Το καυτό νερό ανακουφίζει λίγο την κούραση που νιώθει και χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς του σώματός του. Μπορεί να είπε στην Δανάη ότι δεν πρόκειται να πλυθεί, ούτε να κοιμηθεί, αλλά δεν ξέρει πότε θα ξαναβρεί την ευκαιρία ενός μπάνιου, έτσι όπως τα δεδομένα αλλάζουν από την μια στιγμή στην άλλη. Δεν θα κοιμηθεί, φυσικά. Άλλωστε, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα μείνει ξάγρυπνος κατά την διάρκεια μιας δουλειάς. Το μπάνιο, ωστόσο, ήταν απαραίτητο! Η πόρτα έχει παραμείνει ανοικτή, καθώς προτιμάει να σοκάρει την κοπέλα με την γύμνια του παρά να σοκαριστεί ο ίδιος κυνηγώντας την μετά από ενδεχόμενη απόπειρά της να διαφύγει.
Μετά από ένα γρήγορο ντους, φοράει το τζιν του και το μπλουζάκι του και κάθεται στον καναπέ, αναλογιζόμενος όλα τα πρόσφατα γεγονότα. Είναι παραπάνω από βέβαιο ότι κάποιος από την ομάδα έχει ανοίξει το στόμα του, χαλώντας έτσι τα αρχικά σχέδια του Άγγελου για μια ταχεία απομάκρυνση της Δανάης από την Ιταλία. Ποιος, όμως, μπορεί να είναι; Η ομάδα είναι πολύ προσεκτικά διαλεγμένη. Αυτό, υποτίθεται, καθιστά δύσκολες τις διαρροές, αλλά η πραγματικότητα έρχεται να διαψεύσει την εμπιστοσύνη που έπρεπε να υπάρχει ανάμεσα στα μέλη της.
Το αφεντικό είχε δίκιο... Ο Άγγελος σκέφτεται την αντίδρασή του όταν έμαθε για το σχέδιο του Πετρόψαρου να παραδοθεί, ουσιαστικά, στην Αστυνομία και να παίξει τον ρόλο του κρατούμενου και, μετέπειτα, του φυγά. Δεν ήταν σύμφωνος με καμιά πτυχή του σχεδίου. Πολλοί οι αστάθμητοι παράγοντες, πολλά τα κενά που δεν θα μπορούσαν με τίποτα να προβλέψουν. Ωστόσο, τώρα, που βρίσκεται στην δύσκολη θέση να νταντεύει την αψυχολόγητη κόρη του Πετρόψαρου και να πρέπει ταυτοχρόνως να αυτοσχεδιάσει αναφορικά με την ασφαλή επιστροφή και των δυο τους στην Ελλάδα, ο νέος ομολογεί ότι, παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς του, τελικώς αυτή η δουλειά έχει πολλά οφέλη να αποδώσει. Φτάνει να έχει αίσιο τέλος! Φτάνει να καταφέρουν να πάνε πίσω στην πατρίδα χωρίς απώλειες...
Είναι και ένα κακό προαίσθημα που τον τυραννάει από το πρώτο λεπτό που επέστρεψε από τα ψώνια για την μικρή και δεν λέει να τον αφήσει σε ησυχία. Μακάρι να επρόκειτο για κακοδιαθεσία εξαιτίας της αλλαγής των σχεδίων του, αλλά ο Άγγελος είναι πολύ πεπειραμένος για να επιτρέψει σε αναποδιές αυτού του τύπου να τον επηρεάσουν. Όχι, το ένστικτό του προσπαθεί να τον προειδοποιήσει για κάτι και εκείνος ποτέ δεν έχει πέσει έξω ακούγοντάς το.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Φύλακας Άγγελος
AventuraΜπορείς να κρυφτείς από το παρελθόν σου. Μπορείς ακόμα και να τρέξεις μακριά από αυτό. Αλλά ποτέ δεν θα μπορέσεις να ξεφύγεις...