Κεφάλαιο 15

177 31 13
                                    

- Εσύ δεν θα μπεις για μπάνιο; σπάει την σιωπή που έχει πέσει ανάμεσά του η Δανάη.

Ο Άγγελος ξαφνιάζεται στο άκουσμα της φωνής της, σαν να είχε ξεχάσει ότι βρίσκεται και εκείνη στον χώρο, παρόλο που δεν έχει πάρει τα μάτια του από πάνω της. Στην ουσία, ενώ το βλέμμα του είναι καρφωμένο στην κοπέλα που ακόμα κοιτάζει την θέα από την μπαλκονόπορτα, στο μυαλό του επαναλαμβάνει όλα όσα εκτυλίχτηκαν τις τελευταίες ώρες και υπολογίζει τι πρέπει να κάνει στην συνέχεια. Ένα μπάνιο πράγματι θα ήταν καλοδεχούμενο, αλλά η εμπιστοσύνη που έχει στην όμορφη συγκάτοικό του είναι πολύ μικρή για να το παραδεχτεί ανοιχτά.

- Και να αποφασίσεις, για αντίποινα, να πάρεις τα δικά μου ρούχα και να με αφήσεις να τριγυρνάω με το σώβρακο; Δεν σφάξανε! της λέει χαμογελώντας.

- Αγαπητέ μου, ποιος σου είπε ότι θα σου άφηνα έστω και αυτό; αντιγυρίζει η Δανάη.

Η απάντησή της κάνει τον Άγγελο να ξεσπάσει σε γέλια. Ο ήχος του γέλιου του συμπαρασύρει και την κοπέλα, που πλέον αφήνει την μπαλκονόπορτα και ξανακάθεται στον καναπέ. Όταν δεν της σπάει τα νεύρα, είναι πολύ ενδιαφέρων τύπος. Θα μπορούσαν να κάνουν μέχρι και παρέα... Μα τι λέω; σκέφτεται εκνευρισμένη με τον ίδιο της τον εαυτό. Πώς μπορώ να ξεχνάω τι δουλειά κάνει;!

Ο Άγγελος σταματάει το γέλιο του, καθώς αντιλαμβάνεται την απότομη αλλαγή διάθεσης της νέας.

- Τι τρέχει; ζητάει να μάθει χωρίς περιστροφές.

- Πώς μπορείς να κάνεις ό,τι κάνεις; τον αιφνιδιάζει με την ευθύτητα της ερώτησής της. Μοιάζεις με εντάξει άνθρωπο. Κι όμως, έχεις επιλέξει να πατάς επί πτωμάτων, κυριολεκτικά, για την δική σου καλοπέραση. Τι σόι άνθρωπος είσαι;

Το κατηγορώ της Δανάης βρίσκει τον Άγγελο απροετοίμαστο. Το ύφος της, βαθιά προβληματισμένο, τον κάνει να τα χάσει. Ξαφνικά, νιώθει ντροπή. Ντροπή για όσα κάνει, για όσα της λέει, για όσα πρόκειται να κάνει. Μακάρι να μην έπρεπε να οδηγήσει αυτή την κοπέλα στο Πετρόψαρο... Δεν υπάρχει, όμως, αυτή η επιλογή και ο Άγγελος το γνωρίζει καλά.

- Οι απαντήσεις που ψάχνεις δεν είναι τόσο απλές, δοκιμάζει να της πει, μα η κοπέλα τον διακόπτει με μια κίνηση του χεριού της.

- Γιατί; Προσωπικά, δεν βρίσκω καμιά δυσκολία στην επιλογή ανάμεσα στην ζωή που επέλεξες και εκείνη που θα μπορούσες να ζεις. Πώς αντέχεις να χρησιμοποιείς ματωμένα χρήματα;

- Γι' αυτό δεν ήθελες να μείνουμε εδώ; την ρωτάει διστακτικά.

Η κοπέλα κουνάει καταφατικά το κεφάλι, επιβεβαιώνοντας την υποψία του.

- Η ιδέα να μείνω σε ένα χλιδάτο ξενοδοχείο, να φορέσω ρούχα που αγοράστηκαν με τέτοια λεφτά... Θέλω να κάνω εμετό και μόνο που το σκέφτομαι. Δεν γνωρίζω πώς, αλλά προτίθεμαι να ξεπληρώσω το χρέος, να το ξέρεις.

Ο Άγγελος αποδέχεται σιωπηλά την δήλωσή της. Δεν θέλει να την κακοκαρδίσει, επισημαίνοντας ότι το χρηματικό ποσό ξεπερνάει κατά πολύ τις δικές της οικονομικές δυνατότητες και, άλλωστε, αυτό που τον ενδιαφέρει πάνω απ' όλα είναι να την κρατήσει ήρεμη και, ευχής έργο, υπάκουη.

- Πήγαινε κοιμήσου. Μας περιμένει δύσκολη μέρα αύριο. Καλό θα ήταν να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου.

- Εσύ δεν θα κοιμηθείς; απορεί εκείνη.

- Μην ανησυχείς για μένα, έχω συνηθίσει να κοιμάμαι λίγο όταν έχω σημαντική δουλειά να κάνω.

Η αλήθεια είναι ότι η συμπεριφορά της και, κυρίως, η διακριτική στα μάτια κάποιου ανυποψίαστου προσπάθειά της να τον ξαποστείλει, είτε στο μπάνιο είτε στο κρεβάτι του, δεν έχουν περάσει απαρατήρητες από τον νέο. Η έντονη εντύπωση ότι η μικρή κάτι σκαρώνει επιστρέφει δριμύτερη. Τώρα είναι που δεν πρόκειται να κοιμηθεί!

Φύλακας ΆγγελοςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang