Κεφάλαιο 61

120 21 4
                                    

Το όχημα κινείται με μεγάλη ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, αλλά παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του οδηγού να φτάσουν στον προορισμό τους όσο πιο γρήγορα γίνεται, ο συνεπιβάτης σφίγγει τα χείλη με φανερή δυσαρέσκεια, αφού ξέρει ότι ο χρόνος είναι εναντίον τους. Λένε ότι υπάρχει το βλέμμα που σκοτώνει˙ στην συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, ο Μπακίνι θα ήθελε το σκληρό του βλέμμα να εκμηδενίσει την απόσταση που τον χωρίζει από τους δυο ανθρώπους που κυνηγάει.

Ο άντρας που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι εξακολουθεί την οδήγηση στον ρυθμό που έχει υιοθετήσει, ενώ δεν χρειάζεται καν να ρίξει κάποια κλεφτή ματιά προς την μεριά του υψηλόβαθμου που κάθεται δίπλα του για να αντιληφθεί πόσο άσχημα είναι τα πράγματα, καθώς η δυσοίωνη σιωπή στην οποία έχει βυθιστεί από ώρα ο Μπακίνι είναι πιο απειλητική από όλες τις βρισιές που θα μπορούσε να ξεστομίζει ο συνεπιβάτης του.

Ο Μπακίνι, από την μεριά του, δεν μπορεί να πιστέψει πώς έχασε μέσα από τα χέρια του για δεύτερη φορά την Καρρά. Όσο σκέφτεται δε ότι ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία - όχι, δύο - να ξεφορτωθεί και το πρωτοπαλίκαρο εκείνου του κερατά από την Αθήνα, νιώθει να μυρμηγκιάζει ολόκληρο το σώμα του. Αισθάνεται ότι οι πόροι του κορμιού του ξερνούν αηδία για την ανικανότητα των συνεργατών του, αφού για εκείνον είναι ξεκάθαρο ότι οι ευθύνες ανήκουν σαφώς στον άχρηστο που δεν κατάφερε να αποσπάσει την Δανάη από την Άλμπα Φιορεντίνα και στους πανηλίθιους του Τμήματος στην Πάντοβα.

- Κάνε πιο γρήγορα! λέει χωρίς να υψώσει τον τόνο της φωνής του. Αν δεν τους προλάβουμε, θα σε θεωρήσω προσωπικά υπεύθυνο.

Τα λόγια του Μπακίνι προκαλούν μια έντονη παγωμάρα στον οδηγό. Όλοι γνωρίζουν τι σημαίνει να σε θεωρεί ο άνθρωπος που είναι γνωστός ως Φίδι στην πιάτσα υπεύθυνο για κάποια αποτυχία. Σφίγγει τα δάχτυλά του πάνω στο τιμόνι και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Φύλακας ΆγγελοςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang