Κεφάλαιο 6

253 36 61
                                    

- Για πού νομίζεις ότι το έβαλες;

Με αυτά τα λόγια, ο άγνωστος, που έχει χωρίς δυσκολία καταφέρει να πλησιάσει την Δανάη, αρπάζει την κοπέλα από το χέρι και την αναγκάζει να σταματήσει. Εκείνη, αναγνωρίζοντας ότι δεν ωφελεί να προσπαθήσει να ξεφύγει από την λαβή του, γυρνάει προς την μεριά του.

- Άσε με! Παρατράβηξε το αστείο! Αν δεν με αφήσεις ήσυχη αυτή την στιγμή, θα βάλω τις φωνές, του λέει με ένα επιφανειακά παγερό ύφος, που κρύβει ωστόσο από κάτω όλη την ταραχή της.

- Πολύ καλή ιδέα! της απαντάει ειρωνικά ο άντρας, δίχως να ελευθερώσει το χέρι της. Έτσι, στην καλύτερη περίπτωση θα ξυπνήσεις τον κόπανο που έχει σωριαστεί δίπλα στην πόρτα. Στην χειρότερη, θα ειδοποιήσεις πιθανούς συνεργάτες του, που αυτή την στιγμή μπορεί να μην έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει. Όσο για το αστείο που λες, πράγματι παρατράβηξε! Δεν πρόκειται να σε κυνηγάω σε όλη την Φλωρεντία και, μάλιστα, για να σε προστατέψω!

Με τα τελευταία λόγια του, χαλαρώνει επιτέλους την λαβή του, ελευθερώνοντας το χέρι της κοπέλας. Παρόλο που της μιλάει σκληρά, αντιλαμβάνεται την εύθραυστη ψυχολογική της κατάσταση και δεν την αδικεί. Δεν είναι και λίγο πράγμα να βρίσκεται ξαφνικά ανάμεσα σε δυο αγνώστους που έχουν όπλα και τα χρησιμοποιούν. Αποφασίζει να την προσεγγίσει με διαφορετικό τρόπο.

- Άκου, δώσε μου μονάχα δυο λεπτά, να σου εξηγήσω τι τρέχει. Δυο λεπτά, χωρίς κλωτσιές ή απόπειρες διαφυγής. Αν δεν σε πείσουν όσα σου πω, είσαι ελεύθερη να φύγεις. Όπως σου είπα και πριν, δεν σκοπεύω να αφήσω τα κοκαλάκια μου στην Ιταλία για μια αχάριστη κακομαθημένη μικρή. Λοιπόν; της λέει, κοιτάζοντάς την ερευνητικά.

Είτε λόγω του ήρεμου τρόπου με τον οποίο της μίλησε, είτε επειδή και η ίδια κουράστηκε με το αδιάκοπο τρέξιμο, η Δανάη γνέφει καταφατικά, αποδεχόμενη να τον ακούσει. Ο άντρας την παρασύρει σε ένα στενό δίπλα από το πιάνο μπαρ.

- Βρίσκεσαι σε μεγάλο κίνδυνο. Κάποιοι εχθροί του... πατέρα σου, λέει διστακτικά και σε ετοιμότητα μήπως η κοπέλα επιχειρήσει να τον ξανακλωτσήσει στο άκουσμα του ανθρώπου που είναι η αιτία για την αποψινή τους συνάντηση, θέλουν να τον βλάψουν και ο καλύτερος τρόπος για να το καταφέρουν είναι μέσα από σένα. Γι' αυτό με έστειλε το αφεντικό μου να σε πάω σε εκείνον. Δεν ξέρω τι ζόρι τραβάς με τον πατέρα σου, ούτε με αφορά. Πρέπει, όμως, να πιστέψεις ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά...

Φύλακας ΆγγελοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora