "Bence evim çok şirin oldu." (mon contraire fransızca'da benim tersim anlamına gelir)