Κεφάλαιο 11

200 34 30
                                    

         Ένα μισάωρο περνάει χωρίς οι δυο επιβάτες του αυτοκινήτου να ανταλλάξουν κάποια άλλη λέξη. Ο καθένας σκέφτεται από την μεριά του όλα όσα συμβαίνουν και τι πρόκειται να επακολουθήσει. Ο Άγγελος είναι ανήσυχος, γιατί βαθιά μέσα του δεν αμφιβάλλει ότι η νεαρή συνοδηγός δεν έχει παραιτηθεί απολύτως από την επιθυμία της να ειδοποιήσει τον περίεργο κύριο Σάλβο... Ούτε ο ίδιος δεν ξέρει γιατί η αναφορά του φωτογράφου τον εκνεύρισε τόσο. Η επίσημη εκδοχή που δίνει στον εαυτό του είναι η ανατροπή που η απρόσκλητη αυτή παρουσία μπορεί να προκαλέσει στα σχέδιά του Άγγελου για επιστροφή στην Ελλάδα δίχως απρόοπτα, αλλά στην πραγματικότητα ο νέος γνωρίζει ότι δεν του αρέσει η ιδέα κάποιος να απασχολεί το μυαλό της κοπέλας που δείχνει να τον έχει μαγέψει από την πρώτη στιγμή.

Η Δανάη, από την άλλη, ακόμα προσπαθεί να αφομοιώσει τις εξελίξεις που έχουν ανατρέψει την ζωή της. Μια ζωή που με κόπο και πολλές θυσίες θέλησε να φτιάξει μακριά από όλους και όλα όσα την πλήγωσαν στην πατρίδα της και που τώρα μοιάζει να της βγάζει κοροϊδευτικά την γλώσσα χλευάζοντας την για την αλαζονεία της να πιστέψει ότι θα μπορούσε αυτή, μια ανόητη μικρή, να ξεγελάσει την μοίρα.

- Φτάσαμε, διακόπτει τις σκέψεις της ο Άγγελος. Εδώ, νομίζω, ότι θα ήταν καλό να μείνουμε απόψε. Χρειαζόμαστε ξεκούραση και ανασύνταξη δυνάμεων.

Με αυτά τα λόγια, παρκάρει το αυτοκίνητο στον χώρο του πάρκινγκ ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, σβήνει την μηχανή και γυρνάει προς την μεριά της Δανάης. Η κοπέλα κοιτάει μία αυτόν και μία το μεγαλοπρεπές κτίριο που δεν αφήνει καμιά αμφιβολία για την χλιδή που κρύβεται στο εσωτερικό του.

- Πλάκα κάνεις, έτσι; ρωτάει με έκδηλη απορία. Υποτίθεται ότι θες να φύγουμε από εδώ, γιατί μας κυνηγούν και αντί να συνεχίσουμε, όσο προπορευόμαστε, εσύ αποφασίζεις να παραμείνουμε στην Φλωρεντία και, μάλιστα, σε ένα ξενοδοχείο όπου η βραδιά κοστίζει όσο ένα μηνιάτικο επιτυχημένου κινηματογραφικού αστέρα;! Μήπως έπρεπε να δοκιμάσω την τύχη μου με τον Βολέντι, τελικά...; αναλογίζεται.

Ο Άγγελος χαμογελάει στο άκουσμα της εύλογης απορίας της κοπέλας και της εξηγεί ότι ακριβώς επειδή όσα εκείνη πρότεινε να κάνουν είναι η πιο λογική τακτική, θα το περιμένουν και αυτοί που βρίσκονται στο κατόπι τους. Συνεπώς, η στάση τους θα είναι μη αναμενόμενη από τους διώκτες τους. Η επιλογή δε του συγκεκριμένου ξενοδοχείου δεν θα περνούσε ποτέ από το μυαλό τους, αφού, ακόμα και στην περίπτωση που θα σκέφτονταν να καλύψουν το ενδεχόμενο τα θηράματά τους να μην εγκαταλείψουν αμέσως την Φλωρεντία, δεν θα έφταναν στο σημείο να μαντέψουν ότι ο Άγγελος θα αποφάσιζε να μείνουν σε ένα τόσο ακριβό μέρος.

Φύλακας Άγγελοςحيث تعيش القصص. اكتشف الآن