Η κίνηση δεν είναι καθόλου πυκνή. Το αυτοκίνητο κυλάει πάνω στο βρεγμένο ακόμα οδόστρωμα με σταθερή ροή. Οι δρόμοι στην Ιταλία είναι πολύ καλοφτιαγμένοι, κάνοντας την οδήγηση μια ευχάριστη εμπειρία. Ο Άγγελος βρίσκεται πάλι στο τιμόνι, παρόλο που η Δανάη προσφέρθηκε να οδηγήσει εκείνη, για να του δώσει μια ευκαιρία να χαλαρώσει. Η ατμόσφαιρα μέσα στο αμάξι είναι ήρεμη, καθώς η συμφιλιωτική κουβέντα που είχαν οι δυο τους κατά την διάρκεια του πρωινού, φαίνεται να έχει απαλύνει την συνήθως τεταμένη κατάσταση μεταξύ τους.
- Έχεις σκεφτεί ποτέ να ξεφύγεις από όλα αυτά; ρωτάει ξαφνικά η κοπέλα.
Ο Άγγελος δεν προσποιείται ότι δεν έχει καταλάβει σε τι αναφέρεται εκείνη.
- Είναι πια πολύ αργά, απαντάει με μια πικρία στην φωνή του που κάνει την Δανάη να απορήσει.
- Μην το λες αυτό! αντιτείνει η κοπέλα. Ακόμα και τώρα θα μπορούσες να εξαφανιστείς, να φύγεις και να μην αφήσεις πίσω σου ίχνη. Εδώ τα κατάφερα εγώ...
Η Δανάη διακόπτει ξαφνικά τα λόγια της, στρέφεται προς την μεριά του Άγγελου και χαμογελάει δειλά.
- Δηλαδή..., τα κατάφερα σχεδόν, ομολογεί. Όπως και να έχει, εγώ δεν έχω τις δεξιότητες που έχει κάποιος στην θέση σου. Αν εσύ το αποτολμούσες, είμαι σίγουρη ότι θα είχες μεγαλύτερη επιτυχία από μένα. Γιατί δεν τα παρατάς όλα; Να αρχίσεις μια καινούρια, καθαρή ζωή, μακριά από όλη την σαπίλα του κόσμου της διακίνησης... Δεν σε ξέρω καθόλου, μα όσα έχω δει με κάνουν να πιστεύω ότι δεν είσαι πραγματικά τέτοιος άνθρωπος.
Ο Άγγελος ανασηκώνει το φρύδι του με απορία, ζητώντας διευκρίνιση για την λέξη τέτοιος.
- Είσαι αλαζόνας, εκνευριστικός, ξερόλας, αυταρχικός...
- Εντάξει, κατάλαβα, έχω τόσα χαρίσματα, ε; ρωτάει ο νέος ανάμεσα σε τρανταχτά γέλια.
Η Δανάη σηκώνει το χέρι της, για να τον κάνει να σταματήσει.
- Μην με διακόπτεις! του λέει δήθεν αυστηρά. Μπορεί να είσαι όλα τα παραπάνω, αλλά δεν μου δίνεις την εντύπωση ανθρώπου τόσο κυνικού. Αυτό εννοώ...
Ο Άγγελος δεν λέει τίποτα. Παραμένει προσηλωμένος στην οδήγηση, προτιμώντας την σιωπή, αφού δεν ξέρει τι απάντηση να δώσει στην αυθόρμητη τοποθέτηση της κοπέλας. Εκείνη δεν το βάζει κάτω.
- Κατανοώ ότι ο πατέρας μου μπορεί να γίνει πολύ γοητευτικός. Έχει το ταλέντο να κάνει τους άλλους να κρέμονται από τα χείλη του, να πίνουν νερό στο όνομά του, λέει και μοιάζει να βυθίζεται στην αναπόληση μιας εικόνας του Πετρόψαρου από το παρελθόν.
STAI LEGGENDO
Φύλακας Άγγελος
AvventuraΜπορείς να κρυφτείς από το παρελθόν σου. Μπορείς ακόμα και να τρέξεις μακριά από αυτό. Αλλά ποτέ δεν θα μπορέσεις να ξεφύγεις...