Ο Άγγελος κατευθύνεται μηχανικά προς το αυτοκίνητο. Τα λόγια του σερβιτόρου ηχούν ακόμα στα αυτιά του, χλευάζοντας την προηγούμενη αφηρημένη διάθεσή του νέου, την στιγμή που στο κατόπι τόσο του ίδιου όσο και της Δανάης βρίσκονται άνθρωποι αποφασισμένοι για όλα. Φίλε, την κοπέλα σου ψάχνεις; Την πήραν πριν λίγο δυο μπάτσοι. Εκνευρισμένος με τις σκέψεις του όσο περίμενε την κοπέλα, ανοίγει την πόρτα του μικρού Φίατ και μπαίνει μέσα.
Δεν μπορεί να καταλάβει τι πήγε στραβά. Αναλογίζεται τις κινήσεις τους μέχρι την Γένοβα και δεν βρίσκει κάτι που θα μπορούσε να έχει προδώσει το στίγμα τους στον Μπακίνι. Γιατί είναι βέβαιο ότι πίσω από τους τύπους που πήραν την Δανάη βρίσκεται ο γλοιώδης Ιταλός. Αυτός έχει τα μέσα, λόγω της θέσης του, αλλά και το θράσος να τα χρησιμοποιήσει, προκειμένου να τους βρει. Ωστόσο, αυτό δεν είναι κάτι που ο Άγγελος δεν γνώριζε. Γι' αυτό τον λόγο άλλαξε αυτοκίνητο δύο φορές, μασκάρεψε την μικρή, έκλεισε κάθε επικοινωνία με τους δικούς του στην Ελλάδα, πήρε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη που θα περίμενε κανείς...
Γυρίζει το κλειδί στην μίζα και βάζει μπροστά το αμάξι. Δεν έχει νόημα να αναζητάει τώρα τις αιτίες που οδήγησαν τον αντίπαλο στα ίχνη τους. Μια φωνούλα μέσα του τού υπενθυμίζει την άσχημη αίσθηση που ένιωσε όταν επέστρεψε στην καφετέρια από τις δουλειές του. Μήπως έκανε κάτι η Δανάη; Έπρεπε να επιμείνει, να την πιέσει περισσότερο, αφού το ένστικτό του έστελνε ανησυχητικά σήματα. Όμως, σαν τι θα μπορούσε να κάνει η μικρή και να προδώσει την θέση τους; Δεν υπάρχει περίπτωση να επικοινώνησε εκ νέου με τον Μπακίνι, όπως είχε κάνει στο ξενοδοχείο. Τότε, γνώριζε τον Άγγελο μόλις λίγες ώρες. Θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει ακόμα και φυσιολογική την αντίδρασή της να στραφεί για βοήθεια σε ένα γνωστό της άτομο και να μην εμπιστευτεί αμέσως ένα ξένο πρόσωπο. Από εκείνο το βράδυ, ωστόσο, μέχρι την σημερινή μέρα, όσο κι αν δεν έχει περάσει πολύς καιρός, έχει κυλήσει μπόλικο νερό στο αυλάκι στην σχέση του με την κοπέλα. Ξέρει ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της και ότι η μικρή γνωρίζει ότι εκείνος ποτέ δεν θα της έκανε κακό.
Μια κόρνα τον επαναφέρει στην πραγματικότητα. Ένα ζευγάρι, βλέποντάς τον να έχει ανάψει την μηχανή, αναρωτιέται αν πρόκειται να φύγει, γιατί θέλουν να παρκάρουν εκείνοι. Ο Άγγελος εγκαταλείπει την θέση όπου είχε σταθμεύσει το αυτοκίνητο, αφού ρίχνει μια ματιά στο ενεργοποιημένο δεύτερο κινητό που έχει ακουμπήσει στην ειδική θέση στο ταμπλό του οχήματος. Ό,τι κι αν ήταν αυτό που οδήγησε τον Μπακίνι στα ίχνη τους, είτε δική του παράλειψη, είτε κάποια απερισκεψία της Δανάης, αυτή την στιγμή οφείλει να ανασκουμπωθεί και να πάρει την κοπέλα πίσω. Δεν ανησυχεί, αφού γνωρίζει ακριβώς πού είναι. Και όταν βρίσκεται πάλι κοντά του, θα την ρωτήσει αν εκείνη φταίει για αυτή την καινούρια περιπέτεια. Εύχεται να λάβει αρνητική απάντηση, γιατί αλλιώς η μικρή θα πρέπει να ψάξει πέτρα να κρυφτεί!
KAMU SEDANG MEMBACA
Φύλακας Άγγελος
PertualanganΜπορείς να κρυφτείς από το παρελθόν σου. Μπορείς ακόμα και να τρέξεις μακριά από αυτό. Αλλά ποτέ δεν θα μπορέσεις να ξεφύγεις...